Auttakaa, oma mies pihtaa!!!! Ei anna vaikka kuinka anelisin,elän puutteessa!!
Kommentit (14)
Joko pistät ukon vaihtoon tai hommaat upean rakastajan.
se on vähän niinkuin vertaistukea!
Kun se ei halua, niin se ei halua. Mä olen mököttänyt, pihdannut, nukkunut olkkarissa, hakenut seksiä muualta, puhunut sen kanssa, pakottanut, maanitellut, vietetellyt... Ja mikään ei auta, jos se vaan halua.
Kerrankin muistan, miten sain sillä seisomaan ja silti se torjui ja kieltäytyi. Tuntuikin tosi mahtavalta joo...
Kaikilla muilla miehillä on seksi mielessä joka päivä, tällä yksilöllä pari kertaa kuussa -jos sitäkään. Kevyesti pystyy olemaan pari viikkoa ilman.
Tällä yksilöllä on paljon aikaa vievä harrastus ja raskas työ, ja niihin se sitten aina vetoaa, kun "ei nyt vaan jaksa". Huoh.
Anna-Leena Härkösen kirja on mahtava:)
kun ei vaan tee sitä omaa mieli. Piste. Ja täällä eletään samaa vaihetta paitsi ettei kummallakaan tee mieli. Sitä omaaa.
ja joskus tota haluttaa, ja tasan tarkkaan se on se päivä, kun mua ei
Kesällä sain sitten asiasta lopulta ihan hepulin ja asiat ovatkin menneet parempaan suuntaan. Tää on tosi vaikee asia. Eikä tästä kauheesti vielä tänäkään päivänä puhuta, tarkotan yhteiskunnassa. Tai kommentti on sitten just tollanen "eikun mies vaihtoon ja uus parempi tilalle." Rakastan miestäni, mutta kyllä meidän seksielämä on ihan käsittämättömän surkea!
saattaa kestää 2-3kk et se haluaa, tosin tumputtaa suihkussa silloin tällöin,mut yhdyntää ei halua. Meillä vasta yksi lapsi ja toista tulee vuosiin tätä tahtia.
stina
Kesällä sain sitten asiasta lopulta ihan hepulin ja asiat ovatkin menneet parempaan suuntaan. Tää on tosi vaikee asia. Eikä tästä kauheesti vielä tänäkään päivänä puhuta, tarkotan yhteiskunnassa. Tai kommentti on sitten just tollanen "eikun mies vaihtoon ja uus parempi tilalle." Rakastan miestäni, mutta kyllä meidän seksielämä on ihan käsittämättömän surkea!
että silloin kun itseä ei voisi vähempää kiinnostaa niin sitten se on heppi pystyssä vonkaamassa ja pitäisi saada. Jos ei saa niin herne menee nenään niin syvälle että sitä kaivetaan seuraavat pari kuukautta pois sieltä. Juu, onhan se tietty ok antaa pakit vaimolle kaksi kertaa päivän aikana, ensin ei vaan ole sillä tuulella ja illalla hups, alkoikin mahaa koskemaan.. per**le
miehissä nyt ylipäätään on sellainen ominaisuus, että jos Hän ei Saa, saat kuulla siitä viisi valovuotta (ja olla saamatta itsekin, ellet omista vempaimia, rakastajaa tai edes peitonkulmaa).
Suudellessa miehellä alkaa seisomaan, mutta keksii aina jotain vaivaa ettei tarvis. Kyselin siltä eilen ja ei kuulemma ole ketään toista, enkä kuulemma ole sen mielestä ruma... On kuulemma jotain henk.koht. kriisin tynkää.
Pian on kriisi mullakin. Olen tottunut, että tuo mies haluaa aina ja jatkuvasti. Mietinkin, että pitäisköhän mun ehdottaa sille, että menis puhumaan lääkärille jos olis vaikka masennus?
ei seiso,ei haluta jne.