Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni 14v raskaana

Vierailija
10.12.2007 |

vanhin lapsistani kertoi olevansa raskaana, hän on nyt 13, mutta täyttää joulun jälkeen 14. Hänellä ei ole poikaystävää, mutta on päättänyt pitää lapsen. En oikein tiedä miten suhtautua. Oma nuorimmaiseni on 1,5 vuotias, ja ajattelin vielä yhden tehdä jos on tullakseen. Tuntuu jotenkin tosi absurdilta tämä tilanne

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä antaneet valistusta, ennen tätä kertaa ei tyttö ollut kuulemma seksiä harrastanut, ja tässäkin oli ilmeisesti jonkun sortin hyväksikäyttöä, tyttö ei kamalasti halua asiasta puhua, ...

Vierailija
22/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minut ainakin sai provosoitua, on kyllä aika törkeetä tällasta " läppää" heittää täällä..kaiken maailman hulluja sitä onki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille tukeneille ja ajateltavaa antaneille. Katsotaan mitä tyttäreni päättää ja sitten suunnitellaan jatkoa sen mukaan.

Vierailija
24/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kyllä ihan sun tyttären päätettävissä ei sinun, et voi ajatella että mä en sitten ainakaan sitä hoida..

Vierailija
25/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minun mielestäni pieleen on menty jo siinä kun 13 vuotias harrastaa seksiä. Turha selitelläö mistään hyväksikäytöistä, niistä olisi varmaankin jo tehty rikosilmoitus?

Mikä hiton kiire noilla nykyajan kakaroilla on leikkiä aikuisten leikkejä? Minä keinin 13 vuotiaana vielä barbeilla....onneksi!

Vierailija
26/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis itse kotiäitinä, kun noita nuormpia lapsia on, ei ole siis sinänsä ongelmaa hoitaa lasta, mutta lapsi on kuitenkin tyttäreni, ei minun, hoidan mielelläni, tai jos tytär haluaa, niin voi lapsi mennä vähän vanhempana päiväkotiin. Tästä puhuimme jo tyttären kanssa, että mikäli tällaiseen tilanteeseen päädytään, on kuitenkin selvä, että tyttäreni on äiti, ja minä isoäiti

Vierailija
27/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs kätilöksi opiskeleva ystäväni kertoi, että helsingissä 15-16 vuotiaista todella moni on kokenut abortin ainakin KERRAN ja tyttöjen asenne on kuulemma ihan hirveä kun tulevat keskeytykseen. pitävät sitä pikkujuttuna ja kertovat, että kaveripiirissä kaikille on tehty se ja, että sehän on pikkujuttu! aika hirveää..

Vierailija
28/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat vastuussa lapsestaan. Muista kuin tavanomaisista, jokapäiväiseen elämään liittyvistä asioistasi päättävät käytännössä huoltajat. Alaikäinen myös oikeudellisesti vajaavaltainen, ja vanhemmat ovat edunvalvojiai.

Vierailija
29/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti on provo!

Meillä samanikäinen tyttö ja todella vaikeata olisi kuvitella vastaavaa....

tosin meidän tyttö on hiljainen ja ujo joka keskittyy koulunkäyntiin

Veljensä 16v on taas ihan erisorttia,ei piitannut ysiluokalla koulunkäynnistä,rupesi seurustelemaan,onneksi, ja järkiintyi mutta onneksi osaavat huolehtia myös ehkäisystä ekasta kerrasta alkaen

Muuten olisin 38v mummi mitä ei kukaan haluaisi....

Vaadi abortti,tyttösihän on aivan lapsi vielä!!!!

Vierailija
30/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tässä lukenu näitä juttuja, niin mun mielestä se abortti paras vaihtoehto. on tuo liian raskas taakka kannettavaksi noin nuorelle, enkä nyt tarkoita pelkästään lastan, vaan raskaus, synnytys, lapsen hoito ja kasvatus.

Vierailija
31/32 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tullaan olemaan yhteydessä ja huostaanotto pannaan harkintaan (ja todennäköisesti toteutetaan). JA tämä on liian rankka aihe provoamiseen, pliis lopettakaa!

t. 18

Vierailija
32/32 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihmiset tosiaan niin tyhmiä että uskovat kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Näitä " tyttäreni 14 v on raskaana" -juttuja on täällä harva se päivä. Älkää uskoko kaikkea mitä luette! Ja ap:lle tiedoksi, tämä oli harvinaisen huono provo, ei ainakaan minuun uponnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi