Lapseni 14v raskaana
vanhin lapsistani kertoi olevansa raskaana, hän on nyt 13, mutta täyttää joulun jälkeen 14. Hänellä ei ole poikaystävää, mutta on päättänyt pitää lapsen. En oikein tiedä miten suhtautua. Oma nuorimmaiseni on 1,5 vuotias, ja ajattelin vielä yhden tehdä jos on tullakseen. Tuntuu jotenkin tosi absurdilta tämä tilanne
Kommentit (32)
no minut ainakin sai provosoitua, on kyllä aika törkeetä tällasta " läppää" heittää täällä..kaiken maailman hulluja sitä onki..
kiitos kaikille tukeneille ja ajateltavaa antaneille. Katsotaan mitä tyttäreni päättää ja sitten suunnitellaan jatkoa sen mukaan.
tämä on kyllä ihan sun tyttären päätettävissä ei sinun, et voi ajatella että mä en sitten ainakaan sitä hoida..
niin minun mielestäni pieleen on menty jo siinä kun 13 vuotias harrastaa seksiä. Turha selitelläö mistään hyväksikäytöistä, niistä olisi varmaankin jo tehty rikosilmoitus?
Mikä hiton kiire noilla nykyajan kakaroilla on leikkiä aikuisten leikkejä? Minä keinin 13 vuotiaana vielä barbeilla....onneksi!
olen siis itse kotiäitinä, kun noita nuormpia lapsia on, ei ole siis sinänsä ongelmaa hoitaa lasta, mutta lapsi on kuitenkin tyttäreni, ei minun, hoidan mielelläni, tai jos tytär haluaa, niin voi lapsi mennä vähän vanhempana päiväkotiin. Tästä puhuimme jo tyttären kanssa, että mikäli tällaiseen tilanteeseen päädytään, on kuitenkin selvä, että tyttäreni on äiti, ja minä isoäiti
eräs kätilöksi opiskeleva ystäväni kertoi, että helsingissä 15-16 vuotiaista todella moni on kokenut abortin ainakin KERRAN ja tyttöjen asenne on kuulemma ihan hirveä kun tulevat keskeytykseen. pitävät sitä pikkujuttuna ja kertovat, että kaveripiirissä kaikille on tehty se ja, että sehän on pikkujuttu! aika hirveää..
Vanhemmat ovat vastuussa lapsestaan. Muista kuin tavanomaisista, jokapäiväiseen elämään liittyvistä asioistasi päättävät käytännössä huoltajat. Alaikäinen myös oikeudellisesti vajaavaltainen, ja vanhemmat ovat edunvalvojiai.
toivottavasti on provo!
Meillä samanikäinen tyttö ja todella vaikeata olisi kuvitella vastaavaa....
tosin meidän tyttö on hiljainen ja ujo joka keskittyy koulunkäyntiin
Veljensä 16v on taas ihan erisorttia,ei piitannut ysiluokalla koulunkäynnistä,rupesi seurustelemaan,onneksi, ja järkiintyi mutta onneksi osaavat huolehtia myös ehkäisystä ekasta kerrasta alkaen
Muuten olisin 38v mummi mitä ei kukaan haluaisi....
Vaadi abortti,tyttösihän on aivan lapsi vielä!!!!
mitä tässä lukenu näitä juttuja, niin mun mielestä se abortti paras vaihtoehto. on tuo liian raskas taakka kannettavaksi noin nuorelle, enkä nyt tarkoita pelkästään lastan, vaan raskaus, synnytys, lapsen hoito ja kasvatus.
Vierailija:
tullaan olemaan yhteydessä ja huostaanotto pannaan harkintaan (ja todennäköisesti toteutetaan). JA tämä on liian rankka aihe provoamiseen, pliis lopettakaa!
t. 18
onko ihmiset tosiaan niin tyhmiä että uskovat kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Näitä " tyttäreni 14 v on raskaana" -juttuja on täällä harva se päivä. Älkää uskoko kaikkea mitä luette! Ja ap:lle tiedoksi, tämä oli harvinaisen huono provo, ei ainakaan minuun uponnut.
Vierailija: