Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSUNELMAT VIIKKO 50

10.12.2007 |

TAAS SIIRRÄN NÄMÄ VIESTIT OIKEAN VIIKON PUOLELLE, TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA KETÄÄN :) nimim. perfektionisti

[b]2poj@näiti[/b] - 10.12. 10:21 vastaa tähän viestiin (33/36)

Kiitos kaikille! =)

Itsekin olen aika sanaton tällä hetkellä. Eniten pienempien lasten tulevaisuus huolestuttaa. En sitten tiedä onko ero lopullinen, mutta eihän siinäkään ole mitään järkeä, että raahaan pieniä edes takas kahden kodin väliä. Teki jo tarpeeksi pahaa kun 2-vuotias kysyi usein missä isi ja kohta isi töistä tulee, kun mies ja isommat olivat vain risteilyllä viikonloppuna. :/ Mutta katsotaan nyt miten tässä käy. Ei nyt ole oikein muuta sanotavaa.

Ilmoita asiaton viesti

[b]aaroilona[/b] - 10.12. 13:59 vastaa tähän viestiin (34/36)

taasen clomiasiaa

Mulla on vaihteeksi pulmia clomien kanssa.. otan siis tässä kierrossa clomit 4-8 kp kun en saanut niitä ajoissa eli myöhästyin päivän. Nyt on sellaista paineen tuntua kohdussa ja alaselässä ollut ekasta clomista asti. Inhottava tunne, ei mikään kipu vaan sellanen paine. Onko muilla?

Nyt menossa kp 7 eli vielä aikaa oviksen tikutteluun, perjantaina ajattelin aloittaa. viimeksi kierto oli 30pv niin ovis tulee luultavasti vasta 14-16 kp.

-2pojanäidille voimia raskaassa elämätilanteessa, elämä on kohtuutonta toisinaan. Pienten lasten perheiden elämä on tarpeeksi rankkaa ilman vanhempien erimielisyyksiäkin ja tuota ei toivoisi kenellekään! Toivon että saatte elämänne järjestykseen.

a-i

Ilmoita asiaton viesti

[b]noonapoona[/b] - 10.12. 16:12 vastaa tähän viestiin (35/36)

Mahtuiskohan vielä?

Moikkelis. Tässä eka yk menossa, ja kyllä jänskää paljon. Kaksi vuotta olen yrittänyt tässä vauvakuumeen kanssa selviytyä. Puoliskon kanssa sovittiin, että tammikuussa -08 aletaan yrittämään -ja kun jonkun aikaa sitten aktin (sori:)) aikana mies ehdotti, ettei ehkäisyä käytettäis, niin itku tuli ja iso.. On tää kuumeisen aika oikeasti tosi pitkä. No, ollaan aika nuoria vielä (22 ja 24), että oikeasti oli hyvä kasvaa vielä hetki.

Viime vkolla olin lukevinani raskauden merkkejä, mutta viikonlopun ykätauti ja 40C kuume sotkivat kaiken :/ Olis ollu oikeasti tosi kiva kertoa jouluna tai uutena vuotena ihania uutisia. No, tätini joutui yrittämään 3 vuotta ennen kuin tärppäs ja " luomuna" , joten enköhän mä nyt kestä...

Mulla on pikkuinen ongelma. En siis aio ovistikkuja tms. pitkään aikaan käyttää, mutta mitä tehdä kun kierto kestää n.20- 60 pv? Tosi hauskaa... Voiko tämä haitata raskaaksi tulemista? Anteeksi te, jotka oikeasti kärsitte lapsettomuudesta, mutta mulla on " kiva" pikku intuitio (pelko), ettei mun kohdalla toi raskautuminen oiskaan kauhean helppoa..

Toivon kaikille oikein ihanaa joulun odotusta ja varman positiivisia testituloksia:D

Ilmoita asiaton viesti

[b]Rizza[/b] - 10.12. 22:10 vastaa tähän viestiin (36/36)

Heippa taas!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille, mukaan mahtuu kyllä! :)

Nyt on pakko hehkuttaa omaa napaa, kun olen niin onnellinen! Mehän ollaan julkisella lapsettomuushoidoissa ja seuraava aika vasta tammikuun lopulla. Varasin perjantaina ajan yksityiselle ja se oli tänään. Minulle sattui maailman ihanin mieslääkäri, joka luki kaikki mukana olevat paperini ja kuunteli kertomukseni ja määräsi minulle...Clomit!!! Kaiken huippu on, että hän kehoitti aloittamaan ne juuri tänään ja nyt on jo ensimmäinen nappi syöty! :)) Voi että olen onnellinen! Kaksi ensimmäistä kiertoa minun tulee kuulemma ottaa yksi tabletti viiden päivän ajan ja jos plussaa ei näiden kiertojen jälkeen ole vielä tullut, niin sitten saan ottaa kaksi tablettia viiden päivän ajan. :) Eli neljään kiertoon sain Clomit. Voi että, toivottavasti nyt tärppäisi näin pitkän odotuksen jälkeen!

Korallille onnea ovisplussasta!!! Onpa muuten mahtavaa, että molemmat saimme nyt tähän kiertoon Clomit avuksi. :)

Kaikille muillekin plussatuulia!!!

Rizza kp 4/32-47, yk 19

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan koko perhe. Tyttö ollut koko viikon kovassa kuumeessa ja nyt minä ja mieskin räkätaudissa. Tosi herkkää alkaa alkuviikosta vauvantekohommiin.. saa nähdä meneekö ihan pieleen koko kierto. Clomijomotusta munasarjoissa, oviksesta ei tikkujen mukaan vielä hajuakaan. Se paineen tunne vähän vähentynyt mutta tuntuu edelleen kohdussa ja alaselässä.

Tilasin niitä halppis ovulaatiotestejä joten en tiedä ovatko yhtä luotettavia kun apteekin. Jos nyt kyetään koko kiertoa sillä tavalla hyödyntämään haen ehkä maanantaina aconin kasettitestejä kun niillä olen aina hyvin oviksen löytänyt.

Täällä alkaa olla kivasti porukkaa, toivottavasti ei jatketa peräkanaa lokakuisiin ja saataisiin ne syssyn vauvat=)

Tämmöistä täältä sairastuvalta... Parempaa ja terveempää viikonloppua teille muille!

Vierailija
42/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipä hei! Kiva lukea muiden juttuja täällä.. meillä on nyt toinen kuukausi menossa ilman pillereitä ja kiertopäivä on 3. eli jouluna sitä sitten pitäis olla ilmeisesti vipinää, jotta raskautuis.. toisaalta oma kierto on epäsäännöllinen joten vaikea ennustaa ovulaatioo.. No kunhan on tarpeeksi vipinää makuuhuoneessa niin kai se ovulaation ajalle osuu..

sitten uuden vuoden jälkeen voisin alkaa jännittää testausta =)

Ostin miehelle lahjaksi pari hauskaan vauvanhoito-opasta, toinen oli ihan miehille suunnattukin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todennäköisesti nyt ovis päällä, mikä sinänsä positiivista, että kierron pituus olisi taas normaali (viimeksi 41), MUTTA meidän esikoinen on kiukutellut koko aamun ollessaan vähän flunssainen, joten laitoin jo nukkumaan. Ja mies meni samalla sekunnilla peiton alle myös NUKKUMAAN!!! Varmasti tajusi mun vihjeistä mitä pitäis tehdä, mutta sen into saada toinen lapsi varmaan heikkeni tän aamun myötä kun tyttö huusi sen jalassa koko aamun klo.5:20 alkaen.. ;)

Edellinen kerta oli alkuviikosta, joten jos ei tänään enää innostu, niin mä voisin siirtyä suoraan lokakuisiin...

Mulla olis synttäritkin, joten olis ihan kiva aika laittaa lasta aluille... Mies meillä on hingunnut nyt tätä kakkosta yhtä paljon kuin minä, mutta plääh. Vaikka meidän piti mennä tjottaillen pari kiertoa, niin silti ottaa päähän.

Axe kp18

Vierailija
44/49 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee ja reissu lähenee. Kiva ja harmi juttu koska ollaan sukulaisten nurkissa ovulaatio aikoihin :-/ Ja mites siinä ne pupuilut sitten hoidat, varmaan " saunotaan" tooosi paljon *virn*

Toinen mutkistava asia on että olen nyt Burana kuurilla kolmesti päivässä 400mg (aloitin kun menkat alkoivat ja jatkan yhteensä 7-10 päivää) että saisin ton mun jalan tulehduksen toivon mukaan rauhoittumaan. Joten toiveet tärpistä tässä kierrossa ovat tosi huonot.

Joku kirjoitti miehen potenssi onglemista ja paineista. Meillä mies kokee tosi raskaaksi joka toinen päivä pupuilun ja me ollan jouduttu turvautumaan muumimuki metodiin. Onneksi yleensä lomalla miehn halut ovat paremmat.

T:Vacsuli kp 5/28-37, yk 3

Vierailija
45/49 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut. :)

Vierailija
46/49 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ilmeisesti onnistuttu pupuilemaan ihan kivan säännöllisesti, vaikka kiireitä ja touhuja on ollut monenlaisia. Mulla vihloi oikeaa puolta alavatsasta muutama päivä sitten ja silloin tuli limaakin. Laskurin mukaan ovis oli eilen, en oo tikutellut tai mittaillu lämpöjä. Ollaan luotettu säännölliseen toimintaan.. Limaa ei tosin ole ollut moneen päivään, että mitään varmaa aikataulua en tiiä. Kp:t on nyt kuitenkin 19/31.

Plussatuulia kaikille kanssasisarille.

Vierailija
47/49 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo todella pitkään ollut ns. taustailijana, mutta nyt ajattelin jopa kirjoittaakin tänne.

En muista nimimerkkejä vielä, joten kaikille yhteisesti peukutuksia ja ++++ tuulia!

Julkisen puolen lapsettomuushoidoissa ollaan, ensimmäistä yritellään perheeseen. Olemme ns. selittämättömiä, eli mitään varsinaista syytä ei ole löytynyt laajoista tutkimuksista huolimatta. Joku kirjoitti Clomeista, minäkin niitä napostelen jo neljättä kuuta. Viime kierto meni siinä mielessä oudosti, että ensimmäistä kertaa minulla ei ollut tiputteluvuotoa ennen varsinaisia kuukautisia! Toiveet siis oli todella korkealla kunnes eilen täti kaarsi komeaakin komeammin paikalle :(

Jos tämä kierto ei tuo tulosta, niin (meille) uudet hoitokeinot heitetään kehiin.

Jollain oli antibioottikuuri meneillään, minun tietojeni mukaan ei ole ovulaatioon merkitystä ko. kuurilla.

Huonojakin uutisia oli muutamilla, joten teille kaikille paljon voimia ja jaksamista näin joulun alla.

Pahoitteluni kirjoitukseni epäselkeydestä ja nimimerkkien muistamattomuudesta. Yritän muistella niitä ensi kerran kommentteihini.

Rusina kp2/28, yk24 lähti käyntiin

Vierailija
48/49 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tulen virallisesti tälle puolelle!! Ei mulla menkat ole vieläkään alkaneet, mutta ne alkaa huomenna (olen 99% varma!). Mutta en siis enää usko, että meille tulisi elokuussa vauvaa.... =(

Nimimerkkejänne en minäkään muista vielä kunnolla. Kunhan mä täällä alan ahkerasti pyöriä, niin ehkä sitten osaan jotain jollekin vastatakin.

Tässä kierrossa yritän tikuttaa ovista, katsotaan löydänkö sitä. Menen ostamaan vitamiineja apteekista ja yritän näinkin saada parhaan mahdollisen tärppi onnen! Onko muuten tietoa/kokemusta vitamiineista. Siis mitä kannattaisi ottaa? Odotan vastauksianne.

Greippimehuakin ajattelin kokeilla taas.....hoh hoh, taidan olla aika hölmö kun kaikkeen tollaseen " uskon" .

Kp:ä en voi vielä laittaa, kun ei ne menkat ole vielä alkanu... yk4

Vierailija
49/49 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin kyllä pinon,mut pikasesti kerkeen vaan kirjottelemaan ni kommentointi jää nyt!

kiitos,joku oli siellä vastannut mun ovistesti kyssäriin=)!tilasin mammaksin testejä ja odotin perjantaina niitä saapuvaksi mutta EI!tänään kp14/26-30 (muistaakseni) ja ois pitäny pe alottaa=(!ja bongasin lauantaina nippailuja vasemmalta puolelta ja limat la-su,eli josko se ois sitten ollu jo?!tänäänkään ei vielä tullu ne testit,hitto!oisin vielä voinu testailla!

noh,toivon että ovis oli oikeasti jo sillon viikonloppuna,oltiin meinaan niin ahkeria tekemään vauvaa=D!

myöhemmin lisää....nyt hoppu..