Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSUNELMAT VIIKKO 50

10.12.2007 |

TAAS SIIRRÄN NÄMÄ VIESTIT OIKEAN VIIKON PUOLELLE, TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA KETÄÄN :) nimim. perfektionisti

[b]2poj@näiti[/b] - 10.12. 10:21 vastaa tähän viestiin (33/36)

Kiitos kaikille! =)

Itsekin olen aika sanaton tällä hetkellä. Eniten pienempien lasten tulevaisuus huolestuttaa. En sitten tiedä onko ero lopullinen, mutta eihän siinäkään ole mitään järkeä, että raahaan pieniä edes takas kahden kodin väliä. Teki jo tarpeeksi pahaa kun 2-vuotias kysyi usein missä isi ja kohta isi töistä tulee, kun mies ja isommat olivat vain risteilyllä viikonloppuna. :/ Mutta katsotaan nyt miten tässä käy. Ei nyt ole oikein muuta sanotavaa.

Ilmoita asiaton viesti

[b]aaroilona[/b] - 10.12. 13:59 vastaa tähän viestiin (34/36)

taasen clomiasiaa

Mulla on vaihteeksi pulmia clomien kanssa.. otan siis tässä kierrossa clomit 4-8 kp kun en saanut niitä ajoissa eli myöhästyin päivän. Nyt on sellaista paineen tuntua kohdussa ja alaselässä ollut ekasta clomista asti. Inhottava tunne, ei mikään kipu vaan sellanen paine. Onko muilla?

Nyt menossa kp 7 eli vielä aikaa oviksen tikutteluun, perjantaina ajattelin aloittaa. viimeksi kierto oli 30pv niin ovis tulee luultavasti vasta 14-16 kp.

-2pojanäidille voimia raskaassa elämätilanteessa, elämä on kohtuutonta toisinaan. Pienten lasten perheiden elämä on tarpeeksi rankkaa ilman vanhempien erimielisyyksiäkin ja tuota ei toivoisi kenellekään! Toivon että saatte elämänne järjestykseen.

a-i

Ilmoita asiaton viesti

[b]noonapoona[/b] - 10.12. 16:12 vastaa tähän viestiin (35/36)

Mahtuiskohan vielä?

Moikkelis. Tässä eka yk menossa, ja kyllä jänskää paljon. Kaksi vuotta olen yrittänyt tässä vauvakuumeen kanssa selviytyä. Puoliskon kanssa sovittiin, että tammikuussa -08 aletaan yrittämään -ja kun jonkun aikaa sitten aktin (sori:)) aikana mies ehdotti, ettei ehkäisyä käytettäis, niin itku tuli ja iso.. On tää kuumeisen aika oikeasti tosi pitkä. No, ollaan aika nuoria vielä (22 ja 24), että oikeasti oli hyvä kasvaa vielä hetki.

Viime vkolla olin lukevinani raskauden merkkejä, mutta viikonlopun ykätauti ja 40C kuume sotkivat kaiken :/ Olis ollu oikeasti tosi kiva kertoa jouluna tai uutena vuotena ihania uutisia. No, tätini joutui yrittämään 3 vuotta ennen kuin tärppäs ja " luomuna" , joten enköhän mä nyt kestä...

Mulla on pikkuinen ongelma. En siis aio ovistikkuja tms. pitkään aikaan käyttää, mutta mitä tehdä kun kierto kestää n.20- 60 pv? Tosi hauskaa... Voiko tämä haitata raskaaksi tulemista? Anteeksi te, jotka oikeasti kärsitte lapsettomuudesta, mutta mulla on " kiva" pikku intuitio (pelko), ettei mun kohdalla toi raskautuminen oiskaan kauhean helppoa..

Toivon kaikille oikein ihanaa joulun odotusta ja varman positiivisia testituloksia:D

Ilmoita asiaton viesti

[b]Rizza[/b] - 10.12. 22:10 vastaa tähän viestiin (36/36)

Heippa taas!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille, mukaan mahtuu kyllä! :)

Nyt on pakko hehkuttaa omaa napaa, kun olen niin onnellinen! Mehän ollaan julkisella lapsettomuushoidoissa ja seuraava aika vasta tammikuun lopulla. Varasin perjantaina ajan yksityiselle ja se oli tänään. Minulle sattui maailman ihanin mieslääkäri, joka luki kaikki mukana olevat paperini ja kuunteli kertomukseni ja määräsi minulle...Clomit!!! Kaiken huippu on, että hän kehoitti aloittamaan ne juuri tänään ja nyt on jo ensimmäinen nappi syöty! :)) Voi että olen onnellinen! Kaksi ensimmäistä kiertoa minun tulee kuulemma ottaa yksi tabletti viiden päivän ajan ja jos plussaa ei näiden kiertojen jälkeen ole vielä tullut, niin sitten saan ottaa kaksi tablettia viiden päivän ajan. :) Eli neljään kiertoon sain Clomit. Voi että, toivottavasti nyt tärppäisi näin pitkän odotuksen jälkeen!

Korallille onnea ovisplussasta!!! Onpa muuten mahtavaa, että molemmat saimme nyt tähän kiertoon Clomit avuksi. :)

Kaikille muillekin plussatuulia!!!

Rizza kp 4/32-47, yk 19

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun omaperäisiä nuo mun otsikot...

Ja kauheeta kun mun nimi pyörii joka paikassa :) Alottakaa vaan rohkeesti muutkin näitä pinoja, nolottaa ihan ku mun nimi aina tuolla vaan esillä :) Niin olikos mulla muuta elämää...

Aaroilona: Mulla ei tuommosia oireita ole clomeista ollut. Tosin ekaa kiertoa tässä vasta sinnittelen, joten ehkä ne oireet lisääntyy kierto kierrolta?? Ei kauhean kivalta tunnu joku paineen tunne. Onko sulla seurantaultria tmv? Mullahan niitä ei ole, se vähän jännittää, että toivottavasti eivät munasarjat ihan ryöpsähdä clomien johdosta, en mä nyt aivan haluis tulla raskaaksi ja kuulla ekassa ultrassa, että joo, ootas kun mä lasken, on näitä täällä ainakin kymmenen...

Noonapoona: tervetuloa mukaan. Sulla on aika epäsäännölliset kierrot. Minä sinuna kyllä varmaan menisin niistä gynelle ja pyytäsin terolutteja tmv kiertoja tasottamaan. Sulla voi ovulaatio jäädä välilä tulematta, silloin kiertokin pitenee. Kyllähän se raskautumista silloin haittaa. Ja onhan se muutenkin elämän kannalta hankalaa, jos ei yhtään tiedä, koska menkat alkaa!! Nuoriahan olette, mutta ei sun sen takia tarvitse kärsiä epäsäännöllisestä kierrosta, kyllä hyvä gyne sen ymmärtää.

Rizza: Upeaa, säkin sait clomit!! Onpa hienoa, ettei sun tarvinnu odottaa sinne tammikuulle asti. Paitsi että ei kai ne heitä sua julkiselta hoidoista pois, kun kävit yksityisellä välissä???? En oikeasti tiedä asiasta, mutta tuli vaan mieleen. Meinasko ne sut julkisella puolella tutkia tammikuussa, vai mikäs aika sulla siinne on varattun?. Clomien kanssahan ei mitään verikokeita yms voi tehdä. Mutta jospa et sitä aikaa tarttiskaan vaan sulla tärppäis hetimiten :) Toivon sitä todella, kyllä teille sais se eka vauveli jo tulla! Samoin sain neljään kiertoon clomit niinku sullakin. Mulla tosin annostus koko ajan sen 1tbl/vrk, johtu kai siitä, että mä ovuloin kyl joka kuukausi ilmeisesti ite. Sitä nyt vaan yritetään vahvistaa.

Sullakaan ei Rizza vissiin ole seurantaultraa clomien kanssa? Sulla voi muuten clomeista oikeasti olla paljo enempi apua ku mulle, kun sullahan on ollu nimenomaan ovulaatio-ongelmia. Mä luin jostain että jos clomit on määrätty vahvistamaan ovulaaiota jo ovuloivilla naisilla (lue:minä), niin ei niillä ole todettu olevan niin kovin suuri vaikutus. *huokaus* mut mä toivon silti ihmettä. Sen sijaan niillä jotka eivät ite ovuloi, ja clomit on auttanu ovuloimaan niin on ollu selvä apu ja raskautumisia on tullut selkeästi clomien ansiosta. Eli pidän sulle nyt kovasti peukkuja Rizza!!!

Omaa napaa: Mun mies sit lähti tänään reissullensa. Eilen illalla ja tänä aamuna treffattiin. Aamulla mulla oli muuten jotain kramppeja (ovulaatio?). Harkitsin vakavasti jo särkylääkettä, kun autossakin tuntui tärinä inhalta, mut se meni sit puoles tunnis ohi. On nyt illallakin jomottanu vähäsen, jtoen en voi olla silti varma vielä, että ovis on ohi. En usko, että lämmötkään huomenna vielä nousee. Mut sen näkee sit huomenna. Nyt saa sit ruveta jännäilemään :)

Jännätä saa tota miehen reissuaki. Mun vilkas mielikuvitus jo kehitti lentokoneonnettomuuden jne... ku se lähti niiiiiin kauas. Kunpa kaikki menis hyvin.

Nyt tämä jaarittelu saa loppua. Iltasuihkuun ja nukkumaan. Öitä ja mukavaa viikon jatkoa!

Koralli73 kp 14 yk18

Vierailija
2/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyneenä tipahdin elokuisista... Täti yllätti pahemman kerran! Kierrot on ihan sekaisin, joten nyt tilasinkin ovistikkuja, että pääsen katsomaan ovuloinko. Ja ehkä osataan heilutella sitten peittoja oikeaan aikaan! Mulla onneksi on tammikuulla lääkäriaika, niin jospa sieltä sais jotain vastauksia ja lääkitystäkin. Siksikin tämä on pettymys, että vaikka mulla on aina ollu aika pitkät kierrot, niin esikoinen sai alkunsa toisesta yrityskierrosta ja kuopus ensimmäisestä.

Mimmi75, kp.3/35-53, yk.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Koralli. Ei mulla ole seurantaultria vaan tarkoitus oli tehdä inseminaatiota aina kun haluamme mutta päätimme kokeilla clomeilla ihan koti-inssejä=). Lääkäri nimittäin sanoi että ovulaation sattuessa viikonlopulle sitten vaan seksiä ja seuraavassa kuussa uudestaan, eli ultraan ei näin vähäisellä clomimäärällä tarvetta. Mietin kyllä myös tota että siellä kasvaisi niitä 5 rivissä mutta ehkä jos se yksi edes tulisi... No minä kuulun myös ovuloiviin joten ehkä mullekaan clomeista ei apuja. Lapsettomuuslääkäri perusteli clomit mulle siksi kun kärsin lievästä endometrioosista että kiinnittyminen tarvitsee ehkä apuja, joten clomit voisivat ovulaatiota vielä voimistaa. Miehen kanssa puhuttiin että tämä kierto vielä kotikonstein, seuraavassa soitan klinikalle jos vaikka tuplattaisiin clomimäärä neljänteen kiertoon ja sitten sitä inssiä tammikuussa. Toisaalta nää oireet clomeista ei mitenkään miellyttäviä, yöhikoilu ja kuumat aallot on ärsyttäviä samoin tää takakireys... Tekisi mieli antaa herran haltuun tää koko homma eli jos ei tule meille toista lasta niin sitten ei, mutta vielä en kuitenkaan siihen ole valmis. Mies on paljon rennompi tän asian suhteen, yllätys... se ei vielä halua luovuttaa kuitenkaan.

En muista teidän muiden nimimerkkejä mutta uusille tervetuloa mukaan syyskuisiin ja kaikille hyvää uutta viikkoa!

Mulla on lapsi kovassa kuumeessa täällä joten siksi pikainen omaa napaa tilitys....

Vierailija
4/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki verikokeet jo julkisella puolella otettu ja niistähän kävi jo ilmi, etten ovuloi, vaikka ovistestiin saan plussan. Puhelimessa sanoivat jo, että seuraavaksi kokeillaan Clomeja, mutta reseptin olisin saanut vastaanotolla sitten seuraavassa tapaamisessa tammikuussa. Eilen oli lääkäri ainakin todella positiivinen ja sanoi, että Clomeista on apua juuri nimenomaan minunlaisilleni tapauksille ja voi olla, että jo ensimmäinen kuuri antaa positiivisen tuloksen. Nyt odottelen sitten sitä kuin kuuta nousevaa. :) Toivottavasti julkiselle puolelle ei ensi tammikuun lopulla sitten tarvitse ollenkaan mennä, mutta jos tärppiä ei ole kuulunut, niin menen sinne sitten kyllä. Potkaisevat sitten pihalle, jos apua en sitten saakaan. :)

Oireitakin on jo Clomeista tiedossa, aika kovan päänsäryn niistä sain.

Rizza kp 5/32-47, yk 19

Vierailija
5/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ookkaan vähään aikaan taas käyny lukemassa. Oli jokunen uusikin tullu, tervetuloa!

2poj@näiti, kuulostaa... no, en osaa sanoa. Kamalalta, mutta sitä ei varmasti tarvinnut sanoakaan, tiedät sen jo. Vetää hiljaseks, kun lastakin yrititte! Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi. *voimahali*

Koralli: Hyvä, kun se ovis tuli jo alkuviikosta!

Rizza: Onnea hyvistä uutisista! Toivon tosiaan, että clomit auttaa teitä! Ei sitte tarttis mennä tammikuussa kokeileen!

Dharmian: joo, meillä näkyy olevan samat yk:t. Alkaa jo kasvaa toi numero vähän liian isoks. No täytyy yrittää kummanki tsempata, vaikka ite oonki vähän jo lannistunut...

ON: Ovis alkaa kait lähestyä. Jospa tossa loppuviikosta heiluttelis peittoja ihan joka päivä :) Oon kyllä monesti meinannu ostaa ovistestejäki, mutta se aina jää. Ei sitä ikinä muista, ku on liikenteessä, ja sit... no, sitä vaan on niin saamaton :S Kaipa niistä vois olla jotain apuakin, kun vaan sais aikaseks.

- bee kp 11/27-30 yk 7 -

Vierailija
6/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanne on todella sekava ja mieskin sanoi olevansa todella väsynyt eikä tämä ole hänellekään helppoa (ei yleensä puhu paljon tunteistaan). Viime yönä vähän juteltiin, mutta syyttelyksihän se meni. Vähän siltä kuulosti jossain vaiheessa, että mies olisi perumassa koko muuttojuttua, mutta en tiedä miten siihen suhtautua... :( Olen kyllä todella loppu. Täytyy ottaa aikalisä. Ja rauhoittaa ensi tilanne, ei tähän nyt vauva todellakaan sovi, tai siis raskaus. En tiedä jatketaanko enää yhdessä. Tulevaisuus on todella avoin. Yritän selvitä päivä kerrallaan. Huh,huh... :/

Täytin eilen kaupunginasunto-hakemuksen. Täytyy varmaan laittaa se joka tapauksessa postiin. Vapailla markkinoilla asunnot menee nenän edestä. Olen sieltäkin katsonut, mutta kun ei oikein ole. Että näin.

Vierailija
7/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lukemassa kuulumisianne. Tsempiä!! =)

Koralli73: Toivottavasti nyt tärppää kun oviskin sattui sopivasti alkuviikolle. :) bd bd bd bd !!!

Ja kaikille muillekin plussaonnea!! :)

Vierailija
8/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviksessa mennään, tai aivan lähipäivinä se on.. Nyt mennään mahdollisimman luomuna eteenpäin, käytössä ei ole edes ovistikkuja:) Niistä tulee vain lisää paineita ja suorituksen maku suussa ei oo kauhean kiva laittaa rakkauslasta alulle..

Esikoisen (4v.) uhma ottaa lujille.. Aamut on ihan kamalia ja välillä illatkin. Osittain johtuu joulunodotuksesta, ettei malttaisi laittaa nukkumaan..

Työhuolet alkaa pikku hiljaa väistymään. On ollut pelko siitä, ettei työt jatkuisi, mutta nyt näyttää siltä että saan jatkaa. Jospa sopimus tehtäisiin pidemmäksi ajaksi kuin puoleksi vuodeksi kerrallaan, niin saisin sitten ihan rauhassa odottaa vauvelia ja jäädä lomille. Katsotaan tilannetta.

Onnea kaikille yrityksessä, ei luovuteta!

Pikkumyy78 kp 13/31 yk 5

Vierailija
9/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo vielä kovin aktiivinen tässä pinossa ollu. :) Mutta laitetaan se sen syyksi, että viime viikon olin koko ajan menossa, kun oli hääpäivä ja pikkujouluja ja koulussakin loppurutistus päällä ennen joululomaa. Vielä kaks seminaaria ja sitten alkaa joululoma. :) Ihanaa, vähän ootan sitä, ettei tartte uhrata ajatustakaan koulutehtäville.

Tässä pinossa näyttää olevan aika paljon meitä pitempään yrittäneitä. Sinänsä kiva, että saa jutella samassa tilanteessa olevien kanssa, mutta nyt tytöt hus pois odotuspuolelle kaikki. Kyllä tähän pinoon pitäs saada pitkä rivi plussanneita, se ois ihan oikeus ja kohtuus. (Ja mä tahdon mukaan..) :)

2poj@näiti: Kurja tilanne. :( olen todella pahoillani puolestasi. Toivon kovasti, että saatte asiat järjestykseen ja parhain päin. Mitäpä tässä vois sanoa. Oikein paljon voimia sinulle ja lapsillesi!

Koralli: Hienoa, että sulla ovis tuli aikaisemmin ja pääset jännäilemään. :)

Rizza: Upeaa, kun sait ne clomit. :) Jospa se olisi nyt sinun vuorosi siirtyä tuonne toiselle puolelle. Pidän peukkuja..

ON: Limojen perusteella väittäisin, että ovis oli tuossa pari päivää sitten. Lämmötkin oli tänä aamuna ensimmäisen kerran noussut, joten luotan siihen, että olettamukseni pitää paikkansa. Mutta, mutta.. Sunnuntaina ja maanantaina tuli myös ruskeeta tuhrua. Eilen kuitenkin jo vähemmän. Tätä on sattunu pari kertaa aiemminkin. Ärsyttää, eikös nämä ovisvuodot tarkottanu sitä, ettei progesteronituotanto nouse riittävän nopeesti oviksen jälkeen. Vai miten se meni? No tänään oli kyllä lämmöt noussut ja sehän johtuu progesteronituotannon lisääntymisestä, joten kai ne hormonit alkaa olla kohillaan.. Tai mistä sitäkään tietää. :/ No toivottavasti mulla nyt kuitenkin on mahdollisuudet raskautua tässä kierrossa. Mutta kyllä tää taas antaa aihetta epäillä, että mulla on häikkää hormonituotannossa, ja voihan olla, että tää meiän pitkä yritys johtuis siitä..

Plussatuulia puhallellen,

Khaos kp 15/25-30 yk 13

Vierailija
10/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päästään miehen kanssa pitkästä aikaa oikein nauttimaan ja lepäämään rauhassa, kun lähdetään risteilylle illalla.. Ei jaksais tehdä mitään.. Vain toivoo, että pian tulisi plussa...

KP

Vierailija
11/49 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitauko on ohi, oltiin möksällä ja kotiin tultaessa huomasin, ettei netti enää toimi. Tänään onneks saatiin taas toimimaan, ett pääsi mailit lukemaan ja muuta.

Nyt en muista yhtään mitä täällä kirjoiteltiin. Ite oon yrittänyt bongata ovista, luulen ett oli sunnuntaina tai eilen, mutta tällä kertaa ei tullut kunnon kipuja, pientä jomotusta vaan. Toivottavasti nyt kuitenkin ovuloin. Jos nyt ei tärppää niin ensi kuuhun hankin ne ovistestit. Nyt sitten vaan oottelemaan että pääsisi testamaan.

hyviä öitä

murunmamma kp 15/27-29 yk2

Vierailija
12/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kauheat oviskivut ja kuvittelin et illalla vois pupuilla, mut ku mies tuli töistä, hän ei ollu millään tasolla kiinnostunut koko touhusta. Enkä halunnu sanoo et vauvaa pitäis tehdä.. Eli haluisin et seksi ei olis sellasta " pakkopullaa" . Se on vaan hassua, kun mies on aina ollu innostunut siitä touhusta, mut just nyt sillä on sellanen elämäntilanne et se on ihan taka-alalla.. ÄRSYTTÄÄ! Mä luulin, et tää olis SE kierto. Mä vähän epäilen et se ovis ei oo just sinä päivänä, kun se kipu on, mut en tiiä. Pitää kai tänään vielä yrittää saada miestä innostumaan..

Nää mun jutut on aina niin omanapaisia, kun en muista toisten juttujen yksityiskohtia.. Ehkä kestätte sen..

Vielä yks juttu ennen ku lapsia herättelen.. Poika (6-v.) eilen tuli koneen viereen ja kysy: " äiti miks sää oot kirjottanu tohon vauvakuume??" Sillä oli sellanen oivallus-ilme naamalla. Meni selittelyks.. Se oppi muutama viikko sitten lukemaan ja nyt ei mikään pysy salassa.. Mut selittelys tais kuitenki vielä mennä läpi.. Heh..

iiiik kp 17/29-34 yk 3-4

Vierailija
13/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha jos sitten jotain kirjoittelis tännekin kun en vielä ole kuin ilmoittautunut pinoon, mutta muu on jäänyt, heinäkuisissa kirjoittelin viimeiseksi, mutta elokuu jäi välistä pitkän kierron johdosta.

Omaa napaa heti eli ovis taisi olla eilen ainakin tuntemuksista päätellen, ovistikkuja en siis ole käytellyt eli tunne pohjalla ollaan menty tähän asti, mutta jos sitten ensi kierrossa jos tästä ei vielä tärppää ja näin ollen kyselisinkin mitä merkkiä suosittelisitte kun minulla ei ole niistä mitään kokemuksia???

Joten nyt sitten vain jännäillään miten käy, " tylsät kaksi viikkoa" , onneksi ei kerkiä miettiä ja pohtia kauheasti varmaan asiaa kun on tuo joulu tulossa, ja kaikki vielä tekemäti sen eteen...

Mutta nyt lapsien pariin kun tappelevat keskenään...

3 mami kp 18/ 26-30 yk 4

Vierailija
14/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna täti kurvasi paikalle. Kierron pituus oli 32 ja osasin ovismerkkien mukana odottaa lyhyempää kiertoa. Ja eilenkin kohdun nupukka enteili tätiä. Toivottavasti toi kierto lyhenis ihan pysyvästi.

Nyt tulee varmaan palstataukoa kunnes menkoista selvitään, ja tekee varmana ihan hyvää päänupille ajatella välillä ihan täysin muita asioita.

T: Vacsuli kp 1/28-37 yk 3

Vierailija
15/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joo, vauvakuumetta on ollut jo kauan, mutta kesävauvaa en halunnut niin piti antaa ajan kulua, eli nyt syksylle kuumeillaan :)

Katselin tässä, että tosi monella on jo vaikka kuinka mones yrityskierros menossa ja itsekin alkaa pohtimaan, että onkohan se raskautuminen sittenkään niin helppoa. Meillähän ekan kanssa kesti raskaaksi tulo 8kk, mutta siinä oli mm. pillereiden lopetus ja sitten keskeyteltiin ym. ettei edes yritetty, sitten kun vihdoin annettiin tulla niin tärppäsi ekasta kierrosta, kuopus sai alkunsa ekasta kierrosta kanssa, joten nyt pohdituttaa, että onkohan kolmannen kanssa yhtä helppoa.

Mullahan menkat alkaa näillä näkymin vasta ensi viikolla, joten meillä ei ole minkäänmaailman yritystä vielä päällänsä ja saas nähdä onko sittenkään, mutta haaveillahan aina saa :)

Toivottavasti mahdollisimman monella tärppää nyt, että ensi syksynä saatte vauvat syliinne :)

Vierailija
16/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo jaksanu palstailla kun oli tuo täti kylässä ja fiilikset nollassa,mut nyt taas ovista odotellessa fiiliksetkin taas nousee=)

2pojanäitille(olikohan tuo oikein?):pahoittelut tilanteesta ja voimahaleja!!!!!!TOSI KURJA JUTTU=(

rizza:onnittelut clomeista!!!

tapsu:jaksamisia!!!tuli kurja olo kun luin kirjoituksesi=(

onnittelut kaikista plussista,en nyt nimimerkkejä muista!

täällä kp9/26-30 menossa ja pähkäilen että tilaisiko sitä ovistestejä ja mitä merkkiä...en raaskis siihen digitaaliseen panostaa..!!!rfsu:n testit oli viimeksi ja niillä ei ees selvää plussaa tullut,haaleita vaan..mitäs merkkiä suosittelette?edullista kuitenkin...?!!!

kovasti toivon taas et tää ois se kierto ku tärppää mut jotenki on usko loppu vaik yritystä ei oo takana juuri mitään=(!viimekierto oli eka ilman teroja,joten nyt tavallaan ois vasta yk 2..kolme kiertoa laskin kuitenki yritystä olleen,ku terojenkin aikana ois voinu raskautua..

blaah..on kyl niin kyllästyny olo..miks ei vaan vois kaik meistä heti jäädä raskaaksi???miks tarttee pähkäillä näit juttui,ei jaksa..ois niin kiva vaan raskautua heti!!

no joo..malttamatonta,tiedän..tänään tällasta oloa,mut ens kirjotus on sit positiivinen,lupaan=)

Vierailija
17/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli täti eli siis tipuin elokuisista tänne syyskuisten joukkoon..

Alkaa usko loppumaan.. Tuntuu (perstuntumalla) vähän siltä että ovuloinkohan ollenkaan.. Esim. limoja ei ole tullut kuukausiin vaikka ennen tuli. Kuitenkin tunnen (omasta mielestäni) selviä kipuja kierrosta lasketun mahd. oviksen aikana. Sekavaa.

No, ehkä sitten tästä kierrosta jotain tapahtuisi.

Jatkoja ja plussia kaikille!

Teera kp1/28-29 yk 4

Vierailija
18/49 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko kellään tietoa, että antibiootit haittaisivat jotenkin ovulaatioata? Sain eilen ovisplussan ja tänään ajattelisin olevan ovispäivän. Äsken sain antibioottikuurin (keuhkoputkentulehdus) ja se pitäisi aloittaa juurikin nyt. Kerroin lääkärille raskaustoiveesta ja antibiootit sopivat myös raskaana olevalle, Clavurion on merkki.

AnniHelen@ kp14 dpo0 yk11

Vierailija
19/49 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen pohdin samaa antibioottiasiaa. Toivottavasti eivät vaikuta muutenkun parantamalla mun ikävän olon. Äänikin on toista päivää kadoksissa =(.

Tervetuloa kaikille! Vanhoja tuttujakin oli muutama. Kaikille pahoittelut tädistä ja onnea uuteen yritykseen.

Dharmian: Olin tosi tyytyväinen digitaaliseen ovistestiin. Ainoa miinus oli on hinta. Olin ihan hassun onnellinen, kun testi näytti toissa päivänä munasolun kuvaa =). Mulla ainakin viiva tikussa vahvistui vähitellen. Plussapäivänä olisin tuijotellut pitkään, oliko viivat tasavahvat, mutta siinä kohtaa testi sitten kertoikin tuloksen. En muista kiertosi vaihetta, joko pääsit käyttämään testiä?

Koralli: Ihan hyvään aikaan pääsitte vielä hyödyntämään ovista. Hyvä juttu!

hjo85: Itse olen testannut aina aiemmin mammaksin One Step liuskatesteillä. Ihan ok testejä. Vaihdoin digitaaliseen, kun viime kierossa en pongannut ovista, tosin nyt mietin että taisi tikut loppua päivää liian aikaisin. Syön Terolutteja, enkä ehkä ottanut uutta kierron pituutta huomioon. Vaikkei ovisajankohta juuri olekaan muuttunut.

Vacsuli: Olen itsekin pitänyt pieniä palstataukoja. Sopi mulle ja auttoi ihmeesti!

bee83: Koita ihmeessä ovistestejä. Jos tuntuu, että lisää paineita jätä ne pois. Mulla menee niin, että kun kuitenkin on " pakko" yrittää, tiedän ainakin ajoituksen toimivan.

khaos: Mites sun tilanne olikaan? Oletko käynyt gynellä/ultrassa yrityksen aikana? Mä aina suosittelen sitä, kun itselle se on ollut mielenrauhan kannalta hyvä.

Ovis on siis ohitettu. Toissa päivänä kp 13 sain ovisplussan ja eilen kp 14 ajattelen olleen ovispäivän. Pupuilut saatiin ajoitettua melko hyvin, kp 10, 11, 13 ja 14. Ja Terojen kannalta ovis tuli myös sopivasti. Tänään otan ekan pillerin, kolmas ja viimeinen kuukausi alkaa.

Mulla olis jouluaattona dpo 12. Olisko mitään ihanampaa, kun jouluplussa... Alkoi heti soida päässä " Paras joululahjamme" =). Yritän kuitenkin tehdä etukäteen ajatustyötä, etten pilaa joulua murehtimalla vauva-asioita, vaan keskityn siihen mitä jo on.

Plussatuulia!

AnniHelen@ kp15/27 yk11 dpo15

Vierailija
20/49 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, taas oli tullu elokuisista lisää porukkaa. Pahoittelut teille tädistä, ja onnea tähän yritykseen.

AnniHelen@: " Paras joululahjamme" =) Voi, älä puhu noin surullisia, tässähän alkaa ihan itkettää ;( Buranastahan täällä oli joku aika sitten puhetta, antibiooteista en kyllä osaa sanoa mitään.

Sitten vaan omaa negatiivista napaa. En oo tosiaan niitä ovistestejä saanu aikaseks hommata, ja nyt taitaa olla jo myöhä tähän kiertoon. Josko sitte ens kuussa. Siihen kai tää joka tapauksessa menee, kun on ennenki menny. Ajattelen sitäki, ku joku täällä sanoi, että jossain tutkimuksessa kevät oli naisille parempaa aikaa hedelmöittyä, ja ajattelin, että tähdätään nyt sinne sitte. Mutta eikös sitä vois jo aikasemminkin tulla raskaaks?!?!? Mitenkä se voi jo sen ensimmäisenki " tekeminen" olla näin vaikeeta, ku on vielä suhtkoht nuorikin olevinansa :(

Mites muuten toi omenaviinietikkajuttu, kyselin jo tossa sen omassa otsikossa, mutta ei ollu kukaan vastannu. Siis että missä vaiheessa kiertoa sitä pitäis " nauttia" ?