Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten opettaa 1v ite syömään?? nakkaa vaan joka kerta lusikan seinään.

Vierailija
10.12.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapselle toinen lusikka, tai vaikka leipäpala käteen. Ja syötä sinä hänet sitten.

Anna ajan kulua, kyllä se kiinostus herää pikkuhiljaa. Varmasti kouluikään mennessä oppii syömään itse.

Vierailija
2/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset oppii kyllä aikanaan.

Meillä esikoinen osasi syödä itse siististi ja juoda lasista 1v+1kk ikäisenä.

Toinen osasi aterioida samalla tavalla 1v+8kk.

Ja kolmas sitten 1v+4kk.

(Ja toiselle tulisi sitten 2,5v takauma syömisen kanssa, kun kuopus syntyi, eli sotki pahemmin kuin alle yksi vuotiaana ruoan kanssa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan aina lusikan käteen kun syötte, kyllä se pikkuhiljaa hiffaa, mistä on kyse. Muistathan, että 1-veen syöminen on sitten aina todella sottaista puuhaa. Sen ikäiseltä ei voi odottaa ruokatapoja. :) Omalle lapselle annoin lusikan käteen, kun se siinä pysyi. Oppi syömään helppoja ruokia itse n. 1v3kk eteenpäin. Keittoja tms ei tietenkään vielä ihan niin nuorena.

Vierailija
4/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin antaisin lusikan käteen ja antaisin vaikka sotkea itsekseen.. Sillä lailla se oppii.. Se on jännä kun yksi äiti kysyi että milloinkas teidän lapset oppi itse syömään ja sanoin että kai se oli 10kk-1v.. mutta sotkua on tullut! Ja sitten se, että lapsilla on eri rytmi tuossa syömisessä eri lapsilla.. eli meidän esikoinen syö TODELLA verkkaisesti ja siististi kun taas kakkonen syö " mmmmmmmm" humps vaan ja kaikki meni.. :) ja tyttöjä molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme