Lue keskustelun säännöt.
yksin yhdessä
10.12.2007 |
tuntuuko kenestäkään yksinäiseltä parisuhteesa? on yksinäisempi kuin yksin elessään? toinen ei ymmärrä, ei huomioi, ei yhteistä aikaa. töihin-kauppaan-nukkumaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla