Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat paikat Kulttuuritalolla?

Vierailija
10.12.2007 |

Kertokaas te viisaammat ja kokeneemmat: olen ostamassa lippuja Ismo Alangon konserttiin Helsingin Kulttuuritalolle. Eka ajatus ole, että tietenkin eturiviin, mutta sitten aloin miettiä lavan korkeutta. Mukaan tulee nimittän 9v. lapsi, jääköhän hän ihan lavan katveeseen jos ollaan eturivissä vai pitäiskö ottaa nousevasta katsomosta? Itse tykkään olla konserteissa ja teatterissa edessä vaikka joskus joutuukin olemaan niska kenossa, mutta tuo lapsonen pani nyt epäröimään. Mielipiteitä? kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

2/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yläkatsomoista pari riviä eturivistä. Siellä ei haittaa vaikka permannolla seistäisiinkin. Kulttuuritalo on lopulta aika pieni paikka, siellä näkee ihan hyvin taempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuritalolla on tosi huono ääni ja näkyvyys. Parhaat paikat ovat yläkatsomossa, muualla en tuota suosittaisi. Kantsii ottaa käytävän päästä. Siellä voi myös liikkua, joten jos alkaa jalka vipattamaan, niin voi mennä tanssimaan seisomapuolelle myöskin.

Alakatsomon paikoista ei näe eikä kuule, koska tanssijat ovat edessä. " Kenttä" on tosi pieni, joten sinne eturiviin voi rynniä kesken kaiken istumapaikaltakin, jos tulee tarve.

Vierailija
4/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin yläkatsomosta, tosin en saanut Lippupalvelusta ihan selvää onko ne nyt siellä ekasta rivistä vai mistä, mutta kone vakuutti että " parhaat vapaat paikat" . Uskomattoman noloa, että jouduin tätäkin kyselemään Vauvalta, vaikka olen Helsingissä asunut 20 vuotta...

ap

Vierailija
5/5 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuritalolla huono akustiikka. Judas Priest soi aikoinaan niin kovaa, että basso hakkasi rinnassa vielä kotonakin ja korvat soivat, vaikka oli tulpat.