Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥UUTEEN VIIKKOON SYYS04♥

10.12.2007 |

Huomenta, hyvin väsynyttä. Mini herätti kymmeniä kertoja. Etuhampaat puskee läpi. Eihän se olekaan kuin puoli vuotta niitä kitissyt. Huoh. Nekku aamupalalla ja mä mietin, et mitä tänään tehdään. Nea olis halunnut kerhoon, mut huomenna vasta. Kauppaan pitäs mennä, mut märkä puisto ei houkuta. Illalla oli kaverit kylässä ja ilta meni joutuisasti. Olin niin väsynyt, et kaupoille ei jaksettu lähteä. Koko eilisen sinnittelin sen väsymyksen kanssa, olin pahalla tuulella, pää kireänä ja lopulta tuli itku, tuntui ettei jaksa jäsentäkään liikuttaa. Sitten tuli suru siitä, että en olen niin kiukkuinen, huonotuulinen äiti tän kamalan unenpuutteen takia. Tuli katkeruus siitä, että tää on jatkunut vaikka kuin kauan ja loppua ei näy. Voisin lähettää lääkäripalstalle kysymyksen, kuinka kauan pää kestää räjähtämättä, kun unipätkät on 5min-1tunnin välillä..

Jatu, kiva kauppareissu..

Ynis, miesten unentarve tuntuu olevan usein uskomaton.. Kyllä se suututtaa toisinaan, kun omat unet olemattomia..

Nekku haluaa piirtää hopeatussilla, mentävä..

Enkeli1 ja Nea+Mini

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaillaan taas Lillin kanssa kotosalla, pojat on koulussa ja mies töissä. Olin kyllä suunnitellut vieväni Lillin tänään tarhaan kun tarhassa on joulukirkko, mutta halusinkin sitten viettää päivän hänen kanssaan. Mennään joulukirkkoon sitten perheen kesken.

Eilen oli tarhassa joulujuhlat aamulla. Lilli oli hienosti mukana esityksissä, ei toki suutansa avannut mutta oli ainakin mukana muitten kanssa piiritansseissa ja muissa. Äiti melkein pakahtui ylpeydestä! Pojatkin ehtivät olla mukana juhlissa ja kerkesivät silti ajoissa kouluun. Eilen iltapäivällä minulla oli työhaastattelu joten Lilli jäi päiväksi tarhaan ja minä vietin päivän joululahjaostoksilla. Milolle ostin joulujuhlaan vaatteita, kummitytölle tarttui mukaan pienet kangaspuut ja isälle uusin Harry Potter. Lapsille yhteiseksi pari kirjaa ja itselle pusero ensi viikonlopun juhliin. Omille lapsille ei juurikaan ostella joululahjoja, niitä tulee mummeilta ja kummeilta niin paljon joka tapauksessa.

Minulla alkaa vaihtoehdot käymään vähiin töitten suhteen - kohta pitäisi päättää minne menen töihin. Tänään soitan pari puhelua ja sitten pitää olla homma selvä. Huoh. Jotenkin alkaa tuntua siltä etten viime aikojen koettelemusten jälkeen kelpaa enää mihinkään töihin.

Galluppeihin: Koululaispalstalta varmaan kyselisin noista peliajoista. Mutta ei tarvii koska sain jo kattavat vastaukset syysmammoilta :-). Eli juu, meidän pojat saa pelata vähintäänkin riittävästi!

Makeaa joulupöydässä: Meillä on perinteisesti syöty jouluaterian jälkiruoaksi luumukiisseliä kermavaahdolla. Miehen kotona taas on syöty karpalojäädykettä/hyydykettä. Meillä kun mies hoitaa ruoanlaiton niin tuon karpalojäädykkeen/hyydykkeen puolelle ollaan kallistuttu nyt kun omalla porukalla vaan ollaan joulua vietetty.

Nyt Lilli vaatii pelaamaan Huojuvaa tornia - täytyy mennä. Siitä tuli vielä mieleen uusi Gallupin aihe, eli

(size=4]Lastesi suosikkipelit? Siis ei tietokonepelit, vaan ihan perinteiset?[/size]

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
22/37 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta päivää ollut pois palstalta, kiireiden sekä myöskin tökkivän yhteyden takia. Nyt aivan ulkona jutuista, mutta jotain sentään.

Syntymäpäiväni on virallisesti tänään, joten kolmeysit lävähtivät tauluun :-) Sunnuntaina tosin juhlimme jo Nightwishin tahdissa. Olin jo aivan unohtanut, että tänäänhän ne synttärit on, kun äitini soitti ja onnitteli.

Viikonloppuna oli ihana opiskelukaverini, esikoisen kummitäti ja lähes ainoa vanha ystäväni, johon pidän yhteyttä edes joskus, meillä kylässä. Oli aivan tavattoman mukavaa olla yhdessä konsertissa, tanssimassa ja juhlimassa :)

Ankkiksen galluppiin: Esikoisen lempipeli on Monopoli (sitä pelataan meillä aika usein), Yatzya pelaamme myös, samoin Othelloa. Kimble tai muistipeli taitaa olla Antsan suosikki. Tyttö-keskimmäinen kertoo myöskin Monopolin olevan suosikkipelinsä (mutta väsähtää kesken pelin aika ajoin). Isommat lapset pelailevat välillä keskenään myös shakkia.

Nyt on mentävä pusi-pusi kaverit! ♥

Saamuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin just työt ja nyt varastan vielä vähän perheeltä.

Meiltä jää tänä(kin) jouluna kortit laittamatta. Koska olen päättänyt olla suorittamatta elämää, en ota tastä(kään) ongelmaa. Lupaan uudeksi vuodeksi nauttimaan enemmän tästä hetkestä ja kaikesta siitä mikä minulla on on hyvin. Liian usein huomaan vain mitä en ole tehnyt ja mitä pitäsi tehdä. Suoritteita joita kerään, enkä oikeasti ymmärrä, miten ihanasti kaikki on. Tämän seurauksena meillä on sotkuista, syödään eineksiä ja ei lähetetä niitä joulukortteja. Mutta meillä on täällä parempi äiti, joka yrittää olla läsnä ja nauttia ihanasta kodista ja perheestä.

Joulun vietosta kukaan ei ole vielä varma. Mies tahtoisi mennä anoppilaan, varmaan siksi, että mä saan vielä ennen joulua hermoromahduksen, kun höösään kaikkea. Vaikka ajattelen ottaa rennosti, keksin kuitenkin kaikkea ja siinä on jouluilo tiessään. No, katotaan mitä tehdään. Nyt tuntuu siltä, että haluan tehdä kotona joulua. Jälkkäriksi meinaan tehdä puolukkaisen juustotortun, kun ohje vaikutti hyvältä. Sitä voi sitten syödä monta päivää. Jäädykkeen olen myös aika usein tehty, mutta kun se pitäisi syödä melkolailla kerralla. Rosollin teen ite, kun kaupan on pahaa, mutta rosolli ei ;-). Katotaan tuleeko laatikot valmiina, toisaalta niiden tekeminen soseista ei ole vaikeaa. Huomaatteko se alkoi jo? Mies taitaa olla (taas) oikeassa.

Huomenna on lasten joulujuhlat illalla. Tulossa liikaa porukkaa pieniin tiloihin. Huoh. hiki jo valmiiksi. Perjantaina on pikkujoulut meillä molemmilla vanhemmilla ja minun kultainen siskonen lupasi tulla lapsinee hoitamaan meidän lapsia, että mä pääsen myös pikkujouluhin! Mies oli " varannut" päivän jo ajat sitten.

Työrupeama tältä vuodelta alkaa olla tehtynä. Mihin tämä aika menee? On todella aika alkaa nauttimaan tästä hetkestä, ilman suoritteita.

Saamuskalle synttärionnittelut. Kivaa, että oli kivaa!

Yniksella leppoisiaa työn aloitusta.

Odottelen, että mies tulis kotiin. Tosin huomenna taas lähetee reissutöihin. Yh-viikko siis menossa.

Pus, pus täältäkin ystävät.

Pilette

PS. LAattojen valinnassa pitää vain tehä kompromissejä. Mun silmä alkaa jo tuttumaan kylppärin lattialaattaan. Vielä kun saisi listat paikalle. Pitäsikin laittaa niitä kuvia. Se onkin haastavaa, kun kaikki kuvat on miehen koneella.

Vierailija
24/37 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi päivä kivasti. Auton ovet oli jäätyneet kiinni. Sain kuskin oven auki ja sitten menin aukomaan takaovia sisältä päin etupenkiltä kurotellen. Kun sitten vihdoin sain toisen oven auki, lähti käsi ikäänkuin mukaan, eli olkapää lähti sijoiltaan. Vaistomaisella heittoliikkeellä sain sen takaisin paikoilleen.

Päivällä kävin sitten kuvauttamassa ja illalla vihdoin lääkärissä. Olin saanut olkapään hyvään asentoon mutta 2 viikkoa sain silti sairauslomaa, pehmyt kudos vaurioiden vuoksi. Viikko pitäis pitää kantositeessä, helppoa kahden pienen lapsen kanssa.

Pittee mennä

Mari

Vierailija
25/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin oksennustaudilta. Viime yönä se alkoi sitten Onnilla. Itki klo 1 ja kun menin ottamaan syliin (ihmeissäni, kun ei yleensä itke öisin enää) niin oksensi sitten mun päälle ja sängyssäkin sitä jo oli. Kolmesti yöllä ja sitten jo toivoin, että se oli siinä. Saa nähdä, ripulia oli tullut nyt aamulla. Mä tulin töihin ja oon n. 12 asti ja meen päästämään miehen sitten töihin. vähän väsyttää, unet aika vähissä viime yöltä.

On ollut aika hiljaista tämä minunkin kirjoittelu. On kai sillekin syynsä mutten nyt ehdi tässä kertomaan...

Nyt töihin.

T-P

Vierailija
26/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoin sitten koko yön, pikkuinen kieriskeli ja pyöri ja itkeskeli.... hoh hoijaa. väsyttää. Tänään olis vieläpä ihan kamalasti hommaa, joulukortit tuossa kasassa pöydällä osa vaikka tekstiä ja osa kuvia.... postiin on pakko mennä, kortteja tarvii muutama lisääkin ostaa, kummipojan lahja postittaa ja paketoida, salillekin olin menossa tänään...

mistä voimia tähän päivään? syyspoika kiukuttelkee nyt jo ja ulos ei todellakaan ehditä noilta joulukorttihommilta. Pinnaa kiristää nyt jo.

Mistä saisin voimia Pilen suorittamatta olemiseeen. Kadehdittava taito!

Saamuskalle myöhästyneet synttärionnittelut !!!

T-P:lle ja Onnille jaksuja oksutaudin keskelle! Parantukaa pian!

menen kokoamaan palikkapalloa pikkuisen kanssa.

äk puolikuolleena

Vierailija
27/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan rauhallinen hetki. Äitikuulle jaksua. Kiva aloittaa aamu väsyneenä ja vielä kun tekemättömiä hommia. Mulla pahin väsymys on nyt ohi mutta ilta on varmaan aikamoista haukottelua. Taitaa jäädä piparitaikina tekemättä tänään.

Olen siis ihan noviisi oksutaudin suhteen. Itselläni lievä sellainen ollut viimeksi n. 16v sitten. Miten sitä hoidetaan? Soitin just kotiin ja ok olo siellä on Onnilla. Vähän oli ripuloinut ja aamupalan oksentanut ja valittaa mahaansa. Olivat käyneet ostamassa limukkaa ja sipsejä:) Että saa suolaa ja vähän nestettä. Jospa tämä tästä. Menee suunnitelmat vähän mönkään jos huomennakin vielä sairastaa kovasti puhumattakaan että itse sairastuisin. Huomenna on PAKKO ostaa ne lahjat.

En ole ikinä ollu näin myöhässä jouluvalmistelujen suhteen mutta enpä ole ennen ollut päivätyössä, perheellinen ja ollut laittamassa omaa joulua. Joten eiköhän tästäkin selvitä.

Tulis vaan se LUMI!

Nyt taas takavasemmalle.

T-P

Vierailija
28/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivät on menneet vauhdilla. Keskiviikkona kävin vielä illalla Sellossa, eilen oli syysneidin joulujuhla. Olipa liikkis, kun esitti niin luontevasti rooliaan (harjoituksissa kuulemma ollut aina paljon jäykempi).

Tekemistä on siis riittänyt. Töissä on jo unohtanut pois olleensakaan. Mies on työmatkalla, tulee yöllä. Olen kyllä aika puhkikin. Eilen vielä piti joulukortitkin kirjottaa.

TiPi, minä aikoinaan kyselin neuvoa esikoisen oksennustaudin takia ja sain ohjeeksi antaa syödä ja juoda mitä vaan lapsen mieli tekee. Kunhan saa vähän energiaa ja nestettä. Maito ei ollut ihan suositeltavaa, muttei kai täysin kiellettyäkään. Elokuussa syysneidin ekan vatsataudin aikaan lueskelin netistä, että tauti voi tarttua vielä monta päivää oireiden häviämisen jälkeen. Eli ottakaa iisisti pari päivää kotona. Minä en voi käsittää, että syysneidin ryhmästä yksi lapsi oksensi päiväkodissa, haettiin pois ja seuraavana päivänä oli siellä taas hoidossa.

Mulla kurkkua kutittaa ihan kauheasti. Taidan mennä lämmittämään vettä glögiä varten. Laiskana vedenkeittimellä lämmitän veden ja sekoitan glögitiivisteeseen:) Lapset kattoo lastenohjelmia, oi mikä rauha edes hetken:)

T: Ynis

Vierailija
29/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai vaan odotan, että asiat joskus tapahtuu:)

T: Ynksy

Vierailija
30/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouluvalmisteluista tietoakaan. Pakkasessa sentään torttu- sekä piparitaikina. Meinasin illalla tilata joululahjat lapsille vielä netistä (kun äitini laittoi tililleni heidän lahjojaan varten rahaa, ei kuulemma itse osaa ostaa). Kortit lähettämättä (lähetän kai muutaman kalliimmalla hinnalla alkuviikosta).

Noooh...Jouluverhot sentään ikkunassa ja jouluvalot pihalla. huusholli kuin räjähdyksen jäljiltä.

Esikoinen tuli koiran kanssa lenkiltä, mentävä syöttämään piskinen

♥SaaMa

Vierailija
31/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan se joulu sillä:)

Vierailija
32/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kalenteriin merkitty. Päivät kuluvat täysin riippumatta siitä kuka tekee ja mitä.

Valmistelurapsu: muutama lahja hankittu ja joulunviettopaikka sovittu.

Ei irtoo enempää... Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
33/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta ei tiedä:) Sain tosin liinan pöytään, joulukukan tiskipöydältä paikoilleen ja kynttilöitä pöytään!

Hartiat huutaa hoosiannaa, kun yhtäkkiä taas töissä olen kökkinyt koneella päivät.

Vierailija
34/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se on perjantai. Pikkujoulupäivä. Tosin jäi multa suosiolla väliin, kun pääsinkin eilen katsomaan " työni tuloksia" . Te saatoitte nähdä tänään. Oli kiva ilta. Vaikka autolla menin, niin silti aamulla väsytti. Olin luvannut lapsille uintireissun ja meillä olikin oikein mukavaa. Huomenna lapset menevät mummollaan. Joululahjat voisi yrittää ostaa. Lapsille päätettiin ostaa CD-soittimet, molemmille omat, kun ei jakseta tappelua. Sitten kuuntelu satuja yms. Sukulaislapsille on muutama paketti hankkimatta. Miehelle osta sukkia, kalsareita ja jonkun paidan ;-). Mä saatan saada navigaattorin. Aatoksi päätettiin mennä anoppilaan, he oliva selvästi tästä onnellisia. Hyvä näin. Kotiin tullaan jo ekana joulupäivänä, joten tännekin voi vähän laittaa joulua.

Hih, en ole täysin päässyt suorittamisesta eroon. Mutta yritän kovasti. Tänään lasten kanssa tunsin taas onnistuneeni.

Mutta kylläpä väsyttää. Lienee tämä pimeys, mutta unentarve on kova. Ihanaa, ettei tartte olla missään rilluttelemassa.

Minä en muuten osaa oikein ostaa mitään netistä. Mies tilasi viime viikolla Saksasta saksofonin ja sähköviulun!! Olen ajatellut, että kaikki soittimet pitäisi laittaa kauniisti esille. Meillä kun niitä tuntuu olevan. Saksofonia ja huilua ei tosin voi oikein soittaa rivitalossa.

Taidan kömpiä sänkyyn. Onneksi mies tulee taksilla kotiin, ettei tartte valvoa ja pelätä että nukahtaa bussiin ja ajaa naapuri kauounkiin asti.

Hyvää yötä ja rentouttavia jouluvalmisteluja. Kyllä joulu tulee vaikkei sitä kauhesta hössötäkkään.

Pile

Vierailija
35/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkohan nyt jotain suunnilleen järjellistä kirjoitettua. Keskiviikkoiltana oli 5v kerhon ja pyhäkoulun joulujuhla. Varsin kotikutoinen, mutta onnistuipa noinkin. Toisaalta me aikuiset ollaankin monesti turhan kriittisiä, että " ei meidän lapsi nyt voi esittää, kun eihän se osaa kunnolla" . Lapset oli ihan innoissaan mikki kädessä laulamassa sitä, mitä osasivat ja sen verran kuin muistivat. Illalla vielä urakoin loput joulukortit. Lista on pitkä ja yhtään nimeä ei voi jättää pois. Hintaakin korteille tuli, kun periaatteesta maksoin joka puljulle, joitten kortteja käytin ja vielä paikallisiakin tuettiin. Yöllä en sitten saanutkaan nukuttua, kun piti miettiä seuraavan päivän sujumista.

Mutta sujuihan sekin. Aamuysiksi kirkkoon, jossa perhekerhon ja pphoitajien ja -lasten adventtihartaus, sit seuriksella joulupuuro ja täytekakkukahvit sekä leikkimistä. Illalla vielä esikoisen joulujuhla. Siellä oli kyllä hienot ja kivat ohjelmat. Esikoista vaan jännitti kovasti, mutta hyvin meni. Hänellä olikin selvästi eniten puheosuuksia näytelmässä ja vielä muistakin huolehti, jos eivät meinanneet muistaa. Naapurin leukemiaa sairastava poikakin oli muitten mukana kuin ei mitään, vaikka ed päivänä tuli pitemmältä sairaalareissulta. Käsittääkseni hoidot on siis sujuneet varsin hyvin.

Eilen illalla pitikin sitten mennä itekin ajoissa sänkyyn, kun niin väsytti. Ja kyllä aamulla olikin levänneempi olo. Vaikka Pekka tulikin aamuyöstä meidän sänkyyn ja sinne tuli myös pissat :( Ei muuta kuin petari ja suojus pesuun. Päivällä mummu haki esikoisen yökylään heti koulun jälkeen. Ruettiin sitten neitin kanssa marjattahommiin: 1,5kg jauhelihaa pihveiksi, 1,5litran sämpylataikina, n.2l ruisleipätaikina (9 leipää) ja vaniljapikkuleipiä(viipale-). Illalla menin marttojen järjestämään joulujuhlaan tuohon meidän museolle, mutten ehtinyt ihan tuntiakaan olla, kun miehelle tuli hälytys ja jouduin juosta kotiin, et pääsee lähtemään. Neiti kyllä tuumi, ettei heillä mitään hätää ollut, eivät edes huomanneet " lentovaihtoa" (olin pihan kulmalla tulossa miehen kaasutellessa pois)

Pakastin on ihan täynnä, joten leipomiset alkaa olla leivottu :) Ja mummu on moneen otteeseen ihastellut, miten kaunista ja jouluista olkkarissa on, eli siivouksetkin on edistyneet :) Onhan tässä vielä silti tekemistä ja miettimistä. Toki joulu tulis vähemmälläklin.

Mun puolustelu taas on se, että minä olen kuitenkin koko ajan paikalle, vaikken aina olisikaan viimeisen päälle läsnä. Ja aika paljon touhuan yhdessä lasten kanssa tai jos teen yksin,mies on lasten kanssa.

Hesarissa oli taas uusia joulukarkkireseptejä. Totesin miehelle, että niitä meinä en enää tee, tehköön hän, jos haluaa. Jotain aikoi kokeilla, kunhan saa tarvittavat aineen hommattua.

Ankkis. Toivottavasti työkuviot selkiintyy, et pääset senkin suhteen rauhoittumaan joululle.

Pelig: Meillä ei paljon pelailla, esikoinen tykkäis, mutta muut eivät paljon jaksa. Afrikan tähti ja maatilapeli meillä on ja niitä vähin pelaavat.

Saamuskalle myöhästyneet onnittelut!

Aavikselle tsemppiä remonttiin! Kiva, että asiat edistyy. Ei sisustamistakaan auta ottaa turhan vakavasti. Kyllä silmä tottuu moneen. Ja elämän tuo omat jälkensä kuitenkin.

Marin kädelle paranemisia. Kyllä kaikkea pitää sullekin sattua :(

Onnille paranemisia! pääasia, että lapsen saa juomaan ja mieluusti syömäänkin jotain. Limukka ei oo ihan parasta, kun on niin happoista eli aika voimakasta mahalle ja saattaa pahentaakin ripulointia.(vaikka ennen sitä aina oksutautisille juotettiin) Mutta esim mehut, puurot ja sopat on hyviä.Me laitettini myös puuroon ja mehuun hunajaa, koska se imeytyy nopeasti (vaikkakin on hampaille erityisen huono) tai mikä vain, mikä maistuu. Meidän potilaille auttoi parhaiten mahatautiin Osmosal (saa apteekista, sisältää mm. suoLOJA) ja mahakipuun lämmin viljahaudetyyny.

Äitikuulle voimia!

Hyvää yötä!

T@hti

Vierailija
36/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs jo nukkua,väsy valtaisa!työ vienyt unet kauan sitten ja viime yönä omat lapsoset oikein urakalla...

Töissä on vietetty puurojuhlaa ja käyty kirkossa.Puurojuhla meinas mennä pipariks ku meidän pk-apulaisen kanssa poltettii 3litraa puuroa kattilaan,kumpikaa ei oiekn osannu!KAttila kai on pilalla lopullisesti mut juhla pelastu ku yks hoitaja tuli aamulla aikasin puuron keittoon :-/

typyllä oli joulujuhla.minun pieni oli niin reipas,esiinty ja laulo :-) Ihana :-)

Ens vkolla on pojan ip-kerhossa glögi-ilta :-)

Joulu tulee..töissä laulan lauluja,olen koristellut,leiponut pipareita,syönyt puuroa,käynyt kirkossa...siis tämäkö pitäs tehdä myös kotona?!On verhot,joululiia,kukkia ja kynttilöitä mut koristeet pitäs laittaa....ei ole kyllä ennen ollu näin myöhässä!!!Mut kortit läks :-)

Jotenki ei tajua et joulu tulee,odotan vain lomaa... Mut onhan se kalenterissa ja kaikki kalenterissa oleva on sovittu!

Huomenna toivottavasti vikat lahjat!illalla tulee kaveri kylään.

Onskalle paranemista!Jostain luin et joku lääkäri sano et sipsejä ja cokista..tulee sopivassa suhteessa tarvittavia aineita.En ole ite testannu mut sipseissä ois suolaa.Ja tämä nimenomaan oli osmosalin tilalle ku harva lapsi taitaa sitä juoda :-/

G:Pojalla monopoly ja afrikan tähti.Molemmat vielä mun vanhoja :-) Typylle tuo pukki muistipelin,uskon että tykkää ja pojalle sen vanhan sokkelon missä yritetää kuulalla taiteilla perille.

Pile:Meillä pojalla on stereot ja nyt typy saa oman cd soittimen,ettei tarvi tapella!Eli hyvä päätös hommata 2! :-)

Poika,kaverit ja sen puuhat tuottaa päänvaivaa..ku jaksas/ehtis jotain ope s-postilla häiritä..omat neuvot lopussa!Koulu menee hyvin mut aikaa tuntuu riittävän muuhunki!

Nyt unille...anteeks virheet,en jaksa lukea enää....

jatu

Vierailija
37/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa oleillaan, mies lähti Pariisiin harrastamaan. Kyllä minäkin vielä joskus :) Odotan kuin kuuta nousevaa sitä, että pääsen siskoni luo kauas Turkuun asti viikonlopunviettoon. Pikku-Myy vaan ei ole tuosta imetyksestä oikein vieroittumassa. Ehkä ennen kouluikää...

Itse olen univajeisten klubissa aktiivijäsenenä. Pikku-Myy tekee hampaita, ei varsinaisesti rauhoita noita ennestäänkin pätkäisiä öitä. Ei tuo lapsi vaan tutista ymmärrä yhtikäs mitään, niin ollaan ihmistuttina sitten. Vähän pääsin jo suht´normaalien yhden herätyksen öiden makuun, joten paluu tunnin pätkissä nukkumiseen tuntuu karulta. Sydän tykyttää ja ajatus takkuaa. Lohtua tuovat kaverit, joiden ysikuiset ovat täsmälleen yhtä huonoja nukkujia.

Illalla piipahtamaan ystävän luo pikkujouluihin. Luultavasti kutsu käy aikaisin takaisin tyttöjä nukuttamaan, mutta kiva pariksikin tunniksi päästä yksin johonkin. Bileet ovat tuossa ihan naapurissa, kätevää ;) Tuskinpa näillä unilla musta irtoaa sanaakaan enää 21 jälkeen, joten parempi tullakin nukkumaan.

Omista jouluvalmisteluista sen verran, että äiti valmistelee. En oo oikeesti ikinä tehnyt laatikoita saati paistanut kinkkua! Joulu ollaan mun vanhemmilla ja välipäivinä reissataan anoppilaan. Mutta kyllä minä jonkun joulustressin vielä kehittelen, oon siinä lahjakas :D

Nyt meen asuntoilmoituksia katsomaan. Isompi koti ois kiva.

- tea -