Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Isot Enskat viikkoon 50***

09.12.2007 |

[color=#8B008B]Edelliset jorinat http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11857006&p=&mpage=1&tmode… Teen taas viikkopinon, veikkaan että joulukiireitä on aika monella. ;) Ja varaslähdönkin otin kun ajattelin että samalla mainostan noita pk-treffejä tiistaina, tulkaa mukaan! Katsoiko kukaan Talentin finaalia? Mun oli pakko katsoa kun se ihana shetlannin lammaskoira on NIIN huippuhyvä! ;) hihi!

Jumppasin 2,5h, joten nyt on aika ventti mamma, taidan vääntäytyä petiin.. Lähtölaskenta jouluun on alkanut, 2 vkoa enää! JEE! Onneksi meitä odottaa luminen joulu siellä mun mummon luona!

Mammis + Oona zzz [/color] [color=red]♥ [/color]

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen viesti teille: meidän tyttönen oppi kääntymään tänään! Tuossa alkuillasta ennen uintiin lähtöä ykskaks minun silmieni alla kiepsahti vasemman kyljen kautta masulleen. Ja pian uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Ja nyt illalla sama toistuu eli ei ollut sattumaa! =) Ihana juttu! Nyt vaan treenataan toisenkin kyljen kautta kääntymistä ja masullaan oloa.

T: iida-linnea ja tyttönen

Vierailija
22/26 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönen päätti sitten ilahduttaa äiteetä! Niin sitä pitää! :) TOSI UPEETA!

Halauksin, Mammis & Oona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jumpista on ollut apua, eikös vaan ollut ihana tunne !

Mä ajattelin tehdä synttäreille aikuisille sienipekonipiirakkaa lapsille pitsarullia ja sitten teitty kakkua.

Lisäksi tein sydämenmuotoisia mansikka" torttuja" tein siis piparimuotilla sydämen muotoisen palan torttutaikinasta painoin pienellä kupilla paikan marmeladille, niin ettei ihan menny pohjaan asi ja sitten länttäsin hillon päälle, tuli kivan näköisiä.

Sitten on namia ja sipsiä ja jos karjalanpiirakoita ja munavoita laittais.

Pipareita tietty kun niitä löytyy tuolta purkista.

nyt on pakko mennä taas laittamaan kotia kuntoon, mutta toivottelen kaikille oikein hyvää viikonloppua, mä en varmaan kerkii tänne piipahtamaan !

aa 21/37-30 ja ihan kohta iso tyttö ae

Vierailija
24/26 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan jo siirtyä tuonne isojen puolelle, mutta pitihän tännekin tulla kertomaan kuulumisia. Noelilla oli eilen sydänkontrolli, ja kaikki näyti hyvältä! Ainoastaan yksi uusi vika löytyi (taas kerran), mutta se vaatii vaan seurantaa. Puolen vuoden päästä seuraava kontrolli. Ja päästään lopettamaan vaiheittain lääkityskin! Nyt jäi jo yölääke pois, viikon päästä päivälääke, ja kahden viikon päästä saadaan lopettaa aamulääkekin. No, johan niitä on vuoden verran annetukin, eli helpottavaa päästä vihdoin niistä eroon.

Onnea I-L:lle, ja tietty tytölle uusista taidoista! Ties mitä vauhtia tyttö nyt oppii uusia juttuja, kun alkuun pääsi! Noelille ainakin tuli konttaus ja istumaan meno ihan samalla harjoittelulla.

AE:lle hauskoja synttärikemuja! Me mennään huomenna tuttavan yksivuotissynttäreille, ja se äiti-raukka kertoi eilen siivonneensa alkuviikosta asti... Toivottavasti teillä menee vähemmällä stressillä. Meillä sitten sama vajaan viikon päästä :)

Kandi & Noel (20.12. tulee täyteen yksi vuotta!)

Vierailija
25/26 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista! Mukavaa havainnoida tyttösen touhuilua lattialla kun kääntyminen on niin hauskaa.Välillä tyttö jää kyljelleen ja näyttää ikään kuin pohtivan, että oisinkos mielummin masullaan vai selällään. =)

Kandi, kiva kuulla että Noelin lääkitys pystytään purkamaan! Toivottavasti seuraavassa kontrollissa kaikki ihan kokonaan ok.

AA:n leipomukset kuulosti tosi herkullisilta. =)

Nyt miehen seuraan kun neiti sammahti yöunille jo näin aikaisin. Viime yö menikin itkun ja naurun säestämänä. Tosissaan, tyttönen vuoroin kälkätti hyväntuulisena ja itkeskeli.

Niin, ihana juttu on se, että miehen loma alkoi! Pitää viimeisen isyysvapaaviikon tässä joulua ennen. Mukavaa!

Leppoisaa viikonloppua ilman joulustressiä teille kaikille!

T: iida-linnea ja tyttönen zzzzzzz

Vierailija
26/26 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Minä se otin juuri bataattilaatikot pois uunista. :) Ajattelin kokeilla jotain uutta tänä jouluna ja kun meillä on tuo bataatti ollut muutenkin ¿suosiossa¿ viime aikoina niin tuntui ihan hyvälle idikselle. Punajuuri(+aurajuusto)laatikot ähellän huomenna valmiiksi. Onneksi meitä on 3 kokkia, niin jokaisen tarvitsee tehdä vain jotain, ei koko repertuaaria.. Olen NIIN innoissani että saan syödä kaloja tänä jouluna! ;) Viime joulunahan mun isä osti mulle oman kalan ¿ lämminsavulohen.. hih!

Oona on ollut tänään onnellinen kuin pieni apina! ;) Hymyilee niin että silmät menee viiruiksi ja kaksi hampaan tynkää näkyy alaleuasta.. Neiti nautti uinnista enemmän kuin ikinä aiemmin ja nukkui sitten 4h 15min päiväunet sen jälkeen ¿ ois itse asiassa nukkunut pitempäänkin mutta mamma meni ja herätti. ;)

PI-KI ¿ mites unikoulu on jatkunut?

IIDA-LINNEA ¿ meilläkin tulee melkein 1kk tauko uinteihin, tänään oli meidän viimeinen kerta tälle vuodelle (ensi viikolla ollaan jo reissussa) ja seuraava on vasta joskus 12.1. Uskon että Oona on yhtä innoissaan sittenkin. Täytyy kovasti suihkutella kotosalla + käydä kylpemässä omassa ammeessa missä voi läiskytellä niin pysyy leikit mielessä. ;)

PAJUSKAKIN kävi pitkästä aikaa ¿ kiva kuulla teistäkin! :) Voi vesirokko! höh! Toivottavasti teillä olisi jo olo helpottanut..

AA:n synttäritarjoilut kuulosti hyville! :) Kiva idea, nuo mansikkatortut!

KANDI ¿ joko Noel on NIIN iso että taaperopuolelle meinaatte siirtyä!?! IIKS! Mutta siis hienoa kuulla sydänkontrollista ja siis että pääsette lopettamaan lääkitystä! Toivotaan ja uskotaan että seuraavassa kontrollissa kaikki on ok!

Ok, nyt rentoutumaan.. Huomenna onkin taas jumppapäivä edessä. Ihanaa ja ¿ressitöntä¿ joulun odotusta kaikille!

Mammis + Oona zzz [/color] [color=red]♥ [/color]