Oletko kaveri/ystävä, jota tosi harvoin pyydetään mihinkään?
Olen suorastaan surullinen tästä asiasta. Minulla on muutama ystävä, ja useampi kaveri. Tykkään käydän konsertissa, teatterissa, erilaisissa tapahtumissa, mitä kaupungissa järjestetään, vaikka messuilla lähikaupungissa tms, melkeinpä kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Monesti pyydän jotain kaveria mukaan, ja usein saankin jonkun mukaani. Ja aina ovat ollee iloisia, että olipas kiva reissu, kiva kun pyysit mukaan jne...
Mutta olen huomannut, että juuri koskaan kukaan näistä ei pyydä minua mihinkään vastaavaan kanssaan.
Tämä nyt kuullostaa itserakkaalta, mutta tiedän kyllä, että en niin kurjaa seuraakaan ole, etteivät sen takia oma-aloitteisesti lähde mihinkään kanssani. Olisi ihanaa, jos joku joskus pyytäisi minua kanssaan johonkin, eikä itse aina järjestää kaikki...
Kommentit (2)
täällä myös yksi jota ei koskaan pyydetä mihinkään. ja samalla tavalla kuin ap:n kanssa, minunkin kanssa lähdetään jos pyydän mukaan johonkin ja tuttavilla näyttää olevan ihan hauskaa kanssani. en ole friikki, en tavis, en viisain, mutta en tyhminkään. kun uskallaudun soittamaan kavereille, minut toivotetaan aina tervetulleeksi paikkoihin, baareihin, mökeille tai kaupungille, ja en aisti kenenkään pitävän mua tympeänä seuralaisenakaan. jotenkin olen ihmisille yhdentekevä vaikka luulen olevani aika normaali tyyppi. surullista.
Kaikki varmaan kuvittelee, etten lähde tai pääse mihinkään kun on lapset ja muuta mitä muilla kavereilla ei ole.
Harmittaa myös meidän yhteiset pariskuntatutut, joiden kanssa on käyty aika useinkin esim. ravintolassa syömässä vaikika maanantai-iltana. He eivät huomaa, että ei ole ihan helppoa saada kahdelle lapselle puolen tunnin varoitusajalla hoitajaa, jos ovat menossa syömään. Meiltä nämä reissut on nyt jääneet edellä mainitun syyn takia, ja nämä 2 paria käyvät kahdestaan. Ikävää. Varsinkin kun haluttais mennä, mutta ei ikinä silloin onnistu kun sen keksivät.