Miksi ET ole facebookissa?
Kommentit (16)
miltä näytän, ketä kavereita minulla on ym.?
En oikein löydä syytä liittyä, vaikka pari kutsua olenkin saanut.
Kaverini tietävät minusta kaiken mitä tarvii. Miksi siis levittelisin tietojani koko maailmalle?
ja typerää juttua. Ei kiinnosta pätkääkään mitkään virtuaalihalit yms... samaa paskaa täynnä, mitä sähköpostiinkin tulvii.
- pidän kavereihin mieluummin yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse
- julkinen suosikkimusan yms. esittely ei nappaa, mieluummin vaihdan mielipiteitä laajemmalla kirjolla
- tietoturvakin mietityttää
- en välittäisi jäädä koukkuun toiseenkin tuollaiseen nettihömppään, aaveessa on riittävästi ;=)
a) ei oo kukaan kutsunut
b) en halua olla omalla koko nimellä ja kuvalla netissä
c) lehtijuttujen perusteella kuulostaa aika lapselliselta touhulta
d) ei ole oikein aikaakaan
En halua ruveta ottamaan paineita siitä, montako kaveria mulla on jne. yläastemeininkiä.
Mutta en kyllä koe tarvitsevani sitä mihinkään. Joku sanoi just hyvin; yläastemeininkiä....
Mun kaverit on kavereita ihan livenä, ei tarvita mitään " yleisöä" omalle ystävyydellemme:)
Ei kiinnosta levitellä omia kuvia netissä, eikä esitellä elämääni tyyliin näin hyvin minulla nyt menee...
Eli tuollainen itse luotu sisältö on musta ehkä vähän ajanhaaskuuta lukea, kun sitä on niin paljon, onko outo näkemys...
ja toinen syy on kuten 5. sanoi...En halua luuhata siellä kaikkea aikaani, kuulema koukuttaa helposti
En halua ruveta ottamaan paineita siitä, montako kaveria mulla on jne. yläastemeininkiä.
Kukaan ei ole pyytänyt, olen muutenkin huono pitämään yhteyksiä (ja siksei varmaan ole kukaan pyytänytkään tuonne).
Ja se, mitä olen tuosta lukenut, on lisännyt tunnetta ettei oo mun juttu.
Ja vielä sekin, ettei oikein ole aikaa.
eikä juuri kiinnostakaan. Kuulopuheista päätellen ei minua varten. Miksi ihmeessä haluaisin naamani ja tietoni nettiin?? Ei ymmärrä...
Enkä tiedä, mitä hyötyä siitä olisi. Otan kavereihini yhteyttä puhelimella tai sähköpostilla silloin kun minulla on heille asiaa ja he voivat tehdä saman, jos heillä on asiaa minulle. Tai peräti vanhanaikaisesti poiketa kylään! En myöskään kaipaa elämääni vanhoja tuttavia, jotka ovat joskus jääneet taakse. Jos he olisivat olleet minulle kovin tärkeitä (tai minä heille) olisimme jatkaneet yhteydenpitoa.
Sitä paitsi en halua mitään ylimääräisiä ajansyöjiä elämääni.
Pitihän sitä käydä tutkailemassa, kun niin paljon ollut juttua, mutta ei ole minulle tarkoitettu tuo homma.
Eli jos laitat sivuillesi kuvia tai muuta, ovat ne myös Facebookin omaisuutta sen jälkeen - lukee käyttöehdoissa. Ja deletoiminen ei auta ;-)
Parasta koko jutussa oli se, että sain takaisin yhteyden noin viiteen entiseen kirjeystävään pitkin maailmaa, joiden kanssa oli yhteydenpito katkennut vuosia sitten osoitteen hukkuessa/muuttuessa tms. :)