Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla kummilapsia,olettko saaneet sieltä joululahjoja?

Vierailija
09.12.2007 |

Itse en ole ikinä saanut mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä lahja on ystävältäni, ei lapselta.

Vierailija
2/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että suurin osa tekee niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä heidän tarvitse antaa lapsillemme lahjoja jos eivät halua. Lahjoista kiitetään kohteliaasti, kutsutaan kylään, annetaan valokuvia, soitellaan ja lähetellään tekstareita.

Miksi ihmeessä pitäisi antaa kummille lahja? (Tänä vuonna olen kyllä antanut lasten valokuvia, mutta en lahjana, vaan koska nyt niitä sattui pyörimään ylimääräisinä nurkissa)

Vierailija
4/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Edes lapsen valokuvaa, jos en itse ole maksanut. Sen sijaan minulle muistetaan lähettää hyvissä ajoin lahjatoivelista (jossa halvimmat lahjat 25,-).

Vierailija
5/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myöskään lahjavaatimuksia lapsemme eivät esitä. Me vanhemmat toivomme eniten yhdessä vietettyä aikaa. Eli vaikka kummeilta viikonloppukyläilyä meille tyhjentämään meidän jääkaappi.

Vierailija
6/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän heidän taloudellisen tilanteen ja kiireen. Perheessä on kahdeksan lasta joista vanhin on 10-vuotias. Nuorin pikkuinen vauva. Äiti on ollut kotona yli 10 vuotta jo ja isä tekee kahta työtä (duunari) jotta saa perheen elätettyä. Äiti hoitaa yksin lapset. En TODELLAKAAN odota sieltä lahjaa itselleni. Minulle lahja on se että voin olla iloksi sille pienelle ihmiselle jonka kummi olen ja nauttia ajasta hänen kanssaan.

Vierailija
7/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi kummilasta, joista kolme muistaa myös kummiaan. Ei mitään suurta, mutta lämmittää se suklaarasiakin. Yhdeltä en saa edes valokuvaa, vaikka olen useasti pyytänyt ja luvannut maksaakin, jos siitä kiinni on. Ei kuulemma ole, eivät vain saa aikaiseksi. :(

Vierailija
8/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. viinipullon, mutta se on meiltä aikuisilta ei lapselta. Itse en ole saanut kummina lahjoja, mutta jonkun kummilapsen äidiltä ystävänä kyllä.

Vierailija:

Vierailija
9/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan kummilapsen perheessä oteta virallisia valokuvia tai muutenkaan ehditä hirveästi kuvailemaan saati kehittämään digikuvia paperiversioiksi tai lähettelemään kaikkien lasten kaikille kummeille.

Meillä kuitenkin on ko lapsesta paljonkin kuvia koska olemme niitä itse ottaneet kyläillessämme heillä.

On kuvia kummilapsesta, kuvia kummilapsesta sisarustensa kanssa, kuvia kummilapsesta ulkona ja sisällä, kuvia kummilapsesta linnanmäellä missä hän oli kanssamme. Kehystettynä on kuva jonka otin kummilapsen ristiäisistä kun mieheni häntä piteli sylissään.

Vierailija
10/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tietenkään tarkoittanut, että pitäisi saada itselleen joku kallis lahja, mutta vaikka joku itse tehty kortti/piirustus ja vastaava olisi kiva ylläri, kun tuntuu että tässä on vain itse antajan roolissa, eikä koskaan saa mitään. Muutenkaan eivät pidä yhteyttä, elleivät tarvitse lapselle hoitajaa/ rahaa lainaan/ muuttoapua /remonttiapua jne...

Vierailija
11/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja jokaisella 4 kummia, painoimme tyynyliinoihin käden kuvat...Mukava muistaa jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi