Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppisin sietämään epävarmuutta ja epätäydellisyyttä ja keskeneräisyyttä?

Vierailija
09.12.2007 |

Nuo jos oppisin niin olisin kasvanut paljon ihmisenä. En vaan tiedä miten voisin oppia. Liiasta takartumisesta muihin ihmisiin pääsin onneksi eroon aikoinani ja se jo helpotti, mutta vielä olisi nämä jäljellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo taidot tulee sitten jo ihan siivellä.

Vierailija
2/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kait liittyy myös tähän perusluonteeseeni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vastausta en osaa antaa mutta hiukan on epätäydellisyyden ja keskeneräisyyden sietämiseen elämässä auttanut se että olen tajunnut että aina tulee olemaan joku asia keskeneräinen, ikinä ei tule olemaan täysin valmista. Enkä tahdo elää koko elämääni tavoitellen sellaista asiaa mitä en tule ikinä saamaan. Yritän opetella nauttimaan keskeneräisten asioiden valmiiksi saattamisesta, siitä mitä kulloinkin teen.

Vierailija
4/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat töitä niska limassa, pyrit kaikessa täydellisyyteen, ole niin hemmetin tuottava ja tehokas koko ajan. Tätä jatkat niin kauan kun tulee seinä vastaan ja romahdat burnoutin pohjalle. Siinä sitä oppii olemaan välittämään yhtään mistään.

T: suorittaja, neljäs kuukausi menossa saikkua täydellisen romahduksen jälkeen, *potkiskelee roinia lattialla että mahtuisi kävelemään*

Ps. Tämä on ihan älyttömän huono neuvo, tee asialle jotain ennen kuin menee liian pitkälle.

Vierailija
5/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida yksinhuoltajana kahta alle 2-vuotiasta lasta. Mulla tehosi. Enää en yksinkertaisesti ehdi tai jaksa stressata keskeneräisiä asioita.

t. entinen pingottaja

Vierailija
6/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvä todellakin riittää!

Vierailija
7/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli elämä ei ole vielä koulinut.

Minä hoidan yritystä ja kahta lasta, kummasti olen ruvennut kestämään keskeneräisyyttä!