Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on treffit ja kroppa hävettää :( Jää kai seksi saamatta ja antamatta.

Vierailija
04.11.2013 |

On löysää vyötäröllä ja reisissä, vaikka vaatekoko on 36-38. Rinnat on pienet ja väsähtäneet. Miten kehtaan riisua sen ihanan miehen nähden? En mitenkään :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeessä.

Vierailija
2/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää ap, ihanat miehet haluavat harrastaa seksiä aikuisen, hyvän itsetunnon omaavan naisen kanssa, eivätkä minkään kompleksisen teinitytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koko, sama pelko.. En tiedä miten voisi edetä asiassa. Ei kerkeä kuntokuuriakaan vetää tähän hätään.

Vierailija
4/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Älä riisu.

Vierailija
5/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mies olisi pyytänyt sinua treffeille jos ei pitäisi kropastasi?

Jos et kulje säkissä sen nimittäin näkee vaatteetkin päällä jos on 'ylimääräistä vyötäröllä' ja 'pienet rinnat'. "Ylimääräisestä" reisissä en edes sano mitään kun en ymmärrä, miksi se on huono juttu :D

Vierailija
6/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mies olisi pyytänyt sinua treffeille jos ei pitäisi kropastasi?

Jos et kulje säkissä sen nimittäin näkee vaatteetkin päällä jos on 'ylimääräistä vyötäröllä' ja 'pienet rinnat'. "Ylimääräisestä" reisissä en edes sano mitään kun en ymmärrä, miksi se on huono juttu :D

Vierailija
7/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista on tyytymättömiä vartaloonsa. Näyttivätpä he miten kauniilta tahansa.

Valtaosa rumista, kaljuista, tatuoiduista, löysäleukaisista, karvaisista, laihoista tai lihavista miehistä näkee peilissään Adoniksen...

Vierailija
8/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla valitettavan huono itsetunto.

Vierailija
9/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta riippumatta itsevarmuus on seksikästä!

Vierailija
10/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä murehdi. Kun miehet käy vuorotellen jyystämässä cp-vammaista pyörätuolipotilastakin ja vielä maksavat siitä, niin sinulla ei ole mitään hätää!

Vierailija
11/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:44"]

[/quote]

Olemme asian ytimessä. Sillä miehellä on ollut entisinä tyttöystävinä missejä ja malleja ja minä olen kahden lapsen äiti. Mitä jos mies pettyy rankasti ja inhoaa minua? 

Ap

Vierailija
12/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietää että sulla on kaksi lasta, ei varmana odota missin kroppaa. tietää että on todennäköisesti arpia ja pehmyttä lihaa, mutta hei sillä voi olla karvainen perse, tatskoja ja selkä täynnä finnejä. so what, ei se seksiä tee huonommaksi

Vierailija
13/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennetko treffit ne on? Mitä jos odotat ja tutustutte kunnolla ennen seksiä? odotat niin kauan että voit olla varma että mies on ihastunut eikä välitä ulkoisista seikoista.

Vierailija
15/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole sen miehen ongelma, jos se ei pidä sun kropasta?

Niin minä ajattelen, vaikkei yksikään mies ole koskaan valittanut.

Vierailija
16/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt eka treffeillä annat? Ainakin mä oon saanut joka kerta.

Vierailija
17/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää ennen iltaa jotain extremeä! Haihtuu estot ja pelot ilman humalaa! Aivan uskomaton tunne kun on hypäänyn benji hypyn tms ja sit loppu ilta menee ihan fiiliksissä tai ollut kylmiäväreitä aiheuttavalla keikalla! :) Nää pitää tietenki vähä kattoo vuoden ajan mukaan, mut hei älä häpeile olet kaunis <3

Vierailija
18/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:44"]

[/quote]

Olemme asian ytimessä. Sillä miehellä on ollut entisinä tyttöystävinä missejä ja malleja ja minä olen kahden lapsen äiti. Mitä jos mies pettyy rankasti ja inhoaa minua? 

Ap

[/quote]

Siinä onkin se vissi ero, entisinä tyttöystävinä! 

Sinä olet nykyinen ja mies haluaa muuta kuin tyhjäpäisiä missejä!

Ota rennosti vaan, fiksu mies kyllä tietää että tavalliset ihmiset on tavallisen näköisiä. Tuskin mies itsekään on mikään adonis ;)

Ja kun otat ohjat reippaasti käsiin niin miehellä pyörii silmät päässä nautinnosta eikä tajua mistään mitään ;)

T: Mies

Vierailija
19/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin haluaisitkaan sellaista miestä, joka on kanssasi vain kauniin vartalon tähden? Tämähän on paras keino saada selville pitääkö mies sinusta vai kropastasi. Vai molemmista...

Vierailija
20/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan tuon tunteen, kun oli edessä se hetki, että seksiä melkolailla varmasti oli odotettavissa treffeillä. pyöritin asiaa mielessäni kyllästymiseen asti ja ehkä se sitten auttoi. päätin vain juuri ennen tapaamista, etten suostu ajattelemaan omaa vartaloani hetkeäkään. jos ajatukset meinaavat mennä siihen suuntaan, alan vaikka laulaa jollottaa jotain yhdentekevää biisiä päässäni mieluummin. näin teinkin ja voin kertoa, että oli parasta seksiä ikinä. ei yhtään sellaista hapuilua kuin tavallisesti ensimmäistä kertaa jonkun ihmisen kanssa aikaisemmin oli ollut. 

hyvin tuo näytti miehellekin kelpaavan, koska on jaksanut tätä mun vartaloani katsella jo 6 vuotta.