Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöä, kun mies jättää tiskirätin lillumaan läpimärkänä, ei voi rutistaa sitä kuivaksi, kun pikkukätöset kastuisivat.

Vierailija
09.12.2007 |

Tää on pikkujuttu, mutta ärsyttää mua suunnattomasti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jättää jotain lautaselle ja laittaa sen sinne tiskialtaaseen... sitten siihen menee päälle vettä ja yöks :)

Vierailija
2/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun tulen töistä kotiin niin jo ovelta tervehtii mädän rätin karmea haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet ne on joka miehessä.

Vierailija
4/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siellä ne muhii kaikki makaroonit ja spagetinpätkät siivilässä niin kauan kun minä ne sieltä puhdistan.

Vierailija
5/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos vauva on pissannut lattialle, mies rientää mun keittiörättini kanssa pyyhkimään sitä, huuhtaisee nopeasti ja jättää rätin muina miehinä keittiöön roikkumaan.

Vierailija
6/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkii sillä rätillä esim. lapsen kaatamat maidot eikä huuhtele sitä rättiä sen jälkeen!!

Vierailija
7/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, miten aina silloin voi yskittää kolme kertaa samalla kovuudellakin vielä.

Vierailija
8/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saattaa pyyhkiä tiskirätillä mitä hyvänsä kuvottavaa.

Esim. jos vauva on pissannut lattialle, mies rientää mun keittiörättini kanssa pyyhkimään sitä, huuhtaisee nopeasti ja jättää rätin muina miehinä keittiöön roikkumaan.

=O voi apua =D

mut siis mun mies tekee samaa kun ap:n mies.. ei sentään tota yllämainittua ole ainakaan minun nähden tehnyt =D

Vierailija
9/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mun murheista on ehkä pienin :)

t 2

Vierailija
10/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin hieno, ettei käytä tiskirättiä ollenkaan, vaan pyyhkii talouspaperilla. Ettei kädet likaannu. Jättää myös ruuan tähteet lautasilta tiskialtaaseen ja minä saan tonkia ne pois. Aivastaa ja yskii niin kovaa, että jos en osaa aavistaa, sydän melkein pysähtyy... Oi tätä parisuhteen riemua!

Vierailija
11/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos ei puhuttaisikaan tiskiräteistä vaan keskityttäisiin suosiolla kertomaan läheistemme kuolemasta...

Hohhoijaa.

Vierailija
12/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Semmonen tiskirätin seinäpidike. Siihen kun tuikkaa rätin niin kuivuu hetkessä! Ei kannata jättää rättejä muhimaan tiskipöydälle!

Ja riittävästi hankkikaa niitä rättejä niin niitä vaihtaa tiheästi puhtaaseen.

Vierailija
13/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki aikaisemmin niin, että " säästi tiskiä/muovipusseja" laittamalla esim juuston jääkaappiin siten, että kääreetön sivu tuli suoraan kaapin lasihyllyä vasten (siis ilman mitään pussia) jottei kuivuisi.

Isompien murheiden ohella ;) olen kuitenkin onnistunut lyömään läpi mielipiteeni siitä että säästääkö toi ihan oikeasti vaivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi