Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalando tilauskikkoja???

Vierailija
17.09.2013 |

Olen kuullut, että vieläkin saa luottotiedoton tilauksen menemään? Onko vinkkejä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 04:17"]ÄLKÄÄ TILATKO ZALANDOLTA!!!!!

Zalandolta tuli nimittäin mulle tänään haaste käräjäoikeuden kautta. Syyttävät petoksesta, 8000€ olin velkaa, kun 2 vuotta sitten menin kännipäissäni vähän tilalle ajan laskulla.

....

Mäki se on alamäkikin. Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
42/51 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 06:00"]Koska kun ulosotossa on jo muutama tonni, ei parisataa euroa tunnu missään, hyvä keino vittuilla systeemille. :)
[/quote]

Kuka idiootti menettää luottotietonsa muutamasta tonnista ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-pienyrittäjän vaimona täytyy myös sanoa, että maksamatta jättäminen on varastamista. Erityisesti, kun sen tietää jo ostohetkellä, ettei rahaa ole. Kyllä ainakin mua ärsytti, kun mies tekee pitkää päivää, saa just ja just tavallisen palkan kasaan ja sitten jotkut ääliöt vielä vie siitäkin osan. Paras oli miehen vanha harrastuskaveri. Tyyppi teetti pienen työn, mies laskutti todellisen kaverihinnan. Peräti 60 Euroa halusi, josta tukkuhintaiset tilaukset oli 50 Euroa eli tuotteista ei lainkaan katetta ja työn teki 10 Eurolla. Sitten kun haki tuotetta, niin "hups, lompakko jäi kotiin, tuun maksaan maanantaina". Ja sen jälkeen ei ole näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei tekstareihin jne. Sinne mänt 60 Euroa. Ei se iso raha ole, mutta sitä karvaampaa se on, kun sen tekee vanha tuttu, jolle teki pilkkahinnalla työn.

Vierailija
44/51 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu muutenkaan tilaa jollain 500 eurolla vaatteita? Vaatteissahan ei ole juuri minkäänlaista jälleenmyyntiarvoakaan. Omat tilaukseni ovat 50-100 e kerralla, ja luottotiedot ovat kunnossa...

Vierailija
45/51 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 06:00"]

Koska kun ulosotossa on jo muutama tonni, ei parisataa euroa tunnu missään, hyvä keino vittuilla systeemille. :)

[/quote]

Vittuilla systeemille? Vituttaako sua noin kovasti, kun äitis ei kertonut, että laskut ja hankkimansa tavarat pitää ihan itte maksaa? Todellinen pullamössösankari. Sitten ihmetellään miksi luottotiedottomille ei vuokrata asuntoa eikä heihin luoteta :D Tässä on just aika täydellinen mallikappale sellaisesta, joka teidän kaikkien maineen aiheuttaa :D

Vierailija
46/51 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä tuolla blogissa näy mitään linkkejä?

http://laskulla.blogspot.fi/2015/10/ILMANKLARNAA.html

Tuossapitäisi näkyä

Vierailija
47/51 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sinun on siellä mitään huudella tänne palstalle. Olet yrittäjä ja toimit parhaalla katsomallasi tavalla. Onko pakko myydä velaksi ja laskulla jos kerran on huonoja kokemuksia. Jos on niin vaikeeta tee konkurssi ja mene sossun luukulle. Täällä osamaksukauppoja ilman luottotietoja tekeviä ei kannata arvostella.

Vierailija
48/51 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että 5% voi lyödä suoraan verovähennyksiin hävikkinä.

Vierailija
49/51 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voi

Vierailija
50/51 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko enää ajankohtaista ja varmaan ollaa menty jo ohi asian ku kommentteja katsoo mutta, itsellä luottotiedot menneet vuosia sitten ja saan zalandolta laskulle. Ennen joulua tilasin muutamalla muutamalla sadalla, laskulla sai sen 30pv maksuaikaa siitä kun paketti on lähtenyt liikkeelle ja maksoin ihan ajallaan. Nyt on toinen tilaus menossa ja kyllä aion maksaa sen myös :) en tiedä millä kritreereillä myöntävät luottotiedottomille laskulla mutta minä ainakin sain ja aion ne kyllä myös maksaa :)

Vierailija
51/51 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai muita paikkoja mistä saa ilman luottoetietoja:)? Vaihossa voin kertoa omia paikkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi