Miehen mustasukkaisuus arveluttaa... :(
Olen kihloissa miehen kanssa, joka on todellinen unelma. Ihana, fiksu, komea, huumorintajuinen, hellä. Tällä hetkellä asumme erillämme, eri maissa, olosuhteiden pakosta. Ja nyt miehestä on alkanut paljastua ikävä piirre: mustasukkaisuus.
Pidämme yhteyttä aika paljon Messengerin välityksellä, videopuheluin. Toki myös soittelemme ja tekstaamme. Nykyisin aina, jos avaan Mesen vaikka puolenpäivän aikaan, niin mies kysyy että missä olin siihen asti. Jos en ole illalla vaikka kello 23 netissä, enkä vastaa puhelimeen kun nukun, niin aamulla saan selitellä missä olen ollut.
Mies itse sanoo, että se johtuu siitä, että hänellä on niin ikävä. Hänellä on ystäviä jotka ovat sanoneet minua kevytkenkäiseksi jne, ja vaikka hän tunteekin minut ja luottaa minuun, niin silti hänen mieleensä tulee ajoittain epäilyksiä. Nuo siis ovat hänen selityksiään. Hän sanoo, että tietää ettei saisi olla tuollainen, mutta ei voi mitään itselleen. Hän on kuulemma edelleen myös " shokissa" siitä, että minun kaltaiseni kaunis ja fiksu nainen (hänen sanojaan taas) on hänen kanssaan, ja pelkää että " tulen järkiini" joku päivä ja jätän hänet. Hänen itsetuntonsa on aika matala, mihin ei mielestäni ole syytä: hän on universumini keskipiste.
Nyt mietin, että onkohan tämä mustasukkaisuus tämänhetkisestä tilanteesta (eli etäsuhteesta) johtuvaa, vaiko kenties miehen todellinen luonne? Kun olemme olleet yhdessä niin tällaisia merkkejä ei ole ollut näkyvissä. Pisin aika, jonka olemme asuneet yhdessä, oli 8 kk. Muuten olemme nähneet satunnaisesti: joskus viikonlopun yli, joskus 1-2 viikon ajan.
Mies ei ole suomalainen, vaan saksalainen.
Kommentit (5)
Vierailija:
Kun olemme olleet yhdessä niin tällaisia merkkejä ei ole ollut näkyvissä. Pisin aika, jonka olemme asuneet yhdessä, oli 8 kk.
Jos mies olisi todella mustis, olisit huomannut sen 8 kk aikana.
Miettisin sinuna johtuuko tuo mustasukkaisuus hänen omista syrjähypyistään sillä miehien on tunnetusti vaikeaa olla ilman seksiä ja parittelukumppaniksi kelpaa kuka tahansa joka on ulottuvilla.
Mies pelkää että touhuat samanlaisia asioita kun hän itse.
Hyvänen aika! Miten voit olla noin naiivi? Aikuinen nainen! Ihmiset ovat yrittäneet takoa päähäsi järkeä ja sinä vain ihmettelet täällä tollona.
Terveisin, uskontotieteilijä, arabin ex-vaimo
...." Hän on kuulemma edelleen myös " shokissa" siitä, että minun kaltaiseni kaunis ja fiksu nainen (hänen sanojaan taas) on hänen kanssaan, ja pelkää että " tulen järkiini" joku päivä ja jätän hänet."
Kaikkein kamalimmat riidat, mustasukkaisuudet ja vainoharhaisuudet oli sinä aikana. Kun päästiin muuttamaan yhteen niin mitään tuollaisia ongelmia ei enää ollut. Eli mä uskon sen olevan ikävästä ja etäsuhteesta johtuva juttu.