Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnistaa? Karvaisia nallehattuja (Tanja/Tarja ?)

08.12.2007 |

Olen nähnyt muutamalla kirpparilla myynnissä sellaisia korvallisia karvalakkeja. Hatut ovat kotimaisia ja niiden merkki/valmistaja oli naisen etunimi+sukunimi (Etunimi oli muistaakseni Tarja tai Tanja). Tunnistatko? Mistä merkistä kyse? Minkä hintaisia ovat uutena?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla asuu. Muuten en osaa auttaa:)

Vierailija
2/11 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Tinttu.com karvahattuja? Muistaisin että olen nähnyt niitä Klaukkalan Viirín kirppiksellä, nyt sattumalta Riihimäellä oli jälleenmyyjä ja mukaani lähti kaksostytöille nuo ihanat karvaset Murut. Noilta sivuilta varmaan löytyy lisää tietoa.

Tässä linkki:

http://www.tinttu.com/?n=10707

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintun hatut tunnen ja Tonjankaan hatuista ei ole kyse. Lisää vinkkejä, jos mieleen tulee. Mulla on sellainen käsitys että nämä hatut on aika arvokkaita ja käsityötä.

Vierailija
4/11 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti merkki ei olekaan niin tunnettu kuin oletin...

Vierailija
6/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Kiikka myy omaa mallistoaan ainakin syysmarkkinoilla Pohjois-Suomessa ja hänellä oma lastenvaateliike kesäisin Oulussa ranta-aitassa Torin lähellä. Hinnat 25 euron tietämillä. Erittäin laadukkaita lakkeja.

Vierailija
7/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat 15-25e. Lähinnä sitä Tintun hishis lakkia oli kopioinut eri väreissä....

Vierailija
8/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni nalle/kissa hattu ja tekijä on Tarja Niskanen. En ole katsonut mitä löytyy googlesta... Hattu on kyllä kivanmallinen; sellainen päänmyötäinen ja söpöt pienet korvat. Voin laittaa kuvan hatusta, jos siitä on apua.

Vierailija
9/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota myös pitään etsin kun olin sen onnistunut kadulla joskus bongaamaan! Mutta meidän malli löytyi Tepsujen tehtaanmyymälästä jossa työntekijät niitä " jämäpaloista" olivat ommelleet. Minusta ihana ja vielä lämminkin. Siinä on kiinnitys tarralla leuan alta.

Vierailija
10/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy myös Minna Suuroselta.

Vierailija
11/11 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike ja ateljee on Riihimäellä, Samettisydän-niminen

www.samettisydan.fi