Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

akne ja hormonikierukka

Vierailija
08.12.2007 |

Minulla on mirena ollut n. 3v ja vaikka ikää jo yli 30 v, on akne tullut mirenan myötä takaisin. Gyne aikoinaan varoitteli että mirena jollain tuo iho-ongelmia, mutta nyt tämä harmittaa.

Onko muilla vastaavia, ja onko tilanne parantunut mirenan poiston jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kurjaa kärsiä aknesta aikuisena, vaikka kierukan mukana tuleekin hyviä puoliakin.

Vierailija
2/4 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen sai myös akne oireet hormoni kierukasta. vaihtoi kierukan akne katosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin kierukan poistoa!

Lisäksi hiusten lähtö vaivaa (vasta 2.kierukan aikana) sekä pikkuisen esim. käsissä ihokarvojen kasvua.

Minulla vain se ongelma, etten saa muuta hormonipitoista ehkäisyä käyttää, enkä kuparikierukkaa vuotojen lisääntymisen takia halua. Ehkä kuitenkin otan menkat takaisin, jos vain iho paranee. Mitenköhän akne esiintyy poiston jälkeen, lisääntyy vai rauhottuu?

Vierailija
4/4 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitoin Mirenan, olen ensimmäistä kertaa saanut iho-ongelmia. Itse asiassa tämä on ihanaa, että ihossa on vihdoin viimein omaa rasvaa. Ennen sain laittaa vaikka vaseliinia naamaan, ja naama imi kaiken. Nyt joudun jopa puhdistamaan kasvot iltaisin, ettei naama ala kukkimaan.

Eli voin hyvin uskoa, että akne alkaa kukkia niillä, joilla on siihen taipumusta.