Kenella on lapsen sairauskuluvakuutus? Onni on, etta aikoinaan otimme. Saastyy paljolta vaivalta kun voi menna suoraan yksityiselle.
tehdä myös kaikki pienemmät toimenpiteet siellä.
Suosittelen kaikille vakuutuksen ottamista!
Kommentit (48)
Paljon riippuu milloin vakuutus on otettu ja mitä muita vakuutuksia perheellä on samassa yhtiössä.
Meillä vakuutus otettiin ekalle lapselle syntymän yhteydessä 8 vuotta sitten.
Se määritti omavastuun. Jostain syystä myös toisella lapsella on sama summa.
ap
lääkäri usein tiedustelee asiakkaalta " ohimennen" että onko vakuutusta. Ja jos on, niin tutkimuksia, verikokeita jne. määrätään pilvin pimein. Ja taas on saatu yksi asiakas höynäytettyä, kuinka yksityiseltä saa niiiin paljon parempaa palvelua.
Vierailija:
lääkäri usein tiedustelee asiakkaalta " ohimennen" että onko vakuutusta. Ja jos on, niin tutkimuksia, verikokeita jne. määrätään pilvin pimein. Ja taas on saatu yksi asiakas höynäytettyä, kuinka yksityiseltä saa niiiin paljon parempaa palvelua.
On maksanut itsensä takaisin. Siihen saa mukaan mammografiat yms. Lisäksi olen sairastunut vakavasti.
joka korvasti polvileikkauksen yksityisellä ja maksoi sairauspäivärahaa. Julkisella puolella ei täällä pääse lainkaan polvileikkaukseen ja päivärahaa saan Kelalta vasta 11 päivän jälkeen.
Nuoremmalla lapsellani on astma joka hoidetaan nyt yksityisellä. Omavastuu meni kerran, nyt vakuutus maksaa kaiken, mm. spiralaitteen kotiin. Ei tarvitse asua sairaalassa vakuutuksen ansiosta.
Isompi lapseni löi etuhampaansa ja siitä meni juuret. Hammasta ei lapsella laiteta julkisella. Nyt sitä hoidetaan yksityisellä. Vakuutusyhtiö maksaa vuosien hammashoidon...
mies oli pahassa onnettomuudessa ja hoidettiin Töölössä. Lapsella harvinainen sairaus, ilmainen hoito lastenklinikalla. Itse olen tarvinnut terveyskeskusta silloin tällöin ja päässyt aina samana päivänä.
Olisin ottanut vakuutuksen syntymättömälle vauvalle, mutta väärän tarjonnan takia en sitä onneksi saanut:)
se tekee 5950 euroa.
Saa sairastaa aika paljon, että sen saa takaisin ja pääsee voitolle.
Ei voi laskea, että kitarisaleikkaus maksoi 700 euroa ja sai sen kaikki takaisin. Kunnallisessa se ei maksa asiakkaalle 700 euroa vaan pelkän päiväkirurgisen maksun.