Joulupata?
Perinteisesti olen lahjoittanut rahaa joulupatakeräykseen ja vieläpä av:n pottiin. Nyt en sitä vielä löytänyt. Onko teillä tietoa, onko av:n pottia vielä aloitettu vai käynkö tekemässä aloituksen? Jos teen, lähdettekö mukaan?
Kommentit (142)
32!
Potti 527 euroa eli iso, lahjoittajia 42 kpl. Minusta useampi voisi nyt vielä tehdä euron, parin lahjoituksia että saataisiin lahjoittajamääräkin isommaksi! Täällä kuitenkin käy tuhansia mammoja joka päivä!
t yksi lahjoittanut
032. Vauvan AV 43 kpl 18.12. 15:22 529 ¿
rikkokaa se 900 niin mä laitan sitten 100 eur niin saadaan kasaan koko 1000 eur.
Kuinka monta täällä nyt on? Euro jokaiselta, joka ei ole vielä laittanut mitään. Kai täällä nyt enemmän pyörii porukkaa, kuin 44?
Täytyy kaivella jostain nettipankin tunnuksia :)
Nyt vielä muutkin mukaan uusintakierrokselle!!
034. Vauvan AV 46 kpl 20.12. 11:36 559 ¿
Haastan kaikki mukaan tälle kierrokselle. Eurokin vie eteenpäin!
ja tämäkin hyväsydäminen mukana nyt 2 lahjoituksella
033. Vauvan AV 47 kpl 20.12. 13:27 564 eur
jospa joku innostuisi heiitämään köyhille pari ropoa
Täytyyhän meitä nyt enemmän täällä av:lla olla kuin vajaa 20 osallistujaa? Tai jos meitä on vain 20 niin pienet on piirit ja jokaisella on aika paljon vastoinkäymisiä per napa :) (mutta onneksi mä en oo se, jolla on se popeda...enkä opiskele labradoriksi)
Nyt KAIKKI pistää sen yhden euron tuonne niin saadaan paljon lahjoittajia ja summa kasvaa koko ajan vähän!!!
Vähän joulumieltä hei! 1 euroa ei ole paljoa!
Tämä on haaste!
032. Vauvan AV 44 kpl 18.12. 18:15 539 ¿
Kiitos!
huhuu kait nyt 600 menee rikki.