Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä tämä sopimatonta perheeltämme?

Vierailija
07.12.2007 |

Perheessämme on minun ja mieheni lisäksi 1,5- ja 3-v pojat. Heillä on ollut tapana joskus riisua kaikki vaatteensa ja viilettää ympäri taloa ilkosillaan. Näin he tekevät yleensä ennen nukkumaan menoa, eikä silloin kun meillä on vieraita. Kerroin tästä kaverilleni, koska minusta ja niin hassua ja mukavaa, kuinka lapset voivat täysin estotta viipottaa alasti ympäri taloa ilman että häpeilevät itseään. Kaverini katosi oudosti ja sanoi sitten, että hänestä se on täysin sopimatonta. Olin vähän että häh? Minusta lapsen alastomuus on ihan normaalia, sillä itsekin tykkäsin pienenä lapsena olla ilman vaatteita naturellina. Kaipa meidän lapsissa on sitten outoa nudistiperimää...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi menee varmaan vaatteet päällä suihkuun ja saunaanki?

Vierailija
2/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella on aina kotona kalsarit jalassa ja kuopuksella t-paita ja monesti ne kalsarit puuttuu. mielestäni pojat on kuumaverisiä ja siksi eivät paljoo vaatteita käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama nakupellehärdelli ennen yöpuvun vaihtoa. Voi itsekin kuvitella sen vapauden tunteen, kun katsoo, kun nelivuotias juoksee nakkisillaan ympäri taloa ja yksivuotias jaksaa joka ilta hämmästyä uudelleen, kun huomaa oman napansa :))))

Mitään sopimatonta siihen ei pitäisi liittyä, ellei sitten aikuisen pään sisällä.

Vierailija
4/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin tyttöjen ylintä huvia juosta nakuna. vanhoillisen äitini mielestä ihan kamalaa... kaverillasi ei taida olla omia lapsia jos niin paheksui, tai sitten on lapsellisena kyllä tosi outo tapaus.

Vierailija
5/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilluu meidänkin 3v alasti lähes joka ilta ja aamu, ihan normaalia minusta!

Vierailija
6/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kaveri sulla - taitaa olla melkoinen siveyden sipuli :)

Noooh, meillä kolme poikaa ja tämä meidän alle 3-vuotias kävi esittämässä sukukalleutensa vieraille. " Kato, kato!" Nauruthan siinä vain pääsi! :)

Vierailija
7/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut? Oletteko alasti lasten aikana? Paitsi saunassa/suihkussa tietty.

Vierailija
8/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle nukkumaan. En pidä mitenkään eroottisena. Hän köllöttelee kainalossani ja luetaan kirjaa.

Vierailija
9/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaatteet lähtee heti kotiin tultaessa, viimeistään vessassakäynnin yhteydessä. Kalsarit voi olla pojalla, tytöllä ei yleensä rihmankiertämää. En oo pitänyt sopimattomana. Vieraiden läsnäollessa lapset itse tajuaa pitää vaatteet päällä, eli vetää rajan musta ihan sopivaan kohtaan :-)

Itse en yleensä oo alasti kotona (vilukissa kun oon) mutta suihkun jälkeen aamulla saattaa mennä tovi jos toinenkin - ei meinaa ehtiä pukemaan, kun pitää rasvailla, laittaa hiukset ja huoltaa tenavia siinä samalla... Yleensä alkkarit saan kuitenkin päälle ;-)

Vierailija
10/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias poika ja 30-vuotias tyttö, ja he eivät varsinkaan saunan jälkeen suostu pukemaan. Syynä voi olla pieni asunto, joka saunaa lämmitettäessä on sauna koko asunto. Ikänsä puolesta he eivät enää jaksa juuri juoksennella eikä asunnossa siihen olisi tilaakaan, mutta nukkumaankin he menevät usein alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän