Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulunpukinkirje liian lapsellinen 5- ja 7-vuotiaille?

Vierailija
22.11.2007 |

Olisi mukava tilata postin joulupukinkirje sisaren lapsilleni. Mutta onko se liian lapsellinen 5- ja 7-vuotiaille lapsille? Molemmat kuitenkin uskovat vielä pukkiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi osannee jo itse lukea ainakin osan kirjeestä.



Yksivuotiaalleko sellainen sitten pitäisi olla? Itse laittaisin 2-10v lapsille, riippuen uskovatko joulupukkiin.

Vierailija
2/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saaneeni sellaisen joskus, vaikka en enää edes uskonut joulupukkiin (olin varmaan 10v). Oli silti hauska:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on ja miten tilataan. En löytänyt postin sivuilta.

Vierailija
4/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painat sitä joulumainosta missä pukin kuva.

Vierailija
5/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku meidän lapsista sai vielä 9-vuotiaanakin pukin kirjeen ja oli tosi mielissään. Lapsemme ovat lakanneet uskomasta pukkiin n. 10-vuotiaana.

Vierailija
6/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

postin sivuilla kauppa- postimerkkikauppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsesi ovat lapsen ikäisiä:)



Meilläkin 6 v ja 7 v kirjoittavat joulupukille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme