Lue keskustelun säännöt.
Onko joulunpukinkirje liian lapsellinen 5- ja 7-vuotiaille?
22.11.2007 |
Olisi mukava tilata postin joulupukinkirje sisaren lapsilleni. Mutta onko se liian lapsellinen 5- ja 7-vuotiaille lapsille? Molemmat kuitenkin uskovat vielä pukkiin.
Kommentit (7)
Muistan saaneeni sellaisen joskus, vaikka en enää edes uskonut joulupukkiin (olin varmaan 10v). Oli silti hauska:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä se on ja miten tilataan. En löytänyt postin sivuilta.
ja painat sitä joulumainosta missä pukin kuva.
Joku meidän lapsista sai vielä 9-vuotiaanakin pukin kirjeen ja oli tosi mielissään. Lapsemme ovat lakanneet uskomasta pukkiin n. 10-vuotiaana.
postin sivuilla kauppa- postimerkkikauppa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän lapsesi ovat lapsen ikäisiä:)
Meilläkin 6 v ja 7 v kirjoittavat joulupukille...
Isompi osannee jo itse lukea ainakin osan kirjeestä.
Yksivuotiaalleko sellainen sitten pitäisi olla? Itse laittaisin 2-10v lapsille, riippuen uskovatko joulupukkiin.