Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarvetta täytät haukkumalla Tanja Saarelaa?

Vierailija
07.12.2007 |

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" haaskalintu" sanaa. Kiitos.

ap

Vierailija
22/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ansaitset täydellisesti sen jalustapaikkasi. Olet sympaattinen, empaattinen, fiksu ja filmaattinen ja paaaaaljon parempi ja hurskaampi kuin kukaan muu. Riittikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoinen keskustelu. Samaa mieltä kuitenkin ap:n kanssa, ihmetyttää miten täällä otetaan ihminen ruodittavaksi, kivitetään säälimättä ja tunnetaan sitten olo vähän paremmaksi. Ja jos joku näkee tämän kohtuuttomana, niin se on sitten hurskastelua.

Vierailija
24/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanko kuitenkin aiheeseen?

ap

Vierailija
25/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n käsittämätön ylivertaisuus.

Vierailija
26/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä joka on työkseen julkisuudessa, eihän kukaan voi odottaa, että palaute on aina vain positiivista.

Vierailija
27/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos ihminen haluaa pitää itsensä erossa muiden haukkumisesta ja parantaa itseään tuolla saralla?

Onko se lapsi joka ei suostu lähtemään kiusaaja jengin kelkkaan hurskastelija?

Onko se työntekijä hurskastelija joka ei tahdo olla kiusaamassa työkaveriaan muiden mukana ja pyytää toisiakin lopettamaan??

Onko se nyt jumalauta paha asia jos joku ihminen ei halua kylvää ympärilleen vihaa, haukkumista, halveksuntaa ja muuta ilkeilyä??

Jos todella olet sitä mieltä, sinulla on pahempi ongelma kuin meistä kukaan voi kuvitella!

Mistä asti tässä maailmassa hyvyys on ollut tuomittavaa ja halveksittavaa? Onko tosiaan niin upeaa olla mahdollisimman vittumainen ja ilkeä?

Vierailija
28/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttää vain maailman vanhinta kikkaa päteäkseen ja kerätäkseen irtopinnoja.

Vierailija
29/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ihminen joka ei ajattele positiivisesti voi ajatella noin...

Minusta se onkin ihan kunniallista pidättäytyä tuollaisesta törkeästä pilkasta. Jokainen ihminen voisi keskittyä parantamaan itseään tuossa asiassa. Itse olen alkanut opetella positiivisuuden ja myötämielisyyden jaloutta. Ei ole mitää pahaa jos haluaa olla hyvä ihminen. Siinä voi jo tunteakin itsensä paremmaksi jos toiset eivät halua pyrkiä samaan vaan jatkavat vihamielisyyden kylvämistä maailmassa.

Eikö maailmassa ole jo liikaa tuota vihaa ja sen aiheuttamaa tuskaa??

Miksei maailmassa ole enää juuri lainkaan ihmisiä jotka haluavat sopua ja hyvinvointia ympärilleen?

Jos olen ap:n kanssa niin poikkeus, en tiedä olisiko syytä ruveta tekemään jotakin erittäin merkityksellistä meidän jotka välitämme...

t.38

Vierailija
30/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aina ajattele positiivisesti. Kukaan normaali ihminen ei ajattele aina positiivisesti.

Sinulla kyllä viiraa näköjään aika pahasti.

39

Vierailija
31/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla viiraa, päinvastoin.

Minulla on välillä mielessäni paljonkin negatiivisiä asioita... Mutta pyrin olla kokonaan erossa tuollaisesta yltiöpäisestä haukkumisesta, vihaamisesta ja halveksimisesta. Mitä ihmeen iloa ihmiselle tuo toisen itselleen tuntemattoman ihmisen haukkuminen ja halventaminen? Sanoisin että turhaa energian tuhlaamista ja oman surkeutensa paljastamista.

Et edelleenkään vastannut, miksi on niin paha asia että haluaa olla hyvä ja lopettaa eripuran ja vihan kylvämisen ympärilleen?

t. 39

Vierailija
32/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen kylmäkiskoinen kyyninen paska. Onneksi on ap:n ja 38 kaltaisia ihmisiä jotka edes yrittävät olla hyviä ihmisiä.

Joten jatka sinä vain paskaa elämääsi ja nautimyrkyistäsi ja anna hyvien ihmisten elää omaansa.

Vierailija
33/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalipuheessa ja kirkkoherralla, kun pitää kerätä seurakunnalta pinnoja, mutta aika hämärää, että joku viitsii paasata tuollaista nimettömänä netissä.

Vierailija
34/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sinäkin opettelisit hiukan enemmän näkemään positiivisuutta, saattaisit tulla paljon onnellisemmaksi...

Mistä tuollainen kaiken vihaaminen ja haukkuminen kumpuaa? Mistä juontaa että ihmiset ovat toisilleen epäystävällisiä ja loukkaavat toisiaan, toivovat toisilleen pahaa, ovat kateellisia, ovat ilkeämielisiä tms...

Minä näkisin meidät kaikki mieluummin sovussa. Eikö sinusta olisi mukavampaa jos me voitaisiin olla sovussa ja keskittyä enemmän positiivisiin asioihin?

t.39

Vierailija
35/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 38, 40, 42, 46

Vierailija
36/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan on niin...

Minä vaan ihan tosissani haluaisin saada ihmisten asenteita muuttumaan ja täällä sitä anonyymisti tulee tehtyä... Joskus mietin että pitäisikö tätä omaa ajatusmaailmaa hyödyntää jotenkin ja tehdä jotakin merkityksellistä ja positiivista kun maailmassa tuntuu olevan vihamielisyyttä ja sen sivutuotetta... Minusta se on vaan surullista kun kaikki ovat niin hemmetin vihamielisiä. Itse olen positiivisuuden myötä ihan oikeasti tullut onnellisemmaksi.

t.42

Vierailija
37/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan käske tukahduttamaan omia negatiivisiä fiiliksiään. Mutta on ihan eriasia kuuluttaa niitä netissä ja muodostaa omista fiiliksistä tuskaa ympärillä oleville!

Mulla on aina silloin tällöin paska fiilis, mutta ei se tarkoita että mä voin sillä verukkeella haukkua ketä sattuu ja tehdä mitä sattuu. Olen aikuinen ihminen jonka on otettava vastuu omasta käytöksestään ja teoistaan. Minä saatan purkaa hermostumistani kuntosalilla, käydä riidan mieheni kanssa ja ne sovitaan, halataan ja unohdetaan.

Mutta mikä ihme on että nykyään ihmisten mielestä oman fiiliksen mukaan saa loukata muita, vihata kaikkea, halveksia ympäristöä ja viis veisata muista ihmisistä?

t. 46

Vierailija
38/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla Maikkarin sivuilla " räjähtäneeksi barbiksi" .

Miksette te käy nyt yhteistaistoon ja kerää adressia, jolla paheksutte moista. Laatikaa oikein hieno ja ylevä teksti ja lähtekää kiertämään ovelta ovelle.

Siinä menisi kivasti aikaa ja energiaa ja teille tulisi oikein umpiposiitivinen olo!

Vierailija
39/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisen näiden julkikuoren alla on ihminen jolla on tunteet...

Suuri osa ihmisistä tekee jotakin sellaista työtä jonka sivutuote on julkisuus. Totta kai he herättävät keskustelua omien töidensä puolesta mutta se että täällä ruoditaan kansanedustajan kykyä olla äiti, hänen ulkonäköään yms. se on minusta sellainen asia jossa ylitetään tietty hyvän maun raja. Aina vedotaan niihin julkkis vetokortteihin mutta kuka sillä perusteella ikinä haluaisi tehdä mitään julkista alaa jos se oikeuttaa kansan herjaamiseen ?

Ja minä pidän suurimpana syyllisenä tässä mediaa. Se on tässä asiassa se kaiken pahan alku ja juuri. Ollaan tultu äärimmäisyyteen ja me kansalaiset tullaa oppipoikina perässä...

Itse boikotoin seiskaa yms. roskaa, ja jos luen, suodatan noin puolet ja osaan erottaa sen median värityksen ja ymmärrän että taustalla on vain tavallinen ihminen omine vikoineneen ja etuineen.

t 42

Vierailija
40/57 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin haukkuisin ihmisiä, jotka ovat äänestäneet Tanjaa, mutta en tunne ketään. En ymmärrä miksi kansanedustajaksi valitaan urheilijoita, missejä, juontajia tms julkkuja. Ja koska Julkisuus on Tanjan ainoa meriitti käyttää hän pysyäkseen julkkiksena kaikki mahdolliset keinot mm lähtee linnan juhliin kipeänä. Ei sinne ole pakko mennä vaikka kutsutaan. Ja näytti minunkin mielestäni todella kamalalta, kaukana kauniista. Puku oli kaunis, mutta liian avonainen, tukka oli epäsiisti ja silmämeikki suttuinen ja liian tumma.

Olin kateudesta tumman vihreä kun näin Minna Kaupin, vau mikä kaunotar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme