Mitä tarvetta täytät haukkumalla Tanja Saarelaa?
Kommentit (57)
Vierailija:
mielummin haukkuisin ihmisiä, jotka ovat äänestäneet Tanjaa, mutta en tunne ketään. En ymmärrä miksi kansanedustajaksi valitaan urheilijoita, missejä, juontajia tms julkkuja. Ja koska Julkisuus on Tanjan ainoa meriitti käyttää hän pysyäkseen julkkiksena kaikki mahdolliset keinot mm lähtee linnan juhliin kipeänä. Ei sinne ole pakko mennä vaikka kutsutaan. Ja näytti minunkin mielestäni todella kamalalta, kaukana kauniista. Puku oli kaunis, mutta liian avonainen, tukka oli epäsiisti ja silmämeikki suttuinen ja liian tumma.Olin kateudesta tumman vihreä kun näin Minna Kaupin, vau mikä kaunotar.
ja se lausuma on tv-yhtiön omilla sivuilla tv-yhtiön kommentaattorin suulla.
Minua suututtaa Saarela sen takia, että minusta demokratia yms. on oikeasti vaalimisen arvoisia asioita ja hän tekee niistä kaunari-tasoista farssia toilailuillaan.
En käsitä miksi joku äänestää noita hattaroita!
ettet tajua, kuka tämä rumbaa pyörittää? Täähän on oikein tyyppiesimerkki taas mestariajoituksesta ja marttyyrishow' sta vailla vertaa. Luuletko että se eroilmoitus vahingossa tuli juuri nyt ja että Tanja juuri nyt asteli sinne linnaan juuri näin??
Haloo...
Tuo olikin jo toisenlainen mielipide. Sinä mietit Tanjaa poliittiselta kannalta joka on erittäin odotettua sillä kansanedustajahan hän on. Se oli sinun mielipiteesi ja asia ok.
Minusta nuo puheet Tanjan tasapainottomuudesta, äitiydestä, kauneusleikkauksista yms. olivat ne jotka menivät liian pitkälle.
Pukujen arviointi on joka vuosi odotettua ja meillä kaikilla on makumme. Lisäksi kansanedustjia äänestetään juuri samasta syystä, meillä jokaisella on omat aatteemme ja mielipiteemme. Sillä mennään.
Olen itsekin samaa mieltä kansanedustaja ehdokkaiden suhteen.
t.42
No sinä näet sen noin ja se suodaan tietenkin sinulle.
Ei ole yksinkertaisuutta jos näkee asiat positiivisemmin. Minulle Tanja on yksi kansanedustajista muiden joukossa. Hän edustaa tiettyä porukkaa ja hänen äänestäjillään on siihen ollut täysi oikeus. Minua ei kiinnosta jutut joita Tanjasta kirjoitetaan. Aivan sama. Hänen ulkonäkönsä on minulle samantekevä. Mitään rikollista tai kansanedustajuuttaan vahingoittavaa hän ei ole tehnyt joten siellä hän nyt seuraavan kauden on. Ensi kerralla sitten nähdään kuinka jatkossa käy...
Minä keskityn tykkäämään niistä joista pidän ja niistä joista en pidä, en edes vaivaudu miettimään.
t.42
Vierailija:
ihmisestä joka on työkseen julkisuudessa, eihän kukaan voi odottaa, että palaute on aina vain positiivista.
Minusta sinä kuulostat yksinkertaiselta ja jollain tavoin ahdistuneelta. Väkisin tukahdutat kaikki normaalit tunteet ja paasaat positiivisuutta. Mikä elämässäsi oikein mättää, kun reaktio on noin ahdistunut??
Jotenkin on hölmöä päätellä joku henkilö huonoksi kansanedustajaksi vain menneisyyden perustteella. Onhan siellä monia muita huomattavasti kehnommalla koulutuksella, jopa rikollisia ja tuomion saaneita. Pyrkiessään edustajaksi Tanja on selvästi tehnyt kovan työn opiskellessaan politiikkaan liittyviä käsitteitä ja yhteiskunnallisia asioita. Nostan kyllä hattua sellaiselle uurastukselle. Tanja on selkeäsanainen. Itsenäisyyspäivän haastattelusta paistoi läpi väsymys, mutta mielestäni hän kuitenkin hoiti senkin hyvin kaiken julkisuusmässäilyn jälkeen. Julkisuus on asia, joka helposti aiheuttaa masennusta. Vaikka kuinka hyvin yrittäisit hoitaa asioita, niin aina saa jostakin päin haukkumiset palkaksi. Julkisissa ammateissa, myös kansanedustajana, pärjää henkisesti parhaiten sellaiset kokeneet konkarit, jotka eivät edes yritä tarjota helmiä sioille, vaan nostavat vaan palkkansa.
Minusta se ei ole antanut yhtä ainutta selkeää lausuntoa koskaan!
Olen ihmetellyt samaa asiaa kuin ap. Muistaakseni ketään muuta naista ei ole täällä näin raivoisasti solvattu täysin asiattomasti. Kritisoida toki saa, mutta nämä jutut ovat olleet kaukana siitä.
Kuten jo aiemmin jossakin ketjussa sanoin, teki Tanja mitä hyvänsä niin aina se on jotenkin väärin.
Ei mene ihan kokonaan usko ihmiseen.
Voiko joku oikeasti kuvitella että täällä viitsisi kerätä jotakin pisteitä hurskastelulla :) Minkä ihmeen takia haluaisi " pisteitä" ihmisisltä, joita ei edes tunne ja joita ei ikinä tule tuntemaankaan? Täysin nimettömänähän täällä keskustellaan.
Jos järkyttyy _haaskalintujen_ näykkimisestä, onkin hurskastelija, joopa...Olin siis minä joka kutsuin teitä haaskalinnuiksi, ei ap. Minusta se on täysin oikea nimitys sellaiselle, joka nimettömänä huutelee puskasta noin järkyttäviä tuomioita ihmisestä, jonka kuvittelee tuntevansa koska tämän julkisuudessa näkee. Minusta ei ole ollenkaan sama asia kutsua teitä haaskoiksi kun haukkua jotain kaikkien " tuntemaa" ihmistä tasapainottomaksi, epäkelvoksi äidiksi, rumaksi jne. Jos et ymmärrä eroa näiden kahden välillä niin huh, huh...
Menisitkö kertomaan nämä mielipiteesi suoraan, vaikkapa Tanjalle tässä tapauksessa? Enpä usko.
Pieni toisen asemaan asettumisharjoitus olisi tässäkin paikallaan. Saa olla mitä mieltä tahansa Tanjan työstä ja siitä millä ansioilla hän pääsi eduskuntaan, mutta joku tolkku pitää olla siinä MISTÄ toista ihmistä saa " kritisoida" .
Mutta ihanaa että täällä on ap:n tapaisia ihmisiä muitakin. Ehkäpä vielä jaksan uskoa että täälläkin viitsii vielä keskustella.
Moinen hurskastelu olisi jotenkin ymmärrettävissä vaalikampanjassa tai kirkkokahveilla, mutta mitä ihmeen kicksejä saa siitä, että hurskastelee nimettömänä?? Täytyy olla tosi estynyt ja tosi häiriintynyt.
mutta miksi ihmeessä mä niitä tänne kirjoittaisin? Tarkoitan siis henkilöön käyviä mielipiteitä, hänen ulkonäköään jne. Saman tyypit, jotka nyt ovat Saarelan kimpussa luultavasti haukkuivat myös Suvi Lindeniä tuossa pari kuukautta takaperin, niissäkin ketjuissa näki tosi asiattomia heittoja. Joo, muakin saa ihan rauhassa pitää hurskastelijana. Jännä vaan, miten tällainen ketju käännetään niin, että etsitään vikaa ap:sta sen sijaan että pohdittaisiin itse kysymystä...
Ihminen on siis estynyt ja häiriintynyt kun tahtoo että ihmiset eivät kylväisi ympärilleen vihamielisyyttä?
Minä olen ainakin hyvin terve, sosiaalinen ja energinen ihminen mutta toisinaan ahdistuttaa kuinka ihmiset käyttäytyvät niin typerästi.
Yhtälailla ikävä arvio, mutta hänen vartaloaan, kykyjään ja elämäänsä ei olla ruodittu tällä palstalla yhtä törkeästi... Ja siitä tämä keskustelu alkoi.
Mutta joka tapauksessa, ikävästi sanottu myös Heinäsirkasta, jokainen tyylillään.
t.42