Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuska miten täällä suomessa on ihmiset epäkohteliaita ja happamia asiakaspalvelutehtävissä

Vierailija
07.12.2007 |

poikkeuksiakin toki on mutta harvinaisia ovat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei toki näin saisi ollakaan. Kun on itse ystävällinen, saa ystävällistä palvelua, useinmiten.

Vierailija
2/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti on mieli tehnyt sanoa, mutta en ole löytänyt sitä oikeaa tapaa sanoa asiasta.. ettei itse tulisi olleeksi puolestaan epäkohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun ulkomailla saa lähes aina parempaa palvelua, vaikka oma käytökseni on samanlaista, eli siis ystävällisen kohteliasta maasta riippumatta. mutta todellakin, suomi on huono poikkeus ihmisten palveluhalukkuudessa. mutta kuten myös sanoin, poikkeuksiakin toki on ihmisten käytöksessä täälläkin.

Vierailija
4/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun aina itse hymyssä suin joten asia menee perille hyvin usein, mutta ikävä kyllä nuorissa on aika paljon tökeröitä myyjiä.

Vierailija
5/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan yllättynyt, koska olin kärttyinen, koska posti itse oli töpännyt. Syy ei kuitenkaan ollut tämän ihmisen, vaan vika oli jossain muualla. Sain niin hyvää palvelua tältä ihmiseltä, että puolet harmista meni sen siliän tien.

Mutta oikeassa olet, että usein saa erittäin töykeää asiakaspalvelua. Elisa on ollut tässä asiassa oikea mestari. Heiltä palvelu on ollut todella töykeää ja törkeää.

Yleensä itse olen erittäin ystävällinen asiakkaana. Kuitenkin jos sattuu tilanteita, että olen huonolla tuulella, niin silti mielestän palvelun pitäisi pelata. Tuo postin toiminta oli kyllä aivan omaa luokkaansa ja sellaista palvelua pitäisi olla enemmänkin.

Vierailija
6/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tönivät, kiilaavat ja tunkevat. aina on kiire, ja " minä ensin" .

Vierailija
7/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että tönivät, kiilaavat ja tunkevat. aina on kiire, ja " minä ensin" .

Suomalaiset on oikein jonottajakansaa, aina lampaina siellä missä on pisin jono. ;D

Vierailija
8/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun siihen jonoonkin pitää tunkea ja kiilata :)

Vierailija
9/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne työntekijät oikeastaan olisivat epäkohteliaita ja yrmyjä. Useimmiten tosin eivät tiedä myymästään tuotteesta tuon taivaallista, mutta hymyilevät kuin viimeistä päivää.

Vierailija
10/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen välittömästi kaupasta ulos jos saan töykeää palvelua ja niin että varmasti huomaavat asiayhteyden. Ostan jostain muualta. Meilläpäin on onneksi kuitenkin valinnan varaa.

Vierailija
11/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut muuallakin, ja kyllä niitä töykeitä asiakaspalvelijoita löytyy ihan joka paikasta. Melkein uskaltaisin sanoa, että Keski-Euroopasta vielä enemmän kuin täältä. Täällä toki asiakaspalvelu on usein hyvin huomaamatonta, mutta kovin " päällekäyvä" palvelu ei tänne sovikaan.

Ja jonottamisesta. Suomeen takaisin muutettuani olin todella hämmentynyt, kun joka paikassa jonottaessa sai vaikka lehteä lukea eikä kukaan kiilannut. Olin niin tottunut jo siihen, että noin puolessa paikoista pitää olla tosi tarkkana oman paikkansa kanssa ja käyttää kyynärpäitä (siis sananmukaisesti) jos joskus mieli tiskille saakka päästä. Mysteeriksi mulle tosin jäi, miksi samat ihmiset osasivat joissakin paikoissa jonottaa nätisti ja toisissa olivat käsittämätön lauma, joka eteni vahvin ensin periaatteella. Ja joka päivä sama juttu samoissa paikoissa.