Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei menny Tanja jatkoille-sairaslomalla kavi linnanjuhlissa ja oli NIIN huonovointisen nakoinen--voi reppanaa---toivottavasti pian paranee

Vierailija
07.12.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis jättäny menemättä jos kerran oli niin vaikeaa

Vierailija
2/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tykkäsin hänen tyylistään (kampaus, meikki ja puku + rusketus kävivät yhteen!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllä hän eilen aika vaisulta vaikutti ja homppuiselta näytti. Tukka, rinkulakorvakorut, mekko, mikään ei oikein istunut, mutta kaunis hän silti oli. :-)

Vierailija
4/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko erota ja muutenkin tollanen julkinen " voivoi kun mulla on vaikeaa" on todella ärsyttävää!

Vierailija
5/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei oo pakko erota ja muutenkin tollanen julkinen " voivoi kun mulla on vaikeaa" on todella ärsyttävää!

Mihin tarvitset tätä toisten dissaamista?

Vierailija
6/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsillenne näitä kovia arvoja opettako. Ihmisellä on oikeus olla surullinen myös ja surra eroa. Suru ei ole häpeällinen asia niin kuin te sen tajuatte.

Vierailija
7/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko teistä av-mammoista tuollaisessa tilanteessa ja tuollaisen repostelun jälkeen haluaisi telkkariin suoraan lähetykseen koko kansan kytättäväksi?

Olen itsekin sitä mieltä, että itse on Tanja tilanteensa aiheuttanut, mutta turha kai se on niin kovaa lyödä lyötyä. Varmaan on melkoisen paineen alla muutenkin ja sitten jos vielä siihen päälle on masennusta tai muuta, niin huh huh...

Vierailija
8/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tanja ois liidellyt kuin perhonen kadettien kanssa, siitä olisi sitten naristu - että vastaeronnut ja noin riehaantuu.

Vierailija
9/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puku oli kivan näköinen, mutta mun mielestä linnan juhlissa ei sais näyttää tissejä ihan noin paljon... vai oonko vain nipo?

Vierailija
10/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eroni oli rankka juttu, sitä ennen, sen aikana ja jälkeen oli joillekin läheisillekin vaikeaa, kun kaikkea ei vaan voinut puhua ääneen. Suhteessa ja erossa oli paljon asioita, joita ulkopuoliset ei tiedä. Niistäkin mitä tietävät, päättelevät ihan omiaan.

Monet selviävät erosta, kukin tavallaan.

Vierailija
11/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis oli. sen tukka oli ihana! erilainen kuin muiden viimeisen päälle kiillotetut ja kiinnitetyt nutturat.

ja eikö se nyt ollut ihan kohteliasta käydä näyttäytymässä linnassa, kun kerran oli kutsuttu? omista suruista huolimatta.

Vierailija
12/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatraalisuus! Itsehän se tuon sössi ja jokaikinen tajusi, että noin tuossa käy, joten hieman voisi ottaa järkeä nyt käteen.

Vierailija
13/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki ihmiset voi mennä piiloon kun heillä on surua. Eikä tarviikaan.

Vierailija
14/14 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä etusivun mainosta. Karkeaa ja moukkamaista ja täysin Tanjan omien kätösten aikaansaaannosta!