Viekö KAIKKI pk:n tädeille joululahjan?
Miksi? Miten mä en ole oiekin tajunnut tätä tapaa?
Kommentit (10)
Eka syksy nyt päiväkodissa takana. Olen ollut tosi tyytyväinen päiväkodin toimintaan ja olen kiitollinen hoitajille siitä, että kaikki on mennyt hyvin. Mutta minulla on sellainen olo, että mahtaako ne tädit nyt ihan riemusta hihkua, kun saavat vanhemmilta niitä suklaarasioitaan ym. Niitä tulee kuitenkin varmasti todella paljon. Toisaalta pelkään, että jos lähes kaikki vievät jotain, niin ottavat " viemättömyyden" merkkinä siitä, että emme ole tyytyväisiä.
Mutta minä ainakin vien, koska pitävät päivisin huolta minulle tärkeimmästä ja arvostan heitä.
Tosin jouluna en vie mitään kovin " suurta" vaan yleensä syömistä tms. Keväällä on paremman muistamisen aika, kun vuosi päättyy.
-pienen koulun koko henkilökunnalle
-ison koulun opetushenkilökunnalle oman ja keittiöhenkilökunnalle oman
-päiväkodin henkilökunnalle
-päiväkerhon ohjaajille.
En siis vie mitään henkilökohtaista vaan koko työpaikan henkilökunalle yhteisen jutun. Minusta kiva tapa.
Varallisuudesta se ei kyllä ole kiinni, moni varakaskaan perhe ei anna mitään.
22 lapsen ryhmästä noin 7 antoi viimeksi jotain.
ajattelin ostaa jotain erikoista/parempaa suklaata. tai sitten pentikistä jotakin. syynä se, ettäm ovat pitäneet hyvää huolta rakkaasta lapsestani ja haluan osoittaa kiitollisuuteni. Luokanvalvojalle keräämme koko luokalta yhteisen lahjan.
Musta on sangen kummallinen tapa, että jokainen vie jotain pientä tuikkua tai syötävää. Tai sitten saippuoita ja mitä kummallisuuksia täältä saa lukea. Jos mä olisin hoitaja tai opettaja, niin en haluaisi saada mitään.
Jos jotain joululahjaa viedään, se pitäisi olla yksi yhteinen koko ryhmältä.
Mulla ei ole varaa ostaa mitään niin ihmeellistä ja tuskin ne haluaa mitään halpiskynttilöitä tai suklaita. Ostakoot ne kenellä on varaa ja hinkua siihen.