Ai kamala tota Tanjaa! Kyllä on kauneus tosiaan katoavaista...
Kommentit (30)
pussit silmien alla kun vietätte liikaa aikaa av:lla!
Kyllä on kaunis nainen, varsinkin kun tietää että pari päivää sitten jättänyt avioerohakemuksen!
Itsellä sama tilanne ja olen vaan mässänyt kotona pahaan olooni!
Mutta totisesti stressi näkyy naamasta.
7
Haluaisinpa nähdä nämä rumuuden päivittelijät, heidän täytyy olla aivan tyrmääviä;)
Viittaan vaan sen jonkun katalaan kommenttiin " oottakaa vaan kun ootte itse tossa iässä" . Ei kolmeseiska ole vielä hirveen vanha.
Toisilla tulee ryppyjä aiemmin kuin toisilla, ja Tanjalla varmaan ne varhaisvuosien runsaat kuvausmeikit poistomyrkkyineen on ennenaikaisesti vanhentaneet ihoa, stressaavan työn ja kahden lapsen lisäksi.
Paksu keskivartalo ja kynitty tanttatukka. Kyllä luulen, että Tanja kuitenkin kääntää ap katseita sinua enemmän - tälläkin hetkellä.
Queenbutterfly:
Haluaisinpa nähdä nämä rumuuden päivittelijät, heidän täytyy olla aivan tyrmääviä;)
Nyt näyttää varmaan vielä pienemmältä ja kyllä 6v sitten ainakin poltti. JA Niinistön kanssahan he röökihuoneessa kuherteli ja siitä suhde lähti..
MUTTA OSAA AINAKIN VAATTEEN KANTAA!
Mutta kaunis on, kantaa itsensä ja pukunsa hienosti. Hänessä on sitä jotakin.
Tanja oli eilen ihan normaalisti töissä eduskunnassa, osallistui eduskunnan itsenäisyyden 90-vuotisjuhlatäysistuntoon.
Minusta Tanja on ihan kaunis, mutta toisaalta jotenkin...ne huulet ja tissit...ja sitten kuitenkin iho niin vanhentuneen näköinen.
Paksu meikkivoide ja kamera melkein kiinni poskessa, niin siinä ei kukaan näytä hyvältä.
Ja tosiaan, antakaa nyt ihmisen toipua (taas) avioerosta.
Kaunishan hän kyllä on ja varmaan se " loistokkuuskin" palaa kun Tanja saa asat kohdalleen:)
Itse asiassa moni ei-ylipainoinen nainen on kauniimpi kolme-nelikymppisenä kuin parikymppisenä...
Sitä en tiedä miksi oli saikulla töissä.
http: //www. kaleva. fi/plusmedia/img/hires/20071206/hires_0712066811386_copy. jpg
enkä kyllä 20 v päästäkään tule olemaan yhtä ryppyinen.
Iltalehti
Tanja Saarela ei aikonut jatkoille
6.12.2007 23:09
Tanja Saarela poistui juhlista vähän yli kello 22.
Juuri eronnut Tanja Saarela ei viihtynyt juhlahumussa kauaa aikaa. Oli onnistuneesti valittu teema, kansanedustaja totesi juhlista.
Saarelalla oli ulkotakkinaan poplari. Hän totesi, että se on kannanotto, sillä hän vastustaa turkisten käyttöä.
Juhlista Saarela kertoi olevansa menossa suoraan kotiin.
Pukukin oli kaunis.