Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua matkustella ja lentokoneeseen en missään tapauksessa aio mennä mutta

Vierailija
06.12.2007 |

miksi siitä muut näkevät kauheen vaivan? Ihmettelyä, pilkkaa ja muuta ikävää puhetta. Minä en halua ja sillä sipuli. Junassakaan en matkusta, pelkään ihan täpöt ja paniikki iskee niin että tulee aivan hirvee olo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaille ja uskallan sen sanoa ääneen mutta ei, se ei ole normaalia.

Vierailija
2/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin inhoan lentämistä ja koskapa se on vielä ihan älyttömän huono juttu ympäristön kannalta, niin miksi pitäisi? Mä olen ennen lapsia matkustellut ihan yllin kyllin ja asunutkin ulkomailla. Silti monet tuntuu pitävän itsestäänselvänä, että pienten lastenkin kanssa pitäisi kiertää Kaukoidät ja Afrikat sun muut. Enpä tosiaan veisi vapaaehtoisesti alle viisivuotiaita lapsiani sinne päin. Myöhemminkin ehtii, jos siltä sitten tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni oli samalainen, halusi matkustella mutta ei halunnut millään mennä lentokoneeseen eikä edes laivaan ja lopussa kävi niin että hänellä todettiin vaikea paniikkihäiriö.

Vierailija
4/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini oli tällainen tapaus: Ei juonut alkoholia, syönyt lihaa, käyttänyt hissiä, maanalaista, lentokonetta, junaa pelkoihinsa ja uskomuksiinsa vedoten - muiden nähden. Kuitenkin useita kertoja " yllätin" hänet tekemästä näitä kaikkia, kun hän ei ollut varautunut jäävänsä kiinni.

Luulen, että hänen tapauksessaan oli kyse pakonomaisesta huomion hakemisesta: Hän sai aina valtavasti huomiota osakseen, kun kertoi kovaan ääneen, ettei voi syödä sitä ja tätä esim. työpaikan juhlissa, matkustaa niin ja näin esim. työpaikan retkille. Aina piti järjestää hänelle erityiskohtelu suurin fanfaarein, minkä johdosta hän loisti kuin Naantalin aurinko huomion keskipisteenä...

Vierailija
5/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun useammat olisivat tupajumeja niin ympäristökin varmaan pelastuisi!

Vierailija
6/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee kuumakausi ja heti perään pian jääkausi. Kyllä se sitten hellittää toi hösääminen kun pariisinkin päällä on kilometri jäätä, mutta mehän olemme olleet jo kuopattuina silloin vuosisatoja jopa tuhansia.

Vierailija
7/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten muuta kuin lennetään heti maailman ympäri ja ostetaan se citymaasturi. Jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi