Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä leluja hankkisin 5 v pojalle joululahjaksi?Meillä on jo

Vierailija
06.12.2007 |

junaratoja,legoja,pikkuautoja,rekka,traktoreita

Mutta mitkä olisi tuon ikäisen juttuja?Mitä hankkisin? Olen ihan ymmällään noista poikien leluista, lelukirjat täynnä kaikenmaailman kummallisuuksia mistä en ymmärrä.

Poika itse pyytää legoja lisää ja hälytysajoneuvoja, mutta mitä muuta voisin hankkia?? Ideoita? Esikoistytölle on helppo ostaa kun muistaa millä itse leikki, barbit ja muut, mutta pojalle en osaa ostaa. Ja mies ei ole yhtään kiinnostunut lelujen ostamisista niinpä minä hankin ne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänä jouluna ostamme hänelle lasten tietokoneen. Olisko siinä vinkkejä?!

Vierailija
2/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo 7v poika, mutta tykkää legoista. Leikkii edelleen sekä duploilla, että pienillä legoilla. Hänelle on pikkuhiljaa kerätty legon City-sarjaa.

Brion junarataa on myös kerätty paljon ja edelleen välillä leikkii sillä pienempien sisarusten kanssa.

Turtlesit olivat in tuossa 4-6v ja niitä on myös iso joukko, samoin Hot Wheels-pikkuautoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli vuosiksi pojan lempilelu, saattoi viihtyä sen parissa tuntikausia. Mutta on tietysti ihan luonnekysymys, että tykkääkö sellaisista.

Vierailija
4/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 5-vuotiaani pyytää vain paljon Hot Wheelsejä, halvaksi tulee meille joulu ;)

No, ajattelin lisäksi ostaa spiderman-puvun roolileikkeihin

Vierailija
5/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lautapelit kiinnostaa, muistipeli, labyrintti, afrikan tähti jne

Merirosvolaiva on myös mieluinen ja paljon leikitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä