Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään samanlaista?

Vierailija
05.12.2007 |

Että keskittymiskyky menny täysin. Tää on ihan kamalaa, opiskelut just alottanu ja pää on ihan erroria. Tiedän, oon kokenu masista ennen ja oireet on ihan samat. Ny pelottaa, et joudun lopettaan kesken, koska ei täst mitään tuu :(((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai niin yliväsynyt, etten jaksa keskittyä mihinkään. Olen tosin sikäli paremmassa asemassa, että opiskelut ovat jo takana ja olen jo töissä - eikä näissä töissä tarvitse kauheasti aivoja vaivata.

Vierailija
2/5 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko et maanantaihin mennes helpottaa. En kyl kestä jos joudun lopettaan ton, mut ei kai sitä imbesillinäkään voi siel olla, hävettää nolottaa, vituttaa ja itkettää...:(((

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oleen epätoivoset mielessä... Ei kenenkään tarvis tämmöstä kokee :(((

Vierailija
4/5 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eka lukukausi oli hankalaa, kun aiemmista opinnoista oli kulunut runsaasti aikaa.

Vierailija
5/5 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpitolääkitys, ja ny ku alotin nii yhtäkkiä noi oireet tuli päälle. Eli täysin keskittymiskyvytön, nyt otan olutta niin voin ees kirjottaa. Vittu en tajua mikä ny tuli, tää on nii noloa eikä sitä kukaan ymmärrä. Ei jää suurinpiirtein mitään mieleen ja se on tosi kauheeta itelleki, ja oon ite hakenu ja halunnu tohon koulutukseen.