Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sivuoireita clomeista ?

05.12.2007 |

mitä sivuoireita on tullut clomeista ja onko kenelläkään tuottanut tulosta tuo 1x5 kuuri vai vasta 2x5 ?

sain clomifen reseptin .. ja aluksi itsehoito / seuraus ohjeet .. ja jos ei onnaa niin sitten 3 kierron päästä gynelle uudelleen ja ultraan sekä mies myös testattavaksi .. oli aika luottavaisella tuulella , kun oon kuitenkin niin paljon laihduttanut ja nyt koittanut noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota jo n. 4kk , sekä se että vaikka väliä on nyt terolut kuurista niin ovistesti kuitenkin näytti positiivista ja niukkaakin niukempi , mutta kuitenkin vuoto alkoi !

nyt clomit 1x5 kierron 5-9 päivinä . jos ei raskaustta niin seuraava 2x5 ja jos ei edelleenkään niin 2x5 , sekä terolutit se mun norm 2x10 ... jos ei edelleen niin sitten kynelle ja tutkimuksiin uudelleen ....

mitäs kokemuksia clomeista muilla ??? Nyt siis terolutit poissa ainakin 2 kiertoa , toivottavasti tarvitaan vaan 1 kierto

Huomenna pitäisi lähteä laivalle hieman huolettaa jos tuleekin oksennusta tms ... Tänään oli jo tuhrun 5 päivä , joten aloittelin tänään , juuri äsken tuota kuuria ...

n.1979

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas clomikierto alkaa huomenna, vielä ei toivottua tulosta ole tullut. Kierto pysynyt suht samana tosin ovis aikaistu ekassa aika monta päivää. kannattaa siis testailla!

Mulla on ollu yöhikoilua ja ärtyisyyttä, ekassa kierrossa myös jumalattomat kuukautiskivut mitä ei aiemmin vaikka lievää endoa mulla. Välillä saa ihan pinnistellä kun miehelle tulee tiuskittua vaikka se kysyis paljonko kello on =). Toiveikkaana kuitenkin niitä vielä aion popsia kun moni niistä avun saanut.

Mulla ei ainakaan mitään pahoinvointia niistä tullut, toiv. ei sullekaan!

Vierailija
2/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

clomeista ekan kierron perusteella on että ei juuri ollut sivuoireita. " Mahdollisella" ovisviikolla alavatsa oli jonkin verran kipeä, juilimista että jotain sielä tapahtui,kipeempi kun normisti, mutta ikäväkyllä ekalla kierroksella ei nyt sitten tärpännyt vaan menkat ovat alkaneet. Mä söin clomeja kans kierron 5-9pvänä ja mulla on terolut mukana. Mä sain ohjeeksi että tää eka kierto yhdellä tbl/5 pvää ja sitten toka kierto tuplataan annos ja sit ois uä. Ja terolut menis joka kierrossa.

Mites teillä jotka otatte 2tbl sen 5 pvää, onko oireiluja suuremmalla annostuksella? Otatteko molemmat tbl aamulla vai aamuin illoin?

Muuten kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sivuoireita, ainakaan vielä. Eka clomikierto menossa, tänään otin vimpan pillerin, mulla annostus siis 1 tbl kp 5-9. Katsotaan nyt sitten, onko ovis tavallista kivuliaampi tmv.

Vierailija
4/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin clomeja 1tbl 5 vrk. Alavatsalla/munasarjoissa oli juilimista oviksen aikaan ja vatsan turvotusta. Kahteen eri kertaan olen clomeja syönyt ja molemmilla kerroilla tärppäsi heti ekasta clomi-kuurista. Jos clomeja olisi tarvinnut syödä useammassa kierrossa, niin ohjeeksi sain nostaa toisessa kierrossa annokseksi 2tbl 5 vrk. Terolutit oli minullakin kuvioissa, mutta eipä niitä tarvinnut ottaa kun kerta raskaaksi ekasta yrityksestä tulin. Kolmen yrityskierron jälkeen olisi pitänyt mennä gynelle ultraan ja miettimään millä annoksella yritystä jatketaan.

Paljon onnea clomi-kiertoosi. Toivotaan, että heti tärppäisi! Yhden tabletin vuorokausiannos on melko mieto, ja lienee harvinaista että siitä tulisi jotain megasuuria sivuoireita ... joten turvallisin mielin vaan yritykseen.

Vierailija
5/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joka kierrossa ultrassa clomien kanssa, vain sillä tavalla pystytään varmistamaan onko 1tbl annos sopiva. Mulle se ei ollut, ovis oli vasta kp18 kieppeillä. Annos nostettiin heti seuraavaan kiertoon kahteen tablettiin ja ovis alkoi olemaan kp12 tienoilla.

Mulla tuli jotain oireita clomeista, en kyllä tarkkaan muista, jotain kuumia aaltoja muistaakseni ainakin ja olisko jotain rintaoireita kans, muttei mitään hirmu kauheeta (ainakaan ei ole jäänyt mieleen).

Mulla tärppäs viides clomikierto (neljäs siis tolla tupla-annoksella), aikaa meni kuitenkin yli ½ vuotta koska välissä tehtiin tutkimuksia (mm. hssg eli munatorvien aukiolotutkimus) jolloin ei saanut syödä clomeja. Ne pari välikiertoa söin teroja jotta kierrot pysy edes jotenkin balanssissa.

Niin, eikös sulla ollut kanssa pco? Mulla on.

Tsemppiä kiertoihin! Yleensä nuo clomit tuppaa kyllä toimimaan, jos siis vaiva on sen kaltainen että clomit on siihen oikea lääke. Pco:on yleensä on. Clomeissa on monikkoraskausriski, joten senkin takia olisi tärkeää ultrata aina kun aloittaa clomit/muuttaa annostusta, jotta näkee ettei munasoluja kehity liikaa.

Tulehan tonne pitkiksiin, pistin just pinoa pystyyn, voin nostella sitä vähän ylöspäin..

t. Mikaela ja ½ vuotta yritetty luomutyttö 02/04, vuoden yritetty clomityttö 02/06 ja ekasta kierrosta tärpännyt luomutyttö LA 02/08

Vierailija
6/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että JOKA clomikierrossa ei tarttee tietty ultrata (mut kyllä ultrattiin), mutta ainakin silloin kun clomit aloittaa tai annostusta suurentaa.

Vierailija
7/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu , ollaan samoissa " piireissä" kirjoiteltu ennenkuin :)

on mulla PCO ja terolutit ollut kuvioissa liki koko tuon 11 kk mitä ollaan vaavia koitettu ....

toivoisin että et tarvita muuta kuin tää 1 kierto ;)

Mulla ei nyt sitten ultraa ole eikä tule , ennen kuin 3 kuukautta on syöty .. ens kuurissa tuplaan annoksen jos tällä ei tuu toivottua tulosta , oli lääkäri kyllä toiveikas .....mulla kierto vnyy nyt sitten minne venyy ! Eli clomit ,tikutusta ja vuodon odottelua .. sitten kun vuoto ohi jos ei vaavia oo tulossa niin tupla annoksella ja edelleen ilman terolutteja ... nyt ei vielä kauheasti sivuoireita , pientä pahaa oloa kyllä ! :(

Sulla jo pian la... !? Ihanaa , tai no hetken vielä odottelua , mutta paremmalla puolella kumminkin jo :) Onnea!!!!!!!

n.1979