Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöpyisitkö 15-vuotiaan poikapuolen kanssa samassa hotellihuoneessa?

Vierailija
05.12.2007 |

Pojan isä on tietysti myös mukana, mutta itsellä on vähän vaivaantunut olo.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään mieheni ei yövy 15-vuotiaan tyttärensä kanssa samassa huoneessa t. tytön äitipuoli

Vierailija
2/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies mukana ehkä, mutta kahdestaan en kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tilanteessa mitään outoa.

Vierailija
4/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka vuoden verran niin tuskin yöpyisin. Mutta jos vaikka 10v niin eiköhän olisi kuin oma lapsi jo. Eli yöpyisin.

Vierailija
5/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammojen teinithän ovat ihan lapsukaisia vielä 15v. Eivät tee muutakun leikkivät ja laulavat, katsovat pikku-kakkosta. ;)

Vierailija
6/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oletuksena että jompi kumpi sitten automaattisesti alkaisi ahdistella toista seksuaalisesti? Vai mikä kumma?

Vierailija
7/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa poika nukkuu samassa sängyssä teidän kanssa, ja tuskin aiotte harrastaa villiä seksiä siinä pojan silmien edessä.

Vierailija
8/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukemiset ja riisumiset voit hoitaa kylppärissä, jos et kotonakaan näyttäydy alasti/alusvaatteissa poikapuolesi nähden.

Vierailija
9/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on murrosiässä herkkä seksuaalisen kehityksen vaihe, jossa aiemmin pelkästään vanhempiin kohdistunut kiintymys tulee oppia kohdistamaan samanikäiseen, eri sukupuolta olevaan ihmiseen. Tämä kehitys voi helposti vinoutua. Siihen kuuluu lähes aina eristäytyminen omista vanhemmista ja häveliäisyys, joka mm. estää menemästä toista sukupuolta olevan vanhemman kanssa saunaan. Nuoret myös lakkaavat menemästä vanhempien makuuhuoneeseen samalla luontevuudella kuin aiemmin.

Tähän vaiheeseen liittyy sen ajatuksen kieltäminen, että omat vanhemmat voisivat olla seksuaalisesti aktiivisia. Ajatus vanhempien seksistä on yäk yäk, sillä seksi kuuluu vain nuorille.

Tuon ikäinen nuori ei takuuvarmasti halua nukkua vanhempiensa kanssa samassa huoneessa, ja vielä vähemmän hän haluaa nukkua isänsä/äitinsä ja äiti/isäpuolen kanssa. Vanhempipuolen olemassaolo todistaa nuorelle, että seksiä voi olla isällä/äidillä muutakin varten kuin jotta hän itse olilsi olemassa, ja se ajatus on hankala.

Me varaamme hotellista aina sviitin, jossa voidaan sijata nuorelle peti olohuoneeseen.

Vierailija
10/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhden yön voi samassa huoneessa nukkua, ei se nuoren seksuaalista kehitystä vinoutua. Varmastikaan aikuisten ei ole tarkoitus harrastaa seksiä hotellihuoneessa lapsen nähden.

Ajattelepa, köyhissä oloissa on ennen (ja varmaan vielä nytkin) nukuttu koko iso perhe samassa huoneessa!

Vierailija
11/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa, minua kyllä haittaa ja harmittaa. Alunperin oli tarkoitus lähteä reissuun kolmestaan. Mies,minä ja meidän 1,5-vuotias. Miehellä on myös varhaiskypsä 11-vuotias tyttö, joka kulkee pikkuhoususillaan ja rintaliiveissään isänsä luona ollessaan. On mieleltään ihan lapsi, vaikka on varmaan isommat tissitkin kuin mulla. Mies ei näe tilanteessa mitään outoa.

Vierailija
12/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ja sen avomiehen kanssa välillä jopa samassa sängyssä, koska sain öisin tosi kamalia pelkokohtauksia. Olin tuolloin 16v.

Ei siinä ollut mitään outoa.

Aika kummallista, jos ei voi samassa hotellihuoneessa yöpyä. Tuskin kaikki kolme nukutte siinä samassa sängyssä, vaan poika varavuoteessa.

eikä mun käsityksen mukaan siellä hotellihuoneessa muutenkaan erityisest i aikaa vietetä, vaan käydään vaan nukkumassa.

Suihkuun jonottaminen voi tosin olla ärsyttävää ja poikapuolesi tuskin tahtoo teidän kanssanne samaan huoneeseen :P

15 puhuu roskaa. Yksi yö samassa huoneessa ei riko herkkää murrosikäistä. Paitsi jos olette pedofiileja tms.

ps. olen nyt 19

Vierailija
13/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ennen on asuttu ahtaasti, ei tarkoita, että emme voisi nyt nuorillemme tarjota parempia olosuhteita.

Vierailija
14/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä, että hän menee yhdestä yöstä rikki. Mutta jos aikuiset vähänkin tietäisivät nuorten kehityksestä ja ajattelisivat heitä niin eivät aiheuttaisi nuorille hankalia tilanteita. 19-vuotias voi jo ihan hyvin nukkua vaikka vanhempiensa välissä, mutta murrosikäiselle se on vaikea paikka.

Vierailija
15/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ei tainnut sanoa, ettei siinä ole mitään inhottavaa, että kuuntelee vanhempiensa puuhastelusta lähteviä ääniä...kyse oli samassa huoneessa nukkumisesta!

En näe minäkään mitään outoa tuossa hotellitilanteessa. Onhan sitä nyt nukuttu vaikka missä tilanteissa vaikka minkälaisten ja minkäikäisten (vieraampienkin) ihmisten kanssa samassa huoneessa ilman, että siinä on ollut mitään kummempaa. Esimerkiksi mökkijuhlissa, joissa lattialle on tehty siskonpetejä ja vastaavia... vaatteet on vaihdettu sitten vessassa tai saunan pukuhuoneessa esimerkiksi... sopu sijaa antaa.

Ap, jos teidän ei ole tarkoitus tuona yönä miehesi kanssa sekstailla, niin mitä ihmeen haittaa on pojan läsnäolosta? Älkää kekkuloiko huoneessa liian vähissä vaatteissa, niin kellään ei ole syytä kiusaantua.

Vierailija
16/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isille käy avioeron jälkeen valtavan usein niin, että kun he eivät saa elää lastensa kanssa jatkuvasti niin he jäävät jotenkin ajattelemaan, että heidän lapsensa pysyvät jatkuvasti sen ikäisinä kuin he olivat erotessa. Mitä pidemmälle aika kuluu, sitä suurempi ero tulee isän käsityksen ja todellisuuden välille. Näin ollen 11-vuotias saa todellakin keikistellä B-kupin rintsikoissa ja stringeissä, ja isi kohtelee häntä tosi söpönä 6-vuotiaana. Myös 15-vuotiasta poikaa voidaan kohdella kuin 8-vuotiasta, joka totta kai voisi nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa.

Meidän perheessä tätä asiaa jouduttiin vääntämään oikein terapeutin kanssa, kun murrosikäinen tyttö alkoi pitää isää poikaystävänään, mm. suudellen suulle, pyrkien sohvalla isän päälle makaamaan ja halimaan yms. Tyttö ei itse tajunnut toimivansa oudosti ja isän mielestä hän oli söpö pikkkutyttö, joka kaipaa paljon hellyyttä. Tyttö pääsi terapiaan ja terapeutti väänsi myös isälle paksusta rautalangasta, mikä on isän velvollisuus siinä tilanteessa.

Vierailija
17/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se poika siitä ala kuvittelemaan isää poikaystäväkseen.

Vierailija
18/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianmukaiset yövaatteet vaan kaikille. Ei mulla olisi mitään ongelmaa.

Vierailija
19/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies ei näe asiassa mitään ongelmaa, minua kyllä haittaa ja harmittaa. Alunperin oli tarkoitus lähteä reissuun kolmestaan. Mies,minä ja meidän 1,5-vuotias. Miehellä on myös varhaiskypsä 11-vuotias tyttö, joka kulkee pikkuhoususillaan ja rintaliiveissään isänsä luona ollessaan. On mieleltään ihan lapsi, vaikka on varmaan isommat tissitkin kuin mulla. Mies ei näe tilanteessa mitään outoa.

kun voi lukea tämän ap:n todellisen ongelman. Eihän kyse ole pojasta! " MINUA kyllä haittaa ja harmittaa, meidän piti lähteä reissuun MEIDÄN perheen kanssa mihin mieheni lapset eivät kuulu." Niin. Ja mikähän se ongelma olikaan? Ap, kasva jooko aikuiseksi! Asenteesi loistaa kilometrin päähän ja se on oksettavaa luettavaa. Muistathan opettaa sitten myös omaa lastasi siveelliseen käytökseen kun hän on 11v?! Ellei sitten miehesi ole jo sitä ennen perustanut uutta perhettä mihin lapsesi ei enää kuulu...

Vierailija
20/40 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää telttailla, mökkeillä, veneillä, jos näissä paikoissa ei ole järjestää teinille/teineille omia makuutiloja?

Ei hyvää päivää taas tätä kyökkipsykologian tasoa...

Vierailija:

Nuorilla on murrosiässä herkkä seksuaalisen kehityksen vaihe, jossa aiemmin pelkästään vanhempiin kohdistunut kiintymys tulee oppia kohdistamaan samanikäiseen, eri sukupuolta olevaan ihmiseen. Tämä kehitys voi helposti vinoutua. Siihen kuuluu lähes aina eristäytyminen omista vanhemmista ja häveliäisyys, joka mm. estää menemästä toista sukupuolta olevan vanhemman kanssa saunaan. Nuoret myös lakkaavat menemästä vanhempien makuuhuoneeseen samalla luontevuudella kuin aiemmin.

Tähän vaiheeseen liittyy sen ajatuksen kieltäminen, että omat vanhemmat voisivat olla seksuaalisesti aktiivisia. Ajatus vanhempien seksistä on yäk yäk, sillä seksi kuuluu vain nuorille.

Tuon ikäinen nuori ei takuuvarmasti halua nukkua vanhempiensa kanssa samassa huoneessa, ja vielä vähemmän hän haluaa nukkua isänsä/äitinsä ja äiti/isäpuolen kanssa. Vanhempipuolen olemassaolo todistaa nuorelle, että seksiä voi olla isällä/äidillä muutakin varten kuin jotta hän itse olilsi olemassa, ja se ajatus on hankala.

Me varaamme hotellista aina sviitin, jossa voidaan sijata nuorelle peti olohuoneeseen.