Työmatkan pituudesta
Kuinka pitkiä työmatkoja ajatte päivässä? Töitä olisi tarjolla yli 100 km:n päässä..mut viitsiikö päivittäin tollaisen matkan autossa istua?
Kommentit (9)
töissä, matkaa 70 km. Minulle se alkaisi olla maksimi. Paljonko sinulla menisi aikaa/matka? Onko hyvät yhteydet?
Asun Helsingissä ja käytän busseja. Tuo tuntuu pitkältä ajalta, kun siihen lisää vielä lasten viemisen ja hakemisen.
Tuo 100 km riippuu siitä, miten helpot kulkuyhteydet ja voiko käyttää kimppakyytiä, että ei tarvitse liikkua yksin.
Hyvällä kelillä 100 rajoituksella matkaan menisi 1,5 h / suunta. Talvikelillä sitten vähän kauemmin. Onhan 3 tuntia päivässä työmatkaan aika paljon.
jos matkan voi esim kulkea junassa voisin harkita (työmatkan voi käyttää lukemiseen tms). Itse kuljin julkisilla 1,5h suuntaansa työmatkaa puolisen vuotta ja sitten kyllästyin ja vaihdoin työpaikkaa... Nyt työmatkan kesto 30min suuntaansa ja on mielestäni kaupungissa asuvalle aika ideaali aika.
kehä ykköstä ja turun motaria (pahimmat ruuhkat varmaan) mutta veroja ei tarvi maksaa kun 10-15% ja parempaa palkkaa en saa omalta paikkakunnalta et ainaki 30km päähän täytyiski lähteä...
on mun mielipide.
Viime vuonna näihin aikoihin ajelin pari kk 65 km suuntaansa työmatkoja, aikaa meni n. tunti, ja sitten kypsähdin ja lopetin ne hommat.
Bensoihinkin meni kuukaudessa rahaa vaikka kuinka ja paljon.
Tällä hetkellä työmatkaa on 30 km ja se on ihan kohtuullista.
Ja huonot kelit talvella, en ajaisi itse moista matkaa.
Minusta sekin tuntuu kauhean pitkältä:) Asutaan Tampereella.
Ei nyt ihan nurkan takana muttei mikään mieletön matka.