Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen jo toistamiseen yllättäen raskaana. Taas kaikki mietittävä uusiksi.

Vierailija
05.12.2007 |

Pärjätäänköhän mini äp-rahalla? Viimeksi sentään olin ollut töissä ennen raskautta. Asunnonkin osto lykkääntyy, ehkä säästöt riittäisivät juuri ja juuri aso-maksuun. Juuri alkoivat olla opinnot loppusuoralla ja mun oli tarkoitus päästä ekan kerran esikoisen syntymisen jälkeen tienaamaan. Miten mä voin aina tulla ehkäisystä huolimatta raskaaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hormonikierukka, sen pitäisi olla varmin ehkäisykeino selibaatin jälkeen.

Mutta itse asiaan: ehkä tällä on joku syvempi tarkoitus, että hän(kin) haluaa syntyä juuri teidän perheeseenne :) Arkiasiat sumpliintuvat kyllä, ei hätää. Nyt vain nauttimaan tästä shokeeraavasta yllätyksestä, kaikella on tarkoituksensa!

Vierailija
2/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alle 3v niin saat saman ä-rahan uudestakin tulokkaasta.

ja huolehtikaa ehkäisystä hyvät ihmiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän asiat taas jotenkin järjesty, lopultahan uusi, suloinen perheenjäsen on aika ihana yllätys kuitenkin! Ja se vauva-aikakin on tosi lyhyt, ei muuta kuin pää pystyyn mahan jatkoksi :)

Vierailija
4/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan toisinaan voi oikeinkin käytettyinä pettää. Nimimerkillä myös kokemusta aiheesta.

Sinun on ap vaan luotettava siihen, että elämä kantaa jollain konstilla. Siis jos sen lapsen haluat pitää. Mutta kyllä uskon, että teistä löytyy voimavaroja ja tahtoa selvitä. Ne muut asiat toteutuvat sitten sitäkin hienompina myöhemmin, kun niitä on joutunut vähän pidempään odottamaan.

Niin ja onnittelut

Vierailija
5/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä käytettiin ennen esikoista kondomia (oltiin seurusteltu vasta lyhyt aika). Nyt olivat pillerit käytössä ja ihan säännöllisesti olen muistanut niitä ottaa.

Toisesta lapsesta oltiin kyllä puhuttu, mutta tarkoitus oli saada elämä vähän parempaan järjestykseen ennen sitä.

ap

Vierailija
6/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin 2 pillerilasta. Eivät vissiin pillerit oikein tehoa muhun=)

Säännöllisesti olin kummallakin kertaa ottanut ettei ole kyseessä unohtunut pilleri.

Me vain ollaan niin hedelmällisiä=)

Vierailija
7/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään hoidoilla kerran. Ja yritetty on, voin vannoa. ;) Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että joku vois tulla ehkäisystä huolimatta raskaaksi, kun itse ei sitten millään, vaikka mitään vikää meistä kummassakaan ei ole tutkimuksissa löytynyt... Mutta näin tää elämä menee.

Vierailija
8/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia missä kukaan ei voi väitellä, paitsi ainii " syntyi neitsyt mariasta...." :D

Vierailija
9/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua osaa niin sapettaa nuo " Ehkäisy on keksitty" ja " Ei riitä, että ehkäisyä käyttää, vaan sitä on myös osattava käyttää oikein" . Käytinhän minä ehkäisyä, ja ihan oikein: otin pillerit joka ilta ennen nukkumaanmenoa puolen tunnin tarkkuudella (vaikka ohjeissa lukee, että 12 h heittokin saisi olla, eikä ehkäisyteho kärsi) ja kierukkaa en ainakaan ole itse voinut asettaa toimintakyvyttömäksi. Toiset vaan lisääntyy helpommin kuin toiset, minkäs teet.

Vierailija
10/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näille pahimmille " tietäjille" käy itselleekin niin että tulevat OIKEIN KÄYTETYSTÄ EHKÄISYSTÄ HUOLIMATTA raskaiksi niin jospas oppisivat sitten hekin että se todellakin on mahdollista!!

t. oikein ehkäisyä käyttänyt, silti raskaana oleva nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi