Taas yh valitusta... Onko mitään toivoa...
Tapasin aiemmin syksyllä kivan miehen ja aloimme tapailla. Tapaamiset menivät hyvin, mies oli kiinnostunut, laittoi ruokaa, toi kukkia ja suklaata. Lähetteli väliaikoina ihania viestejä että ajattelee minua ja pitää minua kauniina ja fiksuna naisena...
Mies jo liki 40v, asunut ulkomailla ja tehnyt uraa. Sanoo sen syyksi ettei ole ehtinyt perustaa perhettä. On seurustellut pariin otteeseen usean vuoden, enimmäkseen etäsuhteessa. Sanoo, että haluaisi lapsia ja perheen, MUTTA ei tee mitään asian suhteen... Toki olen vähän malttamaton, olemme tapailleet vasta 4kk, mutta ilmeisesti se perheen perustaminen ei tule kyseeseen minun kanssani...
Epäilen että käy ulkona aika paljon kun on Englannissa (ei vastaa puhelimeen, aloittaa työt iltapäivällä jne.). Haluaa puhua kanssani naisystävistään. Ensin ajattelin että haluaa olla rehellinen mutta nyt olen alkanut ihmetellä miksi niistä haluaa puhua..
En ole oikein uskaltanut kysyä suunnitelmista mutta eiköhän sen aika ole nyt. Itseäni mietityttää mahtaako enää tässä iässä sellaista miestä löytääkään joka vielä lapsia haluaisi.. Itse olen jo 35v, joten kiire alkaa olla. Nyt ei kannata älähtää ettei niitä lapsia tehdä niin vaan, tiedän.
Kommentit (22)
40 vuotias sinkku ei todellakaan ole välttämättä itsekäs. Ja 4kk riittää monille ihan jo naimisiin menoon. Vanhempana tietää jo paremmin mitä haluaa ja kun tapaa itselleen oikean ihmisen kyllä sen jo muutamassa kuukaudessa tietää jollei nopeamminkin.
Kaikki ei vaan tapaa tuon tuosta mahdollisia puolisoehdokkaita. Naimissa olevat vain tuntuvat aina kuvittelevan että joku on vuodesta toiseen sinkkuna vain itsekkäistä syistä tms
aika epätoivoinen olet kun jo 4 kk jlk tuollaista mietit. Oletko ajatellut että tuon ikäinen sinkku (40v) on aika itsekäs ja hyväksyykö lapsesi? Mitä lapsesi ovat hänestä mieltä? Vaikutat epätoivoiselta joka haluaa miehen ja lapsen välittämättä aikaisempien lasten tunteista saatika todellisesta rakkaudesta.