Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Karhuvaara on ihanan aito ihminen ja juontaja, varmaan mutkaton ja mukava kaikille.

Vierailija
05.12.2007 |

Ihanaa, kun sillä joskus menee vähän yli ja se jammaa tai innostuu jostain ihan hirveästi. Ei me tarvita semmoisia kivikasvoja, vaan hassuja ja höpsöjä oikeita ihmisiä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo pallinaama tunkee itsensä joka lähetykseen. Haastattelee vieraita, mutta vastailee itse esittämiinsä kysymyksiin kaikkitietävän lässyttäjän elkein. Aargh! Jäisi vaikka jo varhaiseläkkeelle, ällöttää.

Vierailija
2/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun se tuntuu saavan koko ajan jotain tunnustuksia...Musta se vaan on maailman ärsyttävin persoona tv:ssä. Mä en varmaan pystyis tekee sen kanssa töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi pönkätä itseään ruutuun niin paljon kuin sielu sietää. Tuntuu, että se on nykyään KOKO ajan aamutv:ssa esillä, jossain vaiheessa oli vain parina päivässä viikossa.

Vaihtuu kanava yleensä äkkiä ylen puolelle (vaikka sielläkin toimittajat vähän, öh, seipäännielleitä), kun herra Karhuvaara pääsee lässytyksessään vauhtiin kunnolla.

Vierailija
4/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla ärsyttävämpää tyyppiä kuin karhuvaara ??? Ei voi. Ukko on tungettu aivan liian pieniin vaatteisiin ja on just sen näköinen ilma loppuisi. Takki on niin piukeena päällä....*oksennus*

Juuri karhuvaaran takia en voi katsoa 3 aamutelkkaria.

Vierailija
5/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin jo, etten ymmärrä tv-persoonista mitään, kun Karhuvaara sai jonkun kunniamaininnan ja mun mielestä se on siis tosi syvältä. En olekaan ainoa, jee...

Ei voi olla ärsyttävämpää tyyppiä. Haastattelussa sillä on selkeä oma mielipide asiasta, jonka se sitten vängällä yrittää saada ulos myös haastateltavan suusta. Ihan selvästi se yrittää saada haasteltavan kiemurtelemaan paikallaan ja ahdistaa sen nurkkaan.

Ilmeet on karseet, vaatteet on pienet, vitsit on älyvapaita. Kuinka se on voinut saada jonkun palkinnon. Haloo!!!

Vierailija
6/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen joka oli tänä aamuna kaverina se on ällöttävä ja sietämätön tyyppi.

Makuja on monia joku tykkää toisesta kuin toinen.

Ykkösellä ne juontajat ovat seipäännielleitä niin kuin joku hyvin kuvasi, kuivakkaan rapeita yliasiallisia.

Vierailija
7/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ällöttää muitakin lähipiirissäni, en taida itse asiassa tuntea ketään, kuka sitä voisi sietää.

Vierailija
8/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne häntä sen kummemmin, kun kerran olen ollut Huomenta Suomessa vieraana.

Vierailija
9/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut meiliäkin mtv:lle että laittavat ukon jo eläkkeelle.

Lare tunkee haastateltavien suuhun jo sanatkin valmiiksi eikä anna edes kunnolla vastata kun sössöttää jo päälle.

Karhuvaaran vaatteet ovat järkyttävän pienet, katsokaa varsinkin pikkutakkia hauisten kohdalta. ...*oksennus* Rotsi meinaa ihan just ratketa ompeleista. Ja Karhuvaaran ihmeet ovat jotenkin oksettavat myös, aina se sama hikinen ja kiiltävä naama.

Vierailija
10/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää räjähtää!

Vierailija
11/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin ne kaikki muut aamutoimittajat ovat kadonneet? Karhuvaara loksuttamassa joka aamu sen hassutukkaisen ja -naamaisen vaalean mimmin kanssa. Muut hakeutuneet vissiin eri tehtäviin, " yllättävää" .:)

Vierailija
12/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin katsoa kolmosen aamutelkkari jos Karhuvaaraan ei näkyisi...

Vierailija
13/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman kartalta.

Vierailija
14/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lartsa vois vetää yksin koko shown uutisista (kommentoituna) Ruokalaan! ♥

Vierailija
15/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa melkein poikkeuksetta Karhuvaara on enimmän osaa äänessä aiheesta riippumatta.

Vierailija
16/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just toi eikö niin ja se mumina. Sillä on aina ne samat jutut, voi melkein arvata mitä se sanoo seuraavaks.

Vierailija
17/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ykkösinhokki puhtaasti tällä hetkellä tv-persoonista. Eikö sille voitaisi järjestää jotain ihan ikiomaa puheohjelmaa, jota voitaisiin esittää vaikka jonkun tv-chatin tai -kilpailun tilalla?

Vierailija
18/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tärkeilevä limanuljaska josta oikeen huokuu sellainen huonosti kätketty asenne, että on kuitenkin oikeassa ja hiukan ylempänä kuin muut ihmiset. Voin hyvin kuvitella että se saattaisi joskus lyödä vaimoaan. Jotenkin vaan tulee sellaisia tuntemuksia siitä ukkelista.

Vierailija
19/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne juuri ovat mun mielestä sitä ärsyttävintä tyyppiä.

Vierailija
20/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja voin kertoa että aika limanuljaska on.. mielistelijä...itseään täynnä... Monet kekkerit ja juhlat koettu missä Lauri vetää shown itselleen.. huomion kipeä....itserakas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän