Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua suututtaa! Mies oli laittanut lapselle aivan jarkyttvat vaatteet paalle kerhokuvaukseen, vaikka ma olin silittanyt ja laittanut vaatteet valmiiksi tuolille!

Vierailija
05.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsilla on ainakin oma tahto jo vaatteiden suhteen. Ja hyvä onkin, että oppivat hoitamaan asioitaan.

Vierailija
2/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vanhemmat eivät ole vakaita ja tarjoa rajoja, on hyvin vahingollista lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mun mielestä sun elämässä on asiat aika hyvin. On lapsi(a), on mies ja on tuollaiset pienet murheet kuten kamalat kerhokuteet. Onnea!

Vierailija
4/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli siis mun mielestä sun elämässä on asiat aika hyvin. On lapsi(a), on mies ja on tuollaiset pienet murheet kuten kamalat kerhokuteet. Onnea!

Kyse nyt kuitenkin oli kuvauksesta. Ne kuvathan säilytetään vuosikymmeniä. Ainakin vanhempieni luona on edelleen hellyyttäviä kerhoaikana otettuja kuvia ja se oli 70-luvulla. Siellä me istuttiin rivissä punaisissa toppahousuissa.

Vierailija
5/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ei ole noin tärkeät edes mihinkään kerhokuviin. Relax! Tuo on juuri oikea asia, josta lapset voivat alkaa kasvattamaan omaa päätöksentekoaan ja itsetuntoaan. Varsinkin poikia pitäisi kannustaa itsetunnon kohentamiseen antamalla heidän päättää ja sitten kehutaan, jos onnistui päätöksessään. Itseluottamus lisääntyy roimasti.

2

Vierailija
6/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on otettu synnärillä?

Siis äiti on synnyttänyt, isä on hakenut esikoisen kotoa äitiä ja uutta veljeä katsomaan.. Ja sillä isommalla on päällä sinikeltainen ruutupaita, punaruskeat raitahousut sekä oranssipilkulliset sukat.

Hauska bongata kavereiden valokuvista näitä.. Ne kun on enemmän sääntö kuin poikkeus :)

Vierailija
7/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nätisti penkillä ja just noi toppahousut jalassa =)))) sellaset punaiset tytöillä ja tummansiniset pojilla...

Vierailija
8/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tulee ja kuvia menee, pienet on murheet.

Vierailija
9/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten laittanut edellispäivän tahraiset ja ryppyiset vaatteet lapselle. Vähän kyllä veetutti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän