No niin :) Kaikki hoitajat, muistetaanpa nyt tulla seuraavat
pari kuukautta tekemään ne tuhannet aloitukset ja hurraahuudot palkankorotuksillemme:) Mä niin odotin tätä hetkeä, että saan haistattaa pitkät paskat tälle koko av:n ämmälaumalle:) Mä oon ollu NIIN vihainen nämä kuukaudet, kun oon lukenut täällä tietämättömien idioottien leukojen louskuntaa. Mitä nyt sanotte, kun niiiiiin suuressa viisaudessanne olitte niiiiin varmoja, että rahaa ei tipu :) 22-28%, tuo jo tuntuu jossakin, vaikkei vedäkkään vertoja Ruotsin ja Norjan palkkoihin. Ihmeen vähäksi on käyneet tämän päivän aikana hoitaja aiheiset aloitukset...AV-raati miettii ilmeisesti jo seuraavaa joukko-räkytys aihetta...
Kommentit (12)
Se kaikki palkankorotus otetaan meidän muiden selkänahasta pois. Verot nousee, terveydenhuollon maksut nousevat, koulujen ja päivähoidon resurssit laskevat säästöjen myötä jne. Kiitos Tehy ja sairaanhoitajien ylisuuret korotukset. Täytyy hoitajien nyt sitten palvella hymyillen pitkään ja iloisesti! Tämän muistan vielä pitkään!
Paskempi juttu kylläkin, että se pakkolaki ehdittiin säätää! Se tekee työtaistelut esim. muilla korkeasti koulutettujen matalapalkka-aloilla mahdottomiksi :-(
Hengenriistäjät, itsekkäät paskat. Toivottavasti työyhteisönne pysyy yhtä paskana kuin se on tähän astikin ollut.
LUUSERIT.
Ihan oikea ajankohta tuolla pakkolaille. Eipä pääse muut vaatimaan liikoja kun nyt on saatu teidät pois kuopasta.
Vierailija:
Hengenriistäjät, itsekkäät paskat. Toivottavasti työyhteisönne pysyy yhtä paskana kuin se on tähän astikin ollut.LUUSERIT.
Ei olisi kantti kestänyt heillä saavuttaa tätä sopimusta! Jokaisella liitolla on ollut mahdollisuus saada omilleen kunnon korotukset, mutta muilla ei kestänyt kantti..
Ja me ei olla nyt kyllä luusereita, päinvastoin! Luusereita ovat kitisevät av-mammat, opettajat, lto:t ja muut laiskurit, jotka ei laita tikkua ristiin vaan valittavat täällä!
Kustannusvaikutuksiltaan muun kunta-alan sopimuksen kaltainen.
Vierailija:
Hengenriistäjät, itsekkäät paskat. Toivottavasti työyhteisönne pysyy yhtä paskana kuin se on tähän astikin ollut.LUUSERIT.
Kuinka monta kuoli? Sä tarvitset kipeästi hoitoa, joten en louskuttaisi tuolla tavalla leukojani jos olisin sinä.
Vierailija:
Ihan oikea ajankohta tuolla pakkolaille. Eipä pääse muut vaatimaan liikoja kun nyt on saatu teidät pois kuopasta.
Voi, kyllä me hoitajat ymmärretään, että sua ottaa päähän, kun muut saa, sinä et :D. Tiedätkö, että meitä ei haittaa sitten YHTÄÄN mitä meistä ajattelet. Kaikessa rauhassa halveksi meitä vain, eiköhän se nöyryys löydy sinultakin, kun oikeasti apua tarvitset...
Olen niiiiiiiin odottanut tätä hetkeä, kun katkerat av-mammat joutuvat nielemään typerät ja mistään tietämättömät kommenttinsa!