Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa saikahdinko viime yona! :/ Herasin keskella yota ja huomasin, etta miehen kasi oli kyynarpaasta alaspain PYSTYSSA, siis sojotti suoraan kohti kattoa! Ei siina viela

Vierailija
04.12.2007 |

mitään - mies saattaa muutenkin touhuilla kaikenlaista öisin, esim. istua unissaan. Päätin asetella hänen kätensä parempaan asentoon.

Kun tartuin ranteeseen, käsi oli jääkylmä ja ihan tönkkö! Yritin siirtää kättä, mutta se jökötti tiukaasti paikoillaan... Hiemanko meni kylmät väreet...:// Lopulta mies liikahti ja laski kätensäkin alas...

huh huh

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä kun heräsin ja miehelläni oli penis pystyssä, enkä saanut laskeutumaan vaikka kuinka väänsin. Ukko aamulla valitti että pissatessa sattuu, oli meikeläisellä naama ihan punainen.

Vierailija
2/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hauska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan oo tosissas!

Vierailija
4/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa olisin hypänny päälle ja ratsastanu maaliin, kyllä se siitä olis laskenu...

Vierailija
5/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitoksella selvisi, että äitini olikin jostain syystä ollut haalarin sisällä ja olin tappanut hänet. Olin lohduttoman surullinen ja epätoivoinen ja ajattelin vain, miten saisin tapahtuneen peruttua. Kun heräsin ja katsoin minuun selin nukkuvaa miestäni, näin äitini käden kurkottavan hänen takaansa kohti kuin apua pyytäen. Minun piti ummistaa monta kertaa silmiä, että tuo näky katosi. Jotenkin jäi karmiva olo. Olen kyllä puhunut tänään äitini kanssa ja kaikki on onneksi kunnossa.