Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten tapaamisista

Vierailija
04.12.2007 |

tilanne on seuraava minulla on kohta 7-vuotias tyttö erosimme tytön isän kanssa kun tyttö oli muutaman kuukauden ikäinen. Isä on tavannut lasta muutaman kerran tuon 7 vuoden aikana viimeksi helmikuussa nyt hän vaatii taas tavata lasta valvotusti valvomattomat tapaamiset ei tule kuuloonkaan. Tyttö ei halua mennä tapaamiselle mitä teen pitääkö mun pakottaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tapaaminen on valvottu niin eihän tytölle ole haittaa mennä.

Tuonikäiset (esim. mieheni lapset ed. avioliitosta) usein eivät tykkää muutoksista, ja hänelle outo tilanne kun ovat tavanneet niin harvoin. Vastahakoisuus voi johtua vain siitä. Ellei sitten mies selkeästi jotenkin pelottava.

Voisi helpottaa kaikkien elämää jos voisit suostutella tytön ja kaikki näkisivät miten tapaaminen menee.

Ettei mene sinun piikkiin että estät tapaamista.

Vierailija
2/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lapsen ajatukset lastenvalvojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerro lapsen ajatukset lastenvalvojalle.

Jos et ole yhteydessä lastenvalvojaan ennen seuraavaa tapaamista, niin suostuttele tyttö menemään! Sitten ota yhteyttä lastenvalvojaan ja kysy mitä voisit tehdä.

Vierailija
4/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika on 5 tuntia kerrallaan. olen puhunut asiasta sosiaalityöntekijän kanssa mut ei ne tee mitään

Vierailija
5/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet pysty estämään tapaamisia muuten kuin että isä ei itse halua tavata. lapsen isä voi hakea oikeudelta päätöksen valvottuihin tapaamisiin. Ellet päästä niihin niin sut voidaan jopa pidättää....olen törmännyt sellaiseen tapaukseen että isä oli käyttänyt kahta tytärtään hyväksi ja silti sai tavata heitä valvotuissa olosuhteissa ja äiti ei voinut asialle mitään, lapset eivät olisi halunneet tavata isäänsä, mutta lastensuojeluviranomaiset veivät heidät väkisin tapaamaan isää......eli mun mielestä lastensuojeluvalvojat eivät ole aina " lastensuojeluvalvojia" ....siinä ei auttanut lasten itkut...surullista että meidän omassa yhteiskunnassa tapahtuu näin...

Vierailija
6/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös ihan kuvottavan tapauksen, jossa lapsen isä on nisti, ja oli vuosia poissa lapsen kuvioista. Sitten keksi taas että haluaakin nähdä tytärtään, ja mitäs siinä, TOTTA KAI isukilla on oikeus tulla ja mennä lapsensa elämässä kuten tahtoo. Viis lapsen tunteista.

Tämä isukki sitten ilmestyi tapaamisiin aivan sekaisin, toi kouluikäiselle lapselle " lahjaksi" jonkin kirpparilta pöllityn helistimen jne. Kiva siinä sitten kun lapsi itkee äidilleen, ettei halua nähdä sitä outoa pelottavaa miestä sanoa, että kyllä sun vaan on pakko.

No onneksi tämä asia meni lopulta niin, että äiti vei asian oikeuteen, ja oikeus määräsi, ei tietenkään niin, että isä ei saiisi tavata lasta, mutta kuitenkin niin, että isä saa tavata lastaan valvotuissa olosuhteissa, ja ISÄN täytyy järjestää nuo tapaamiset. No eipähän siitä ressukasta onneksi ole ollut siihen. Joten rauhassa ovat saaneet elää. Ja onneksi lapsi alkaa kohta olla jo niin iso, että saa jo itse päättää tahtooko tavata isäänsä vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän