Tilaatko joululahjat vai lähdetkö ostoshelvettiin
niitä tungokseen metsästämään? Itse ajatteli tilata. Saa rauhassa selata. Lastenlapsille lähinnä.
Kommentit (12)
Molemmat. Nautin käydä jouluostoksilla mutta valitettavasti kaikkea ei saa kaupoista joten pakko tilata netistä.
En ole ostanut joululahjoja enää vuosikausiin. Lähipiirin yhteinen päätös on pitänyt, ja joulustressi hävinnyt.
Ei tartte kun ostelin ne jo kesällä kun kiertelin Euroopassa
Suurimmaksi osaksi joululahjat ja tuliaiset on jo ostettu. Ja joulukortit. En tartte enää muuta kun suklaarasian Äidille ja kukat kans, se on siinä. Kuka idi ootti oottaa viime tippaan?
En vietä joulua. Säästän aikaa, vaivaa ja rahani.
Olen jo ison osan tilannut. Ostan sitä mukaa, kun näen jotakin sopivaa. Viime tipassa kun joutuu ostamaan, tulee helposti epäonnistuneita paniikkiostoksia.
Löysin Temusta kivoja joululahjoja
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsiäisen loma jo tilattu?
Ei, mutta toukokuun on.
Vierailija kirjoitti:
Löysin Temusta kivoja joululahjoja
Kiva että tilaat niitä myrkyllisiä tuotteita Suomeen ja saat Suomen talouden nousuun, eiku... Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
Teineille vaan yhdet lahjat, koska olemme matkoilla. Kaksi elossa olevaa lasten isovanhempaa saa lahjan myös. Muille ei hankita lahjoja. Joulutervehdys riittää hyvin.
En lähde, viime vuonna sain oikean paniikkikohtauksen joulukaupoilla. Lapsille olen hankkinut yhteisen lahjan ja miehelle korun, enempää ei tarvitse.