Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~Valmiiksi lapsettomat~~~~ joulukuuhun

03.12.2007 |

Näinkö hiljaista täällä on? En löytänyt uutta pinoa, joten aloitin meille sellasen... Miten menee? Tuun kertomaan omat kuulumiset jossain vaiheessa, tänään, jos jaksan, mutta viimestään huomenna. Ja teen meille sen esittelypinkan...

-S-

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelle lohdutuksen sanoja, tiedän tunteen joka tunkee väkisinkin ajatuksiin, mitä jos ei.. Mulla on ollut kautta historian aina silloin tällöin yhdyntäkipuja, luultavimmin johtuu ohuen ohuesta limiksestäni, samoin oviksen aikaa verenvuotoa, kesäkuussa, jolloin plussasin, viimeksi ja kysyin gyneltä, ei osannut varmaksi sanoa, epäili kohdunsuun olevan ahkerasta pupuilusta hellänä, mutta sanoi ettei sillä ole vaikutusta raskautumiseen, niinkuin ei sitten ollutkaan, mutta säikäyttää noi vuodot aina, kun mulla ei mitään tuhruttelua oo koskaan ollut, päinvastoin.

Mimskelille jouluntoivotukset, mukavaa ja rauhallista joulua sekä kiitos sanoistasi ja ajatuksistasi. Kyllä mä oon ainakin aika lailla eri ihminen kuin 10v. sitten kun pcosta sain kuulla, pettymyksiä kun on matkan varrella tullut lukemattomia, on ollut pakko katsoa tätä lapsettomuuttamme silmiin, kyllä, pidän itseäni edelleen ja tulevaisuudessakin lapsettomana, vaikka joku siitä on varmaan eri mieltä, mutta se on osa minääni ja nämä ihanat muksummekaan ei ole saaneet sitä pois minuudestani. Perusluonteeseeni kun kuuluu välillä? yli-intoisuus, haaveilu ja unelmointi osana arkipäivää niin etenkin viime vuosina on saanut eräänkin kerran tippua korkeelta ja kovaa. Jos ja toivottavasti kun plussan saan, niin siinäkin on se pelko tuulimunan jälkeen, että mitä jos..siis pco on tehnyt minusta äärimmäisen varovaisen ja pessimistin, sehän ei koskaan pety.

Jennu: Mitkä kp:t sulla on nyt menossa? Onko muita oireita kuin turvotus? Aiotko testata? Milloin?

ON: Mulla kans mieletön turvotus päällä, saan kyllä syyttää vaan itseäni, oon viime päivinä lipsunut dieetistäni, syönyt sokrua ja hiilareita :/ Lämmöt on hienosti nousseet, palelee ja väsyttää, kaikki on taas niinkuin pitäiskin mutta sehän ei mun tapauksessa kerro valitettavasti vielä mitään, kymmenen päivää on jouluun ja testaukseen, muksut odottaa joulupukkia, äiti testausta ja etenkin syytä testin tekemiseen ;o)

Illan jatkoa ja mukavaa viikonloppua kaikille!

-poco-

Vierailija
22/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on, muitakin oireita tissit kipeinä ja välillä tulee sellasia pahanolon-aaltoja+ alamaha nipistelyt (limaisuutta). Kp:t taitaa olla lähempänä 70: tä ku 60:ä.. :o :( .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ihania tekstejä oli tänne ilmestynyt sitten viime näkemän! :) Kiitoksia onnentoivotuksista. Nyt on kihlajaiset vietetty ja ovistestit ja vauvapuuhat nyt lomalaisella menossa...

Kyllä se lapsettomuus muuttaa koko persoonaa. Sitä ei enää osaa suhtautua mihinkään kovin kevyesti. Toisaalta semmonen toivo ja sitkeys on niin lujassa että varmaan sitä oppii olemaan pienestäkin onnellinen ja ei ihan äkkiä hajoa muissakaan vaikeuksissa. On turnauskestävyyttä.

Täällä tosiaan oon netin ulottumattomissa (nytkin monen kilsan päässä kirjastonetissä...) ja musta ei ehkä kovin kehittäviä viestejä kuulu ennen loppiaista, mutta kertoilkaa ihmeessä, lukemassa käyn teitä ainakin!

Täällä vaikuttais kierto ihan hyvältä ja kerrankin saan mitattua lämmöt ja tehtyä testit säntillisesti. Toivotaan plussaa nyt kun stressikin on lauennut!

Vauvakasta joulua kaikille, toivottavasti lahjoista parhain putkahtaa moneen kotiin!

<3 Ainokki

Vierailija
24/35 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytänyt haikara lahjoineen meille. Täti tuli siis. Noh,sanoinkin miehelle että Nyt mun täytyy saada miettiä asioita, koska tämä on kysynyt niin paljon voimia etten taida enää jaksaa. Ei minulla ole muuta keinoa ilmaista pahaa oloani kun miettimällä asioita. Vaikka tiesinkin,että näin tässä käy niin itkut tuli silti ja tuntu kun sydän revittäs rinnasta irti. Minun täytyy toipua tästä nyt joten elkää ihmetelkö jos minua ei täällä näy.

Toivon parempaa onnea muille! Toivottavasti saatte mieluisen joululahjan.

Vierailija
25/35 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voimia sinne. Itsekin olen halunnut pitää vähän taukoa tässä hommassa. Olen luullut ovuloivani, mutta en ole saanut ovistestiin positiivista tulosta vielä kertaakaan tämän kierron aikana, kp on nyt kyllä vasta 12 mutta ei edes haaleaa viivaa ole tullut. JOtenkin tuntuu että jätän tikuttelun nyt kesken. ei vaan jaksa.

Näin yks yö todella todentuntuista unta, olin raskaana ja sain pojan. Unessa olin selvästi synnärillä ja pääsin pojan kanssa kotiin. Yleensä unessa paikat ovat outoja mutta siinä unessa olin selvästi kotonani ja uni eteni loogisesti, eikä hypellyt asiasta toiseen. MIes istui keittiön pöydän ääressä kahvilla, minä kantelin vauvaa ja pusuttelin sitä. Välillä annoin vauvan miehen syliin, että sain tehtyä muuta. Herätessäni purskahdin itkuun, se uni oli niin todentuntuinen, muistan jopa sen vauvan kassvonpiirteet ja miltä se näytti. Mietin sitä monta päivää ja tuntui todella tyhjältä sen jälkeen...

Tässä taas arvuuttelen kierron pituutta, pelkään tätin kurvaavan piakkoin, viimeistään joulupyhinä kylään. Rinnat ovat olleet jo pitkään kipeät, ennen edellisiä menkkoja alkoi. On kyllä siitä hellittänyt, mutta aina välillä alkaa " vihlomaan" ihan yhtäkkiä ja vähän painamisarat ovat koko ajan.

Mahtaa kaikki olla jo joulun vietossa? Minulla se menee töissä, mutta jospa se lohduttaa sitten tilipäivänä;).

Hyvää joulua kaikille, parempia tuulia ensi vuodelle.

Vierailija
26/35 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tämä yövuoro tekemään tehtävänsä. Tahtoo kotiin kullan kainaloon nukkumaan

Vierailija
27/35 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis täti meille joulupukin saapunutkaan, joten uskaltauduin testaamaan tänään..clearbluella plussa, olo on hämmentynyt, melkein paniikki, meneekö kaikki nyt hyvin, onko taas tuulimuna jne. Suhtaudumme ukkokullan kanssa aika viilipyttymäisesti plussaan, mulla kaapissa vielä digitaalinen clearblue, vahvistustestin aion tehdä torstai-aamuna. Tunteet vaihtelevat laidasta laitaan, mutta ei auta kuin odotella, toivottavasti pääsen pian ultraan..

Sori tää omanapaisuus..toivon että saan olla vielä joukossanne, mulla ei ole mitään kiirettä tuonne o-puolelle, ei, ennenkuin olen nähnyt ultrassa pienen pavun sykkeineen?!

Jennu: Olen pahoillani, ei lohduta yhtään, mutta hyvä että se täti ilmestyi niin pääsette sitten yrittämään uutta tärppiä, pikaista plussaa toivon sinulle, samoin kuin tietty kaikille muillekkin+++ =)

Leppoisia pyhäpäiviä kaikille ja kunnon ++++puhuri täältä...puuuhhh..

poco kp32/32

Vierailija
28/35 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis lääkäriin meno edessä tuossa vuoden vaihteen jälkeen..Oih, niin paljon olis tehtävää senkin kanssa sitten että haluaisin mielummin sulkea silmäni koko asialta mutta minkäs teet ku oot " maho" . Pelkään oikeastaan sitä,että saadaan tämän PRKLEEN ylipainon takia jotain eriarvoista kohtelua kun normipainoiset lapsettomat. En jaksa kuunnella mitään saarnoja siitä,että " pitäisi pudottaa painoa syystä yksi ja kaksi..ehkä jopa kolme" ! Varsinkin kun on kokemusta nuista " haista-paska" - lääkäreistä niin nyt jo sattuu vielä semmonen paukapää meille niin..Se on sitten itkua ja hammastenkiristystä koko touhu!

Vierailija
29/35 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*bd bd* Toivotaan, että Papu pysyy kyydissä!!

(.) Meillä vaan testaillaan ovista kun ei joulun vuoksi ehditty inssiin.. Saa kattoa kestääkö oviksen tulo jopa ensi viikkoon, jolloin inssi olisikin mahdollinen. Hassua; ensin sitä toivoo, että kroppa olisi nopea ja nyt toivoo, että olisi hidas.

Ja Arimidexillähän meillä tää kierto meni.

Raitis

Vierailija
30/35 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään ollut jotenkin niin vihanen itselleni ja peloilleni, en tajuu miks en voi relata ja vain olla onnellinen tästä plussasta vaan heti alan maalailee peikkoja taustalle..oireita on tullut ihan reippaasti ja kaikki on niinkuin pitääkin, mutta ei mun pitää vaan istuskella kaikenmaailman keskenmenopalstoilla ja arvuutella voisko toi kertoo myös mulle että tääkin on tuulimuna..en tiedä mitä tää oikein on..en nyt näin skitso aiemmin kyllä oo ollut, mutta toisaalta en ollut yhtään keskenmenoakaan kokenut..arghh!! Sanokaa vaan että rouva on hyvä ja lähtee suorinvartaloin lataamoon lepuuttamaan ;o)

Ja tietty se poli on kiinni kaikki välipäivät ja avataan vasta 2.1., joten voi olla et jos siellä on ruuhkaa, niinkuin tammikuussa voi hyvinkin olla, niin joudun oottaa ultraa jopa rv8 saakka..no, siinä tapauksessa kyllä marssin siinä välissä jo yksityiselle..

Onneksi ukon kanssa lähetään reissuun kahdestaan jos pystyisin ees pari päivää relaamaan..Anteeksi tää omanapaisuus...

OIKEIN RIEMUKASTA VUODENVAIHDETTA SEKÄ ONNEA (JA PLUSSIA) VUODELLE 2008 TEILLE KAIKILLE!

t.poco

Vierailija
31/35 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyneet jouluntoivotukset kaikille ja oikein ihanaa uutta vuotta!

poco aloitti plussapuhurin johon minäkin, uskomatonta mutta totta, liityn mukaan. Meille tuli eilen aamulla plussa, myöhästynyt joululahja. Taidetaan pocon kanssa mennä sitten samoissa, hehe.

Toivon että mahdollisimman moni liittyy mukaamme plussailemaan. Ja toivon että tämä meidän kirppu pysyisi matkassa, pelko on jotain aivan kauheeta. Olen lähes varma että on tuulimuna kun mahaa koskee ja juilii niin vietävästi.

T: Mimskeli hurjilla lukemilla rv:t 3+5

poco, olisi kiva kirjoitella sinun kanssa, joten jos haluat ottaa yhteyttää niin heitäppä meilillä: mimskeli (at) suomi24 (piste) fi

Vierailija
32/35 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, johan oli mun puhuri kova kun heti tuli kimppaplussanneita =)

Lähdössä ukkokullan kanssa reissuun, mutta mimskelille vielä että laitan meiliä kun palataan reissusta =)

t. poco+papu 5+1

Vierailija
33/35 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia Pocolla ja Mimskelillä! Hirveästi tarrasukkia pikkuisille matkaan, toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Kaikille muille plussapuhureita ja vauvaonnekasta uutta vuotta 2008!

Nelle

Vierailija
34/35 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea poco ja mimskeli!!

Ihana kuulla onnistumistarinoita. Valatte uskoa ja annatte toivoa meille muille. Elkää täysin hylätkö meitä vaan käykää kertoilemassa kuulumisia. Toivottavasti pikkuiset pysyy kyydissä.

ON: Kp oli 24 pv ja menkat alkoi. Ihan hyvä siihen 15 kiertopäivään verrattuna. Parempaan päin menossa. Ovista en vaan pongannut:(, mutta kaikkea ei vissiin voi saada kerralla. Eilen tosiaan alkoi menkat tai tiputtelu, mutta nyt ne jo loppuivat, ennenkuin ehti kunnolla edes alkaakaan. Aamulla ajattelin, että on ensimmäinen kiertopäivä, mutta iltaa kohti vuoto hiipui ja nyt loppui kokonaan. Muutenkaan ei ole yhtään menkka olo. Ei tunnu missään. Ei tuntunut viimeksikään. Ei minulla koskaan ole kauheita menkkakipuja ollut, mutta pari ensimmäistä päivää alamahaa on jomottanut ja ollut turvoksissa ja vähän ennen menkkoja myös, mutta nyt parina kertana ei mitään. Ihmetyttää...

Ja anteeksi sekavat kirjoitukseni, olen jälleen yövuorossa niin järki ei kulje ihan täysillä.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon plussaonnea!

Vierailija
35/35 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti lykkyä odotukseen poco ja Mimskeli! :) Ihanaa tulla pitkästä aikaa nettiin ja näin hyviä uutisia. Itselläni samaa kuin Evellä ja kumppaneilla: läski kyrsii taas ihan kunnolla ja ovistikutukset tuntuu hyödyttävän vain testikauppiasta... Mutta ehkä se lääkärini lupaama lapsettomuuspolilähete on jo postissa KYSiin...

Hyvää loppiaista siskot, palaillaan...!

Plussatuulia!