Vaihtaisitteko miestä vauvakuumeen takia?
Jos miehenne ei halua lisää lapsia vaikka saisi?
Kommentit (44)
mene ja hankkiudu raskaaksi, jos niin haluat. onpahan taas yksi hyvä mies markkinoilla=) Ei ihmissuhteissa voi toimia kiristämällä, vaikka kuinka olisi " yksi elämä" , se on alhaista, häpeä!
mutta ihan oikeasti, mua ainakin säälittää ne lapset, jotka on tänne maailmaan saatettu kumppania huijaamalla tai kiristämällä.
Väistämättä, tavalla tai toisella, heijastuu lapseenkin, että toinen vanhemmista (yleensä isä) ei ole jutussa täysillä mukana.
Lastenhankinta on yhteinen juttu, jossa toista ei mielestäni voi painostaa tai pakottaa, saati huijata.
Syö suhteelta luottamuksen, ja mitäpä tekee suhteella jossa toiseen ei voi luottaa.
No jos yhtään miehen käyttäytymistä osaan analysoida, niin isä rakastaa tätä kiristämällä alulle saatettua lastaan todella syvästi. Ja on todellakin täysillä mukana lapsen hoidossa ja kasvatuksessa. Siksi haluaisinkin toisen lapsen tämän täydellisen isän kanssa. ap
Tee mitä teet, mutta täältä et saa oikeutusta tai tukea tuollaiselle teolle.
Ja kuten joku sanoi, niin tuleepahan taas uusi hyvä sinkkumies markkinoille, kun kuset miestäsi silmään.
PS: Miehet ei muuten ole niin tyhmiä, mitä luulis. Voit jäädä (ja toivottavasti jäät) tekosistasi kiinni.
Vierailija:
No jos yhtään miehen käyttäytymistä osaan analysoida, niin isä rakastaa tätä kiristämällä alulle saatettua lastaan todella syvästi. Ja on todellakin täysillä mukana lapsen hoidossa ja kasvatuksessa. Siksi haluaisinkin toisen lapsen tämän täydellisen isän kanssa. ap
jos kohtelet sitä huonosti. Ja eikös tuollainen käytös ole raukkamaista?
Siellä ne mahot vanhatpiiat huutelee ja sinkkumiehiä markkinoille odottelee. Pitäkää hyvänänne kolmen lapsen isä, jos hänestä luulette vielä jotakin iloa saavanne. Itselle kelpaa siittäjäksi jonkun av-mamman aviomieskin, en ole turhan tarkka. Ja jos lapsensaantikyky on jo todistettu, sitä parempi.
että en ymmärrä sitäkään, että lapsia hankitaan `tuosta vaan`, hetken mielijohteesta, tai juuri vain toisen tahdosta.
Ja sitten itketään ja sätitään ukkoa, kun ei ota osaa lapsen hoitoon, kasvatukseen, elatukseen, ja ukko viipottaa toisaalla, kenties toisten naisten pauloissa.
Voiko kiristämällä lapsen saattaen maailmaan katsoa lasta ja miestä silmiin, ja vakuuttaa olevansa kunnollinen äiti ja vaimo?
Vierailija:
Siellä ne mahot vanhatpiiat huutelee ja sinkkumiehiä markkinoille odottelee. Pitäkää hyvänänne kolmen lapsen isä, jos hänestä luulette vielä jotakin iloa saavanne. Itselle kelpaa siittäjäksi jonkun av-mamman aviomieskin, en ole turhan tarkka. Ja jos lapsensaantikyky on jo todistettu, sitä parempi.
Sitä saat mitä tilaat=)
En halua olla kenenkään vaimo, ainoastaan äiti. Niillä ei ole nykymaailmassa mitään pakollista kytkykauppaa. Lapsia on koko maailmansivu syntynyt yksinäisille naisilla ja naimisissa oleville miehille. Pitäkää se mielessä av-mammat, kun miehenne työmatkalle laitatte. Ja pikkujouluaikahan on mitä parhainta ukkomiesten saalistusaikaa.
ap
miksei vaihda naista, typeryyden vuoksi. .
kun meidän miehellä on joku taso. . ja sinä et sille yllä=)
Olisiko ollut sitten parempi että ap olis kävellyt ulos miehen elämästä ja hankkinut jostain jonku muun miehen lapsensa isäksi. Eikö ole ihan reilua, että kertoi miehelle vaihtoehdot. Mies sai pitää naisensa ja sai vielä lapsen kaupanpäälle.
Ymmärrän, että on suostunut yhteen, mutta ei halua enempää. Olisin sinuna kiitollinen siitä yhdestä ja hyvästä parisuhteesta (jos teill$ nyt muuten on sellainen).
Vierailija:
Olisiko ollut sitten parempi että ap olis kävellyt ulos miehen elämästä ja hankkinut jostain jonku muun miehen lapsensa isäksi. Eikö ole ihan reilua, että kertoi miehelle vaihtoehdot. Mies sai pitää naisensa ja sai vielä lapsen kaupanpäälle.
On sullakin sitten logiikka!
Reiluus tuosta on kaukana!
Nykyään tuntuu, että ihmisille kaikki asiat on vaan kovin arvottomia ja oma napa on se ainut ja oikea ratkaisu kaikkeen ja vaikka minkälaisin seurauksin.
Mä en ikimaailmassa jättäis mun miestä, vaikka se sanois mulle et meidän lapsiluku on nyt täysi ja enempää ei tule. Mulle kuitenkin meidän perhe tällaisenaan tärkein, me rakastetaan toisiamme ja tietenkin lapsiamme, suhde voi hyvin ja silloin kun ei voi hyvin niin teemme kaikkemme että saamme sen taas voimaan hyvin, lapsille tietenkin tärkeää ehjä perhe myös.
En edes voi kuvitella harkitsevani moista asiaa.
Ja yhdenillan jutuissa parhaita ovat naimisissa olevat. Niillä ei yleensä ole tauteja, ovat puutteessa, eivätkä ne perään huutele. Ja jos sattuu lapsi tulemaan, antavat äidin olla rauhassa ja elää omaa elämäänsä lapsen kanssa.
ap
Ehkä se lapsi kaupanpäällle oli kyseenalainen kommentti, mutta silti. Mies sai valita. Epäreilumpaa olisi ollut lähteä ja jättää mies kertomatta miksi lähti.
Minä olisin vaihtanut miehen, jos se ei olis halunnut lapsia. Ehdottomasti.
22, mulla on vaan tämä yksi elämä, enkä aio käyttää sitä jeesusteluun.
ap