Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö joku klamydiasta....

Vierailija
07.11.2008 |

Jos miehellä on klamydia, voiko se tarttua minuun, jos mies antaa minulle suuseksiä? Vai onko se niin, että minä voin saada mieheltä klamydian antaessani hänelle suuseksiä? Entä tarttuuko klamydia suuseksissä, jos mies ei ole lauennut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on tartunta itsellään myös nielussa, voit saada sen myös hänen antaessaan sinulle suuseksiä. Klamydia voi siis olla myös nielussa tai silmässä.

Vierailija
2/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies antaa minulle suuseksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuuko se suutelemalla? Eli kunnon kielereilla esim. miehestä naiseen? Tai jos vaikkapa äidillä on nielussa klamydia, voiko se tarttua lapsiin jos heitä suukottelee suulle?

Vierailija
4/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden vuoksi kipaista kioskille ja ostaa paketti kondomeita ennen kuin alkaa tautisäkin kanssa paneskelemaan?

Vierailija
5/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa vuosikausia!

varmuuden vuoksi kipaista kioskille ja ostaa paketti kondomeita ennen kuin alkaa tautisäkin kanssa paneskelemaan?

Vierailija
6/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kerrottiin, että äidin klamydia voi tarttua lapseen synnytyksessä ja tämä voi ilmetä esim. silmätulehduksena.

Jos lapsi saa klamydian äidiltä synnytyksessä ja sairastaa esim. tuon silmätulehduksen, joka hoidetaan lääkkeillä, jääkö klamydia silti lapsen elimistöön?

Vierailija
7/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi klamydiasta kyselet?

Vierailija
8/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on myös kertalääkityksellä helposti hoidettavissa pois.

Jos epäilyttää varsinkin naisena, että onko sen jostain saanut, ehdottomasti pian lääkäriin. Vaikka se olisi oireeton, aiheuttaa hoitamattomana lapsettomuutta arpeuttamalla kohtua ja munatorvia.

Testissä se näkyy ilman oireitakin.

Vierailija
9/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verestävä ja tulehtunut silmä.

Vierailija
10/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielussa voi olla jos on ottanut suihin sellaiselta jolla klamydia. Silmässä voi olla myös helposti, koska ihminen hieroo silmiään jne, ja on ollut tekemisissä klamydiaa sairastavan kanssa. Olen labrahoitaja ja olen saanut analyyseissä lukuisia klamydioita silmästä. Klamydia tarttuu helposti!

Vierailija
11/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmaan vastata myös tuohon kysymykseen äidin klamydian tarttumisesta lapseen? Eli jos äiti tartuttaa tietämättään klamydian lapseen synnytyksen aikana ja lapsi saa esim. silmätulehduksen, joka hoidetaan tipoilla, niin jääkö klamydia vielä lapsen elimistöön?

Vierailija
12/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoklamydialla ei ole mitään tekemistä sukupuolitautia aiheuttavan klamydian kanssa! Älkää lietsoko tuollaista väärää tietoa.

Vierailija
13/15 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hoidetaan heti, eikä siitä jää mitään ongelmia. Ole huoleti. Toivottavasti nämä klamydia-synnyttäjät hoidetaan heti!

Vierailija
14/15 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tietääkö kukaan että tarttuuko nielussa oleva klamydia pelkästään suutelemalla toista?

Vierailija
15/15 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vuosia hiljakseen, ihan kuten herpesviruskin.