Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kattokaa näitä kaunottaria!!:-(

Vierailija
07.11.2008 |

Kuka oikeesti pitää tällasta naista hyvännäköisenä... Voi elämä!! Kaso siis sivun toiseks alimmainen kuva

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?744612

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseen kestävä nainen. Ja se on Tuuli, hän on ainut joka on söpö myös ilman meikkejä ja juuri heränneenä. Tuo Hennahan on lähinnä vitsi, leuaton suppusuu.. jotain aivan käsittämätöntä. Sitä ei sovi kieltää etteikö hennalla olisi hyvä kroppa (joskin sekin on hieman turvonnut) mutta siis ei helvetti. Se että joku kukkelehtii puolialasti lehdessä ei tee kenestäkään kaunotarta (vrt. J-Tuk) :D

T: M26

Vierailija
2/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kroppa oli Minnalla. Toivottavasti muutkin saa vähän lihaa luitten ympärille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kroppa oli Minnalla. Toivottavasti muutkin saa vähän lihaa luitten ympärille!

Mikä ihmeen ylipainoisten ihannointifetissi täällä AV-mammoilla on? Vai yritättekö omia raskauskilojanne jotenkin kompensoida sillä että kehutte tollasia hiivamahoja?!

Vierailija
4/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töpselikärsä, no okei olisi ihan tavallinen naapurintyttö ilman tuota tukiais-lookia, mutta tämän tyttösen markkinointi "seksikkäänä ja hyvännäköisenä" menee kyllä pahasti yli ymmärrykseni.

Vierailija
5/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ylipainoisten ihannointifetissi täällä AV-mammoilla on? Vai yritättekö omia raskauskilojanne jotenkin kompensoida sillä että kehutte tollasia hiivamahoja?!

Mikä ihmeen älyvapaus täällä AV-mammoilla on, ettei ne tajua erilaisia mieltymyksiä? Vai yritättekö omaa anorektisuuttanne jotenkin kompensoida sillä että kaukutte toisenmallisia?

Vierailija
6/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti pitää tällasta naista hyvännäköisenä... Voi elämä!! Kaso siis sivun toiseks alimmainen kuva/i]

Toinen on ihan lapsi vielä...

Vierailija
7/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti pitää tällasta naista hyvännäköisenä... Voi elämä!! Kaso siis sivun toiseks alimmainen kuva/i]

Toinen on ihan lapsi vielä...

Vierailija
8/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki mahdollinen fiksaus on suunnilleen tehty ja kroppakin on kohtuullinen . (luulin kyllä timmimmäksi) Silti naama ei ole hyvä. Leuka puuttuu, iso nenä ja suppusuu. Leptosomiko se yksi määritelmä oli tälläisestä?

Kysyin mun mieheltä eilen, että laita noi naiset järjestykseen ulkonäön perusteella, niin tuli tälläinen:

Cheryl

Tuuli (on niin kanamainen kälättäjä, että rumenee sillä, muuten olisi kuulemma ehdottomasti kaunein)

Anniina

Anna

Henna

Vierailija
9/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi tuntuu kaikki haukkuvan BB-tyyppejä ja herääkin kysymys, että miten kovat ulkonäkövaatimukset nykyajan naisille oikein asetetaan? Itselläni on kroppa nyt kolmen lapsen jälkeen ihan samanlainen kuin esim. Cherylillä. Ennen lapsia olin aikalailla Tuulin mitoissa. Olen ollut kohtuu tyytyväinen itseeni, mitä nyt rintavarustusta toivoisin lisää.

Vierailija
10/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riipoo? Oletko kateellinen ap?

Vierailija
11/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluan pysyäkkin miehenä, en siis halua itselleni torttua ja tissilöitä. Mutta SILTIkään en pidä tuota Hennaa kauniina, ainut kuka noista on kaunis on Tuuli.. (ja en ole AP)

Vierailija
12/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä minusta on lapsella ihan lapsenkasvot

Vierailija
13/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Anniina

2. Mia

3. Tuuli

Vierailija
14/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Anniina ja Anna ovat kauneimpia, Tuuli ei ole kaunis, siis tarkoitan että ei se Tuuli rumakaan ole, mutta ei mun mielestä erityisen kaunis.

Onneksi makuja on monia.

Vierailija
15/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä minusta on lapsella ihan lapsenkasvot

Että tämäkin lapsi on saanut niin monta kilometriä munaa joka reikään että kyllä siitä on lapseus kaukana..

Vierailija
16/18 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämäkin lapsi on saanut niin monta kilometriä munaa joka reikään että kyllä siitä on lapseus kaukana..

puhuin käsittääkseni vaan siitä, et toinen näyttää ihan lapselta tuossa kuvassa. mua ei niin paljoa kiinnosta, että lähtisin jostain kaivelemaan tämänkin lapsen seksielämää. kasvot voi olla lapsen, vaikka miten sinne olis munaa työnnetty.

Vierailija
17/18 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
18/18 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulla ei edes ole toiseksi alimmaista kuvaa.