Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko ainoa joka etsimällä etsii yhden yön juttuja?
22.05.2008 |
Olenko ainoa, joka on niitä harrastanut ja aikoo jatkossakin harrastaa? Olen yh, enkä halua mitään uusperhevirittelyjä. Tuttavapiirissäni on kamalia esimerkkejä uusperheistä ja olen tyytyväinen poikani kanssa kahdestaan.
Moni täällä väittää, että on ollut vain muutama kumppani. Olenko todellakin ainoa joka etsimällä etsii yhden yön juttuja, eikä koskaan mieti, että annan. Minä otan, mies antaa.
t. Samantha 2
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nyt ei enää tarvitse, tiedän, että mieheni kestää minua hyvässä ja pahassa.