Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En muistanut hääpäivääni

Vierailija
02.12.2007 |

Äitini soitteli ja juttelí kuulumisia. Samalla onnitteli huomisen hääpäivän johdosta. Itse en ollut muistanut koko asiaa. Taisi kuulla äänestä kun kysyi, että muistitko.

ensimmäinen kerta kun minä unohdin, mies on unohtanut jo aikaisemminkin. Arvatkaa monesko hääpäivä on tulossa ja ehdottakaa samalla jotain ylätystä miehelleni, minkä voisi toteuttaa arki-iltana töiden jälkeen kun lapsetkin ovat vielä kotona. ( Eipä jäänyt taaskaan viimetinkaan tää suunnitttelu!)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ei ole kyllä mitään ehdottaa, oon niin huono näissä.

Vierailija
2/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä muuta yllätystä, kun jotain hyvää (miehen lempi?) ruokaa sitten, kun lapset ovat jo nukkumassa... Sauna päälle, jos sellainen on.. Sinne kynttilöitä ja löylytuoksua!

Ei kannata odottaa tai suunnitella mitään suurta, jos homma ei onnistukaan :) Ihan rentoa yhdessäoloa vaan, se on parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylläriksi hommaa lapsenlikat teille ja lähette syömään oikein kunnolla. (ja käytte jossain metässä bylsimässä=)

Vierailija
4/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ja käytte jossain metässä bylsimässä=)

Missä maassa sä asut? Aika kylmä tuolla metsässä bylsiä ;)

Vierailija
5/5 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metässä bylsimis tyyppejä;). Huomiselle en ehdi enää lapsenvahtiakaan saada, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa lahjakortin, jossa olisi lupauksia tulevasta... Lapset on ensi viikonloppuna menossa mummolaan yökylään, josko silloin olisi aikaa ja saumaa lunastaa tuon lahjakortin lupauksia...

ap