Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedote: Rouva Silavan laihdutusoperaatio käynnistyy näillä sivuilla!

02.12.2007 |

Rouva Silava on kotimamma, joka on päästänyt itsensä 78 kiloiseksi siaksi plösöksi vetämällä monttuunsa mielettömät määrät suklaata, sipsejä, roskaruokaa jne. Vyötärönympärykseni on 84cm.

Nyt Rouva Silava on totaalisen kyllästynyt omaan ulkomuotoonsa. Huomenna maanantaina käynnistyy Rouva Silavan ikioma laihdutuskuuri. Raportoin siitä näillä sivuilla iltaisin, olenko repsahtanut ja toivon teiltä vertaistukea.

Olen kehitellyt itse dieettini sillä suurin osa dieeteistä sisältää jotain mitä en voi sietää: tuoreita tomaatteja, pinaattia, puuroa, ällöä kasviskeittoa jne. Minulla ei ole hajuakaan dieetin terveellisyydestä, mutta nyt on tärkeintä saada tämä löllyvä liha mahasta ja lanteilta huisin helvettiin.

Maanantain menyyni on seuraavanlainen. Tätä saa myös kommentoida:

aamu:

kahvia, A-jugurttia, muutama manteli, pellavansiemenrouhetta.

lounas:

salaattia, muna.

päivällinen:

naudanlihapihvi, parsakaalia.

Iltapala:

nutrilett-patukka

Välipalana muutama porkkana ja vichyä niin paljon kuin maha vetää.

----

Minulla on pakko olla jotain makeaa illalla, sillä se on pahinta aikaa repsahtamiselleni. Niinpä ajattelin vetää kitusiini nutrilett-patukan tai jälkiruoan.

---

Tavoitteeni on saada tiukalla dieetillä helmikuuhun mennessä itseni 65 kiloiseksi ja vyötäröni 70 senttiseksi. Matkaa on siis 13 kiloa ja 14 senttiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti arvioiden alle 800 kaloria. Laihduttajalle suositellaan syötäväksi vähintään 1200kcal päivässä. Liian vähäisellä energiamäärällä aineenvaihdunta hidastuu -> laihtuminen hidastuu -> mahdollisen repsahduksen/laihduttamisen lopettamisen jälkeen paino nousee nopeasti. Lisäksi riski repsahtamiseen kasvaa.

Vierailija
22/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa normaalipainoon 32kg. Kesäkuun loppuun mennessä olisi tavoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitat miltei samat ja tavoitekin samassa. Mulla ongelmana ei ole niinkään roskaruoka vaan kaiken mahdollisen napostelu pitkin päivää ja varsinkin iltaisin.

Mullakaan ei hajua sinun ruokavaliosi terveellisyydestä mutta ei muuten kuulosta mulle sopivalta. Minä taidan syödä huomenna näin:

Aamupala: Kaurapuuroa ja mustikoita, kahvi ja näkkäri margariinin ja runsaan kurkun kera

Lounas: Lautasellinen perinteistä lihakeittoa, omaan annokseen extramäärä kasviksia'

Välipala: appelsiini tms

Päivällinen: ehkä lounaalta jäänyttä keittoa, leipäviipaleen kanssa.. (harkinnassa vielä)

Iltapala: pätkä kurkkua, mustikoilla jatkettua rasvatonta jogurttia

-paumir

Vierailija
24/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvioisin, että selvästi alle tuhannen kalorin jää sinullakin. FInelin sivuilta löytyy eri ruoka-aineiden energiamäärät. Tsemppiä vaan! :)

Vierailija:

Vierailija:

Mitat miltei samat ja tavoitekin samassa. Mulla ongelmana ei ole niinkään roskaruoka vaan kaiken mahdollisen napostelu pitkin päivää ja varsinkin iltaisin.

Mullakaan ei hajua sinun ruokavaliosi terveellisyydestä mutta ei muuten kuulosta mulle sopivalta. Minä taidan syödä huomenna näin:

Aamupala: Kaurapuuroa ja mustikoita, kahvi ja näkkäri margariinin ja runsaan kurkun kera

Lounas: Lautasellinen perinteistä lihakeittoa, omaan annokseen extramäärä kasviksia'

Välipala: appelsiini tms

Päivällinen: ehkä lounaalta jäänyttä keittoa, leipäviipaleen kanssa.. (harkinnassa vielä)

Iltapala: pätkä kurkkua, mustikoilla jatkettua rasvatonta jogurttia

-paumir

Vierailija
25/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä pidä suunnittelemaasi pitempiä välejä aterioiden välillä. Älä päästä itseäsi kovin nälkäiseksi (vähän nälkä saa ja pitääkin olla enne ruokaa). Älä mene nälkäisenä kauppaan, äläkä osta kotiin mitään mässättävää.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
26/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammoin noudattamallani vichy-dieetillä, ja kiloja karisi varsin mukavaa tahtia. Jos minun tulee sietämätön nälkä, vetaisen raejuustopurkillisen vielä lisäksi.

Vierailija
27/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun 70 kilon etappi on saavutettu, suon itselleni hampaidenvalkaisun konvehtirahoista säästetyillä rahoilla :) ...siinäpä yksi motivointikeino :)

Ja kun 65 kg on rikki, tää mamma lähtee vaatekauppaan :)

Vierailija
28/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ ON YLLÄPITO??

ap, sinussa vika jos ei jokin muu palsta kiinnosta. Siellä voisitte rauhassa pitää yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan